WSZYSCY ZARZĄDZAMY PROJEKTAMI
POZNAŃ

17.03.2023 KUP BILET KUP BILET

Spotkania praktyków zarządzania, na każdym etapie wtajemniczenia!

Dołącz do wydarzenia, którego nie można nazywać konferencją, bliżej mu spotkania z przyjaciółmi, z którymi możesz porozmawiać na tematy zawodowe. Wymienisz się doświadczeniem i poznasz nowe osoby z podobnymi wyzwaniami.

Czego możesz się spodziewać?

  • warsztatowe Round Tables
  • uczestnicy bez kija w dupie
  • sprawdzone i konkretne narzędzia

Motyw przewodni?
Zarządzanie projektami, produktami i zwinnymi zespołami!

Hej, nie czekaj!
Dołącz teraz!
Hej, nie czekaj!
Dołącz teraz!

Kolejne spotkanie
w Poznaniu!

Poznań
17.03.2023

Gdzie?

World Trade Center, ul. Bukowska 12

O wydarzeniu:

17:00 Oficjalne Otwarcie
17:15 – 18:00 Moderowany Networking
18:00 – 18:45 Merytoryka w nowym wydaniu
18:45 – 19:15 Przerwa
19:15 – 20:15 Round Tables 🔥
20:15 – 20:45 Przerwa
20:45 – 21:45 cd. Round Tables 🔥
21:45 – ??:?? After Party

Czym są warsztatowe sesje Round Tables?

To wymiana doświadczeń na określony temat pod okiem zaproszonego eksperta-praktyka.

Podczas wydarzenia dołączasz do jednego stolika:
• dyskusja na przygotowanych przykładach,
• wymiana wiedzy i najlepszych praktyk
• w grupie maksymalnie 8 osób,

Tematami sesji Round Tables jest zarządzanie 
projektami, produktami i zwinnymi zespołami!

Kup bilet

Bilet w PRZEDSPRZEDAŻY! To jedyna okazja na zakup biletu w najniżej możliwej cenie – kup bilet, a miejsce wybierzesz po ogłoszeniu tematów sesji Round Tables. To takie proste!

Bilet w Cenie Promocyjnej – pozwala na zakup biletu w cenie aż 30% niższej od ceny regularnej.

Uwaga:
Dołączając do wydarzenia wybierasz jeden stolik (temat) sesji Round Tables! Sesja warsztatowa #RT trwa 2h – a dyskusje pomiędzy stolikami trwają podczas afterparty. Dlatego wydarzenie odbywa się w piątek.

    Czym jest poziom zaawansowania stolików #RT? Który stolik wybrać?
  • Podstawowy – masz mniej niż rok doświadczenia zawodowego, przymierzasz się do nowej roli lub chcesz zagłębić zupełnie nowy dla Ciebie temat
  • Średniozaawansowany – masz już za sobą 2-3 lata doświadczenia na danym stanowisku lub w danym temacie,
  • Ekspert – na koncie masz już 5 lvl doświadczenia (patrz: 5 lat) w danej branży lub temacie.

Bilety – Cena Promocyjna! PMP#26

Promocja do 10.03.2023

Bilet w cenie promocyjnej -30%

Cena:
  • 100 PLN netto
  • 123 PLN brutto

Bilety – Cena Regularna. PMP#26

Już dostępne

Bilet w cenie regularnej.

Cena:
  • 150 PLN netto
  • 184,50 PLN brutto

Lista stolików
Round Tables

Paweł Błasiak | Wojciech Chmaj

Paweł Błasiak | Wojciech Chmaj

Agile Coach | Senior Project Manager
Jak PM z Agile Coachem, czyli…
niekoniecznie jak pies z kotem.
Czy świat projektowy i świat agile do dwa odrębne i nieprzenikające się byty?
Tak można pomyśleć obserwując niektóre wpisy i publikacje w sieci. Jednak te słowne przepychanki i wojenki na teoretyczne argumenty raczej służą budowaniu zasięgów w social mediach niż rozwiązywaniu praktycznych problemów. Jesteśmy zdania,
że nie ma sensu bić piany i lepiej szukać synergii oraz współpracy, bo to daje znacznie większą wartość dla zespołów i całej organizacji.

Zatem jeśli chcesz podyskutować m.in. o tym czy:
• Agile i waterfall to ogień i woda? • Project Manager i Agile Coach/Scrum Master
– wrogowie czy przyjaciele?
• Waterfall to porządek, a Agile to ciągła improwizacja?
• Zarządzanie ryzykiem czy zarządzanie kryzysem
– projekty fix vs T&M, struktury vs relacje?

To zapraszamy do naszego stolika bo przy, którym nikt Wam nie wmówi, że białe jest białe, a czarne jest czarne! 😉

Paweł Błasiak – Ukończyłem prawo, zarządzanie oraz studia Executive MBA.
Od kilku lat wspieram organizacje we wdrażaniu zwinnych metod pracy. Pomagam zespołom (nie tylko z obszaru IT) znaleźć ich własną drogę, rytm pracy i sposoby dostarczania wartości, które będą opierać się na empiryzmie, a nie na tylko założeniach. Bardzo często zadaję pytania „Dlaczego?” i „Jaka jest w tym wartość?

Wojciech Chmaj – Jestem inżynierem, od ponad dwudziestu lat pełniącym z sukcesami funkcje menedżerskie w różnego rodzaju projektach, związanych z wdrożeniami w branży IT, farmaceutycznej, pacjenckiej, telekomunikacyjnej, bezpieczeństwa elektronicznego czy budowlanej, o wartościach budżetów liczonych w milionach, potwierdzone certyfikatem Certified Senior Project Manager (IPMA-B). Jestem zwolennikiem dobierania najlepszych narzędzi z wielu metodyk zarówno zwinnych jak i tradycyjnych, tak by osiągać zamierzone cele

Przemysław Herman

Przemysław Herman

Senior Project Manager
Podatność na innowacje, zmiany w procesach, rola sponsora i praca z interesariuszami – Co, gdzie i jak? –  na podstawie gry interaktywnej.
Żyjemy w świecie różnorodności technologii, pracy hybrydowej i zdalnej. Pracujemy w mało przewidywalnym środowisku. Zarządzamy mnożącymi się zależnościami w projektach i programach prac. Bez przerwy przełączamy kontekst i zadania. Czy zastanawialiście się kiedyś, ile czasu realnie kosztuje nas bycie w ciągłej zmianie?

Sprawdźmy zatem jak wiele tracimy w natłoku zadań. Czy da się odzyskać sekundy? A może nawet minuty czy całe godziny? Jak odkrywać wąskie gardła w procesach którymi zarządzamy? Co więcej: czy powinniśmy skupiać się na usuwaniu utrudnień dla zespołów za wszelką cenę, czy priorytetem jest wartość biznesowa? Tu nie ma łatwych odpowiedzi. Powiecie: “To zależy” – ale czy jest to odpowiedź, z którą chcemy zostać? Wyobraźcie sobie, że ze stoperem w ręku da się zmierzyć czas zadań i zbadać reguły na uproszczonych przykładach, w mikroskali. A w kolejnym kroku – przełożyć wnioski na codzienne aktywności. I jeszcze mieć przy tym wszystkim sporo frajdy.

Dołącz do stolika sesji Round Tables i przygotuj się na współpracę w zespole. Eksperymentuj ze zmianami w procesach, obserwuj i porównuj jak wpływają na osiągane wyniki. Kolorowe karteczki, nożyczki, stopery; paćkanie się klejem i mazanie markerami, a przy tym wszystkim duża porcja inspiracji i wniosków – to właśnie mamy do zaoferowania. Będzie sporo śmiechu, uśmiechu i praktycznej wiedzy. Do zobaczenia!

Przemysław Herman – menedżer projektów z wieloletnim doświadczeniem. Aktualnie pracuje dla Wunderman Thompson Technology, firmie należącej do grupy WPP). Przez ostatnie pięć lat z powodzeniem zarządzał dużymi projektami prac dla klientów korporacyjnych z sektora finansowego, modowego i programów lojalnościowych. W zakresie jego zawodowych zainteresowań leży także moderowanie i zarządzanie procesami zmian oraz wsparcie dla działań R&D w organizacji. W wolnym czasie: podróżnik i fan gier planszowych.

Marcin Stefaniak

Marcin Stefaniak

Senior Project Manager
Jak wspierać dowożenie projektów i integrację zespołu PM-ów przez dzielenie się doświadczeniem? Czas na Project Review.
Jako project managerowie zdobywamy doświadczenie prowadząc swoje projekty. Na początku kariery to kilka/kilkanaście małych projektów w roku. Tutaj rozwój następuje bardzo szybko, ale równie szybko okazuje się, że w małych przedsięwzięciach powielamy te same sprawdzone techniki. Wraz z rosnącym doświadczeniem prowadzimy projekty coraz większe, bardziej skomplikowane z dużymi wyzwaniami. Na tym etapie skupiamy się się często na własnym projekcie, pozostając zamkniętym we własnym “sosie”, zdobywamy cenne doświadczenie na własnych błędach. Jak możemy to wzmocnić i otworzyć się na doświadczenie innych managerów?

Jednym ze sposobów jest “Project review”. To jedna z metod, którą wykorzystywałem przez długi czas, by wzbogacić swoje doświadczenie, rozwiązywać problemy, na które nie miałem kompletnie pomysłu i czasu, szukając inspiracji, wsparcia, zaniedbanych obszarów w projekcie.

Zapraszam Was na sesję Round Tables i  do dyskusji na temat zdobywania doświadczenia. Podczas spotkania dowiecie się:
– Jak działa i czym jest project review?
– Dlaczego dzięki temu uzyskujemy lepsze efekty biznesowe, projektowe w firmie?
– Wj aki sposób integruje to zespół managerów?
– Sprawdzimy project review w boju omawiając Twój projekt!

To też świetna okazja by porozmawiać jak wasze środowisko pracy wspiera zdobywanie doświadczenia i prowadzenie projektów.

Wszystko w luźnej, nieformalnej atmosferze, bo właśnie to jeden z istotnych czynników, który sprawia że review zadziała.

Zapraszam, sprawdź czego inni mogą nauczyć od Ciebie oraz czego możesz nauczyć się od innych. Do zobaczenia przy stoliku.

Marcin Stefaniak –  menedżer projektów z wieloletnim doświadczeniem, zarządzający działem project Managerów. Aktualnie pracuje dla Wunderman Thompson Technology, firmie należącej do grupy WPP). aktywnie budując i rozwijając multidyscyplinarne zespoły IT oraz wspierając dostarczanie rozwiązań dla dużych klientów. Miłośnik wprowadzania innowacji do otoczenia, w którym pracuje.

Wojciech Grzybowski

Wojciech Grzybowski

Trener | Coach | Twórca Gier 🎲
Gra: Gonitwa Gi-Gantta – czyli jak wygrać realizację harmonogramu projektu vs. pasmo nieprzewidywalnych wydarzeń.
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Podstawowy*

Zapraszam do świata gry. Będziemy brać udział spotkaniu z prototypem gry bazującej na koncepcji Diagramów Gantta. Uczestnicy wcielą się w jedną z 3 ról – kierownika zespołu projektowego: – stratega, HRowca zarządzającego zasobami ludzkimi oraz reprezentanta zespołu – negocjatora.

Będziecie realizować szereg projektów, współpracować i rywalizować z innymi zespołami, im lepiej uda wam się reagować na okoliczności w przy realizacji projektów tym macie większą szanse na domknięcie zaplanowanych projektów w ciągu roku i zwycięstwa w grze.

Symulacja dostarczy doświadczenie, które omówimy sobie w drugiej części warsztatu:
– Jaką role odgrywają umiejętności współpracy z innymi działami w firmie?
– Jak negocjować aby współpraca realizowała nam biznes?
– Co warto przewidzieć aby sprawnie realizować projekty?

Wojciech Grzybowski –  Twórca gier strategicznych, Lider projektów rozwojowych, Trener Biznesu, Coach, ekspert w zakresie rozwoju kompetencji biznesowych, budowania synergii współpracy i zarządzania zespołami. Autor programów szkoleniowych dla kadry menadżerskiej wysokiego i średniego szczebla. Autorem wielu artykułów na łamach prasy dla menadżerów. Wykładowca na studiach MBA. Twórca takich gier jak: Wschód Dzikiego Zachodu, Starożytna Świątynia, Gonitwa Gi-Gantta, Labirynt Ryzyk, Rewolwerowiec, GPS na Cel, Nie chce Misie, Make Good Grade, Grand Prix i wiele innych.

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, WyższejSzkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu. Absolwent austriackiej szkoły trenerów WIFI w Wiedniu oraz w Instytucie Mukoid. Mąż i ojciec 3 dzieci, pasjonat gotowania, czasu z rodziną, dobrej książki, tenisa, biegania i wycieczek górskich.

*masz mniej niż rok doświadczenia zawodowego, przymierzasz się do nowej roli lub chcesz zagłębić zupełnie nowy dla Ciebie temat.

Maria Lipińska Łągwa

Maria Lipińska Łągwa

Scrum Master
Jak pracować zwinnie z niezwinnym przełożonym?
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Podstawowy*

Zwinne zespoły w niezwinnym środowisku to nic nowego. Jak często zdarza się, że nawet bezpośredni przełożony nie widzi wartości w pracy zgodnie z zasadami Scrum? Czy jest zatem w stanie obiektywnie spojrzeć na profity płynące z takiego podejścia? Jak oceni pracę Scrum Mastera? Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć podczas dwugodzinnego warsztatu.

Podczas sesji Round Tables:
– bazując na doświadczeniach uczestników przytoczymy konkretne przypadki oraz dotychczas stosowane sposoby radzenia sobie z nimi
– spróbujemy zlokalizować przyczyny sceptycznego podejścia do Scrum
– określimy gdzie można spodziewać się oporu i jak sobie z nim skutecznie radzić

Czego możesz się spodziewać?
– swobodnej atmosfery – każdy ma inne doświadczenia, od każdego można się czegoś nauczyć
– pracy na konkretnych przypadkach – najciekawsze scenariusze pisze życie
– otwartości, pomysłów, wsparcia – po to tu jesteśmy

Przyjdź i podziel się swoim doświadczeniem lub posłuchaj czego doświadczają inni i jakie mają sposoby na pokonanie trudności. Do zobaczenia przy stoliku 😊

Maria Lipińska Łągwa –  Od niemal czterech lat wspieram zwinne zespoły w rozwijaniu produktów jako Scrum Master. Zanim wkroczyłam na tę ścieżkę tonęłam w koordynowaniu „perfekcyjnie waterfallowych” projektów. Odkrycie idei agile okazało się światełkiem w tunelu mojego rozwoju zarówno zawodowego jak i osobistego. Agile to dla mnie przede wszystkim możliwości dostarczania tego co faktycznie potrzebne w zorganizowany sposób. W pracy cenię sobie szczere relacje i możliwości upraszczania zbyt skomplikowanych procesów. Prywatnie mieszkam w Poznaniu, jestem żoną i mamą dwóch synów. Lubię tańczyć, czytać książki historyczne i oglądać zachód słońca nad morzem.

*masz mniej niż rok doświadczenia zawodowego, przymierzasz się do nowej roli lub chcesz zagłębić zupełnie nowy dla Ciebie temat.

Aleksander Kóska

Aleksander Kóska

Agile Coach
Jak rozwijać wiedzę zwinną? – Certyfikaty Scrumowe i Kanbanowe.
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Podstawowy*

● Chcesz rozwijać swoje kompetencje zwinne, ale nie wiesz skąd czerpać właściwą wiedzę?
● Spotkałeś się z różnymi certyfikatami branżowymi, ale nie wiesz która organizacja certyfikująca – to ta właściwa?
● Chcesz zainwestować swój czas i środki – ale jak zrobić to dobrze i efektywnie?
● Które certyfikaty dadzą Ci przewagę konkurencyjną w poszukiwaniu nowej pracy?
● Jak się przygotować do zdania egzaminu?

Jeżeli te problemy wydają Ci się znajome i szukasz sposobu, jak radzić sobie z własnym rozwojem, zapraszam Cię do wspólnej dyskusji. Znalezienie swojego miejsca na dzisiejszym rynku pracy wymaga ciągłego doskonalenia. Umiejętne poruszanie się w przestrzeni certyfikacji branżowych może być pomocne w konsekwentnym dbaniu o własny rozwój.

Podczas sesji Round Tables:
– poznasz instytucje certyfikujące;
– zapoznasz się z zakresami poszczególnych certyfikatów;
– dowiesz się jak skutecznie przygotować się do poszczególnych egzaminów;
– poznasz zastawione przez egzaminatorów pułapki i jak sobie z nimi skutecznie radzić;
– dowiesz się ile to kosztuje;
– zaplanujesz skutecznie swoją ścieżkę rozwoju;
– skupimy się na efektach, które możesz osiągnąć dzięki takim działaniom.

Aleksander Kóska – Wieloletni nauczyciel akademicki i praktyk biznesu, absolwent Politechniki Poznańskiej i studiów MBA na Nottingham Trent University.

Od wielu lat wspomaga różnej wielkości organizacje, od niewielkich film rodzinnych po międzynarodowe firmy produkcyjne i korporacje w branżach: reklama, poligrafia, IT, ubezpieczenia, finanse, doradztwo.

Pomaga radzić sobie z problemami dotyczącymi:
– budowania strategii rozwoju,
– zarządzania produkcją, produktem i zespołami,
– tworzenia oprogramowania i stron internetowych,
– przygotowywania imprez wystawienniczych oraz materiałów marketingowych.

Gdy to niezbędne, dołącza do zespołu i pomaga rozwiązać kluczowe problemy.Jego wiedzę potwierdza szereg certyfikatów: PSD, PSM I, PSM II, PSPO I, PSPO II, PSU, PAL I, PAL-EBM, PSK, SPS, KSD, KSI, KMP, Certified LeSS Basics, The Innovation Management Academy Certificate.

*masz mniej niż rok doświadczenia zawodowego, przymierzasz się do nowej roli lub chcesz zagłębić zupełnie nowy dla Ciebie temat.

Rafał Prendke

Rafał Prendke

Od WBS do Gantta, czyli jak zarządzać harmonogramem projektów, nie tylko tych predykcyjnych?
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Podstawowy*

Chcesz zrozumieć koncepcję harmonogramu projektu?
Zastanawiasz się, dlaczego proste życiowe projekty tak przekraczają termin, budżet, czy nie dowożą jakości?
Chcesz dowiedzieć się jak zaplanować i zwizualizować remont domu, przygotowanie uroczystości, czy nawet przygotowanie kolacji?

Na podstawie prostych czynności nauczymy się budować harmonogram projektu, co pozwoli nam zrozumieć jak później robić to w biznesie. Podzielimy projekt na zadania i podzadania by następnie ułożyć go na osi czasu. Zastanowimy się jakie działania można wykonywać równolegle, a jakie mogą z siebie wynikać. Przedyskutujemy kiedy w planie warto wstawić bufor, a kiedy pojawiają się w nim wydarzenia, jakich na pewno nie można pominąć. Skupimy się na projektach zarządzanych klasycznie, zwinność zostawiając innym stolikom.

Podczas sesji dowiesz się:
– Jak przełożyć prosty WBS czyli plan pracy na oś czasu
– Jak wykorzystać najprostsze narzędzia jak np. Excel do utworzenia prostego wykresu Gantta
– Co to jest etap projektu, kamień milowy, zadanie krytyczne, zależności i ścieżka krytyczna

Z sesji zapewne wyjdziesz z wątpliwością, dlaczego proste rzeczy komuś chce się tak komplikować i po co WBS do przygotowania pizzy?

Rafał Prendke – Wykładowca Politechniki Poznańskiej i konsultant biznesowy. Wieloletni menedżer z dużym międzynarodowym doświadczeniem, zarządzający firmami w Polsce, Turcji, Rosji, Ukrainie, Rumunii, Chinach, Kazachstanie i in. Na swoim koncie ma liczne projekty restukturyzacyjne, przejęcia i połączenia, rebrandingi, duże inwestycje, w tym budowy fabryk. Przeprowadzał restrukturyzacje i wdrażał usprawnienia procesów, pozwalające jego zespołom zwiększać efektywność i sprzedaż. W toku doświadczenia ma też liczne porażki, którymi dzieli się na równi z sukcesami. Ekspert w zakresie przywództwa, zarządzania zespołami i nowoczesnych metod zarządzania. Prywatnie strażak ochotnik, miłośnik fotografii i specjalista jazdy po błocie w samochodzie terenowym.

*masz mniej niż rok doświadczenia zawodowego, przymierzasz się do nowej roli lub chcesz zagłębić zupełnie nowy dla Ciebie temat.

Łukasz Filut

Łukasz Filut

Agile Coach
Policzmy Scrum Mastera – kompetencje oparte o działania.
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Średniozaawansowany*

Scrum Master to junior, regular, a może senior?
A co robi Scrum Master?
A co powinien robić Scrum Master?
A Scrum Master robi swoją robotę?
A czy Scrum Master powinien awansować?

Takie pytania ma wiele osób w wielu organizacjach. W formie warsztatowej poznasz model budowy macierzy kompetencji opartej o działaniach oraz przejdziesz przez gotową macierz Scrum Mastera. Macierz, którą wykorzystuje w kilku organizacjach, podczas mentoringów oraz opowiadając czym powinna się ta osoba zajmować. Odczarujemy i opiszemy Scrum Mastera!

Łukasz Filut – Praktyk metodyk zwinnych transformujący organizacje w duchu zwinności. Z podejściem zwinnym, głównie w Scrumie, pracuje w różnych konfiguracjach od prawie 11 lat, a z projektami IT od ponad 20. Doświadczenie zdobywałem pracując w takich organizacjach jak Grupa TEB Akademia czy Grupa Allegro gdzie brałem czynny udział w transformacjach zwinnych i cyfrowych. Byłem dyrektorem IT, projekt i program menedżerem, Scrum Masterem, Product Ownerem, a na początku swojej drogi zawodowej programistom i administratorem. Obecnie dokonuje transformacji zwinnej i cyfrowej w holdingu z branży automotiv jako CEO DAC Software. Tworzymy i utrzymujemy oprogramowanie m. innymi dla marki Qarson. Dodatkowo pracuje z różnymi firmami nad wykorzystaniem potencjału drzemiącego w organizacji wykorzystując zarządzanie strategiczne i zwinne metody pracy wspierając efektywną adaptację w świecie biznesu.

*masz już za sobą 2-3 lata doświadczenia na danym stanowisku lub w danym temacie.

Marcin Grobelny

Marcin Grobelny

Scrum Master
Jak wspierać wdrażanie zmiany do zespołu i organizacji z wykorzystaniem Casual Loop Diagram.
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Średniozaawansowany*

Podczas tej sesji Round Tables: porozmawiamy o tym czym jest system i z jakich elementów się składa. Podyskutujemy o zachowaniach i mechanizmach systemów. Następnie wspólnie zmapujemy system przy wykorzystaniu Casual Loop Diagram oraz zobaczymy jakie występują relacje w naszym systemie.

Podczas warsztatów odpowiemy sobie na pytania:
– Jak wpływ na kulturę i działanie organizacji ma struktura?
– Jak tworzyć diagramy systemowe(CLD)by pomóc zobaczyć dynamikę działania dużej organizacji?
– Jak poradzić sobie z niskim Bus-Factor i ryzykiem odejść specjalistów.
– Jak prowokować działanie na kadrze kierowniczej?
– Czy praca nad jednym backlogiem produktu jest efektywna?

Marcin Grobelny – Od 5 lat pomagam serum masterom, product ownerom i liderom z branży finansowej i e-commerce. Agile to dla mnie poszukiwanie sposobów na robienie rzeczy inaczej. To tworzenie przestrzeni otwartej na eksperymenty i uczenie się na dzięki nim. Obecnie pracuję jako scrum master w jednym ze znanych polskich banków. Członek społeczności Agile Poznań i Agile/Scrum Community Poznań onsite. Prywatnie lubię trekking górski, dobrą kuchnię, piwa kraftowe, fantastykę i gry planszowe.

*masz już za sobą 2-3 lata doświadczenia na danym stanowisku lub w danym temacie.

Tomasz Parzych

Tomasz Parzych

Agile Coach | Team Leader
Czy mentor musi być ekspertem? Jak tworzyć programy mentoringu dla wszystkich.
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Średniozaawansowany*

W czasie warsztatu omówimy czym Mentoring jest, a czym zdecydowanie nie jest. Określimy role Mentee i Mentora oraz ich odpowiedzialności. Stworzymy ramy programu mentoringowego, ale także kontrakt 'do wypełnienia’ z którego każdy uczestnik będzie mógł skorzystać.

Sesja dla każdego:
– pracownika, który chce wziąć swój rozwój we własne ręce
– managera, który chce dzielić się doświadczeniem
– HR Business Partnera który chce stworzyć zdrowy program mentoringowy
w swojej organizacji.

Tomasz Parzych – Agile Coach, Scrum Master, Prodcut Owner, Head, podróżnik przez wiele roli, ale skupiony na ludziach i interakcjach z nimi. Zbieracz doświadczeń dobrych i złych zachodzących w ludzko-procesowej tkance organizacyjnej. Współtwórca jak i koordynator dwóch programów mentoringowych. Wielokrotny mentor jaki i mentee.

*masz już za sobą 2-3 lata doświadczenia na danym stanowisku lub w danym temacie.

Joanna Gawlik – Dziadoń

Joanna Gawlik – Dziadoń

Business Coach
Dlaczego planowanie i frameworki nie wystarczą żeby osiągnąć sukces?
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Średniozaawansowany*

Jak wiedza o stylach myślenia może pomóc w budowaniu efektywnych zespołów i poprawie wewnętrznej komunikacji? Dlaczego planowanie i frameworki nie wystarczą żeby osiągnąć sukces?

Sukces udanej pracy zespołowej zależy w dużej mierze od odpowiedniego doboru ludzi. Jak wobec tego zbudować właściwie zbilansowany zespół? Co to w ogóle znaczy? Czy można się czymś wesprzeć poza intuicją w ocenie tzw „miękkich umiejętności”?

Podczas tej sesji porozmawiamy o narzędziach psychometrycznych – w czym naprawdę mogą nam pomóc, jak z nich właściwie korzystać, kiedy i na co uważać? Wspólnie poszukamy odpowiedzi na również takie pytania: Jak dobierać ludzi do zespołu? Jak skutecznie rozpoznać mocne i słabe strony członków zespołu, aby właściwie je rozwijać? Jak budować high-performance team? Czy jest na to jakaś sprawdzona recepta? Będą pytania. Będzie dyskusja- szukanie odpowiedzi i wymiana doświadczeń. Będzie też konkretna dawka wiedzy, przynoszącej odpowiedzi na część z tych pytań.

Wykorzystamy w tym celu metodologię FRIS® Style Myślenia i Działania, pierwsze polskie narzędzie psychometryczne, które właśnie przekroczyło próg 80 tys. liczby wykonanych badań, co czyni go niekwestionowanym liderem na polskim rynku.

Czego dowiesz się podczas tej sesji?
– czym są perspektywy poznawcze,
– jak wpływają one na sposób działania członków zespołu- tego, jak podchodzą do realizacji zadań, jak angażują się we wspólne działania i jaki styl komunikacji preferują,
– jakie są rodzaje stylów myślenia i działania wg FRIS, czym się charakteryzują i jak je rozpoznać,
– czym jest efekt synergii i jak go uzyskać,
– jak całą tę wiedzę wykorzystać na co dzień w pracy SM, PM, menedżera.

Joanna Gawlik – Dziadoń – akredytowany business coach, mentor, konsultant i certyfikowany trener FRIS® Style Myślenia i Działania, praktyk biznesu. Pomagam w budowaniu świadomości liderskiej oraz tworzeniu efektywnych i dobrze komunikujących się zespołów. Łączę ponad 10-letnie własne doświadczenie w zarządzaniu zespołami oraz ponad 10-letnią pracę jako coach, konsultant, trener i mentor dla firm, które chcą świadomie się rozwijać.

*masz już za sobą 2-3 lata doświadczenia na danym stanowisku lub w danym temacie.

Michał Bojko

Michał Bojko

Software Engineering Director
Myślenie Krytyczne (Critical Thinking) jako narzędzie do przeprowadzenia Analizy Przyczyn (Root Cause Analysis).
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Średniozaawansowany*

Na wstępie zrobimy mały quiz używając Kahoot – każdy z uczestników przy stoliku, jeśli tylko posiada komórkę z dostępem do internetu przejdzie ze wszystkimi krótki 5 minutowy quiz-zabawę.

W następnym kroku przejdziemy przez małe intro Myślenia Krytycznego – zależnie od potrzeb i pytań grupy może to potrwać 20 do 60 minut. Jedną z ważnych wartości tej dyskusji będzie określenie osobistej listy uprzedzeń (bias) oraz sprawne kwestionowanie status quo.

W następnym kroku przejdziemy przez scenariusz awarii, w której wejdziemy w role:
– zespół zarządzający infrastrukturą w której nastąpiła awaria
– zespół zarządzania jakością, który jest odpowiedzialny za dostarczenie Root Cause Analysis (RCA) i usprawnień Opportunities for Improvement (OFI)
Jedną z ważnych wartości będzie zarządzanie emocjami oraz faktami.

Michał Bojko – pracował w wielu rolach technicznych i menedżerskich dla przemysłu paliwowego w Wielkiej Brytanii, sektora finansowego we Francji, sektora chemicznego w Rumunii i Niemczech, inżynierii przemysłowej w Wielkiej Brytanii, przemyśle lotniczym w USA, Niemczech i Królestwie Niderlandów oraz w przemyśle IT w Austrii i Polsce. W ramach tych ról najczęściej się skupiał na integracji, strategicznym wzroście, transformacji cyfrowej i prowadzeniu zespołów produkcyjnych.

*masz już za sobą 2-3 lata doświadczenia na danym stanowisku lub w danym temacie.

Dobrochna Ciosek

Dobrochna Ciosek

Jak sprawić, aby strategia rozwoju była inspirującą podróżą do przyszłości?
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Ekspert*

Projekty jako narzędzie wdrażania strategii rozwoju organizacji. Jak sprawić, aby strategia rozwoju była inspirującą podróżą do przyszłości?

Czy budowanie strategii rozwoju musi być trudne i żmudne?
Jak szukać koncentracji strategicznej i unikatowej przewagi konkurencyjnej?
Co w organizacja wspiera wdrażania strategii rozwoju? Jaki model organizacji wybrać, aby skutecznie realizować projekty strategiczne?
Jak skutecznie wdrażać strategię poprzez projekty?

Dołącz do praktycznego warsztatu budowania strategii rozwoju przy wykorzystaniu formatek z narzędziami procesu strategicznego oraz dyskusja i wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami z zakresu tworzenia, operacjonalizacji i wdrażania strategii rozwoju w firmach z różnych branż.

Podczas sesji Round Tables:
– obalisz mity na temat strategii rozwoju organizacji,
– rozwiniesz kompetencje w zakresie prowadzenia procesu strategicznego,
– dowiesz się jak dobrać powiązać strategię, kulturę i strukturę organizacyjną
– ocenisz jaka jest, a jaka „powinna” być strategia rozwoju firmy w której pracujesz,
– zyskasz garść inspiracji i sprawdzisz czy jest to twój kierunek dalszego rozwoju zawodowego.

Dobrochna Ciosek – ekspert w dziedzinie zarządzania projektami oraz doradztwa biznesowego o charakterze strategicznym i operacyjnym. Od ponad 20 lat doradza klientom w rozwoju potencjału projektowego ich organizacji, diagnozuje i doskonali kompetencje zespołów oraz tworzy środowiska skutecznego zarządzania projektami w oparciu o uznane metodyki. Szkoli w zakresie umiejętności menedżerskich, prowadzi warsztaty i treningi. Wzmacnia klientów w zakresie prowadzenia analiz strategicznych, analizy ryzyk oraz audytów efektywności procesowych, organizacyjnych i kompetencyjnych. Buduje efektywne systemy motywacyjne wspierające realizację założeń strategicznych. Doradza w budowaniu skutecznych struktur i modeli organizacyjnych.

*na koncie masz już 5 lvl doświadczenia (patrz: 5 lat) w danej branży lub temacie.

Aleksandra Bukowska

Aleksandra Bukowska

Agile Coach | Scrum Master
Zarządzanie przepływem pracy w zespole. Jak limity pracy w toku wpływają na tempo dostarczania wartości?
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Ekspert*

Praca zespołowa jest popularna i lubiana. Z drugiej strony, nie jest łatwa i zdarza się, że nas ogranicza. Większość z nas pracuje w zespołach, czy to produktowych czy funkcyjnych. Jedną z cech zwinnego zespołu jest usprawnianie samego siebie i szukanie sposobu na zwiększenia swojej efektywności, chociażby przez przeprowadzanie przez zespół eksperymentów. Podczas naszego warsztatu sprawdzimy jak narzucone przez nas samych limity wpływają na tempo dostarczania/kończenia naszej pracy.

Poznamy przykładowy system pracy dla zespołu wytwórczego, a następnie sprawdzimy jak praca przez niego przepływa. W drugim kroku zmienimy nasz system i porównamy efektywność obu systemów, bazując na zebranych przez nas danych ale także omówimy jak my jako członkowie zespołu czuliśmy się w tych dwóch systemach.

Podczas sesji Round Tables:
– wykorzystasz już stworzony system
– poznasz rodzaje limitów pracy w toku
– weźmiesz udział w dwóch symulacjach pracy zespołu
– w zespole warsztatowym podsumujesz wyniki obu symulacji

Aleksandra Bukowska – Mam to szczęście, że robię to co lubię. Swoją przygodę zaczęłam jako wdrożeniowiec i konsultant a po dwóch niezbyt udanych projektach postanowiłam zmienić swój sposób działania a potem także pomóc w tym innym. Współporganizuje spotkania poznańskiej społeczności Agile Poznań. Lubię prace z ludźmi, wizualizację i wyzwania. Z przyjemnością wróciłam do organizacji warsztatów i spotkań offline. Można mnie spotkać na szlaku, podczas podróży małych i dużych, przy stole z grami planszowymi a od wiosny do jesieni jak eksperymentuje z własnymi uprawami.

*na koncie masz już 5 lvl doświadczenia (patrz: 5 lat) w danej branży lub temacie.

Rita Żuchowska

Rita Żuchowska

Gen Z: jak obrócić świat do góry nogami?
Jakie wyzwania stoją przed organizacjami w związku z Gen Z?
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Ekspert*

Czy Gen Z to faktycznie roszczeniowe lenie?
Na czym zależy Gen Z? – ustalmy fakty i mity:
– Jaki rozpoznać roszczeniowe osoby na rekrutacji, by postawić na odpowiednie?
– Jak przygotować organizację pod kątem Gen Z?

Weź udział w praktycznym warsztacie strategii rozwoju przy wykorzystaniu formatek z narzędziami procesu strategicznego oraz dyskusji i wymianie doświadczeń z innymi uczestnikami z zakresu tworzenia, operacjonalizacji i wdrażania strategii rozwoju w firmach z różnych branż.

Podczas tej sesji Round Tables:
– Dowiesz się czego na prawdę oczekuje Gen Z, – Zrozumiesz co Gen Z ma do przekazania HR? – Opracujesz rozwiązania na wyzwania stawiane przez Gen Z
– Zyskasz garść inspiracji i wymienisz się doświadczeniami

Rita Żuchowska –  Koordynatorka studenckiego festiwalu muzycznego Integralia 2022 oraz podcastu STUDYjnie nagrodzonego w plebiscycie Pro Juvenes 2022.

Nieustannie rozwija swoje umiejętności poprzez uczestnictwo w licznych warsztatach i konkursach oraz w zespołach międzynarodowych w ramach projektów Erasmus+, posiada certyfikat zwinnego zarządzania projektami Agile PM.

Jej kreatywność i otwartość doceniają ludzie, z którymi ma przyjemność pracować a nieszablonowe myślenie rozwiązało już niejeden problem.

Absolwentka kierunków Polityka Społeczna i Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze oraz studiów podyplomowych Menadżer Sportu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Aktualnie słuchaczka studiów podyplomowych na UAM z zakresu służby zagranicznej i międzynarodowej oraz Ambasadorka Ligi Zrównoważonego Biznesu.

*na koncie masz już 5 lvl doświadczenia (patrz: 5 lat) w danej branży lub temacie.
Title

Sprawdź poprzednie edycje #PMP

Zastanawiasz się jak w praktyce wyglądają spotkania Piwa Między Projektami? Sprawdź jak wyglądały ostatnie wydarzenia!

Partnerzy wydarzenia

Partner merytoryczny