WSZYSCY ZARZĄDZAMY PROJEKTAMI
POZNAŃ

28.10.2022 KUP BILET KUP BILET

Mocno merytorycznie i zawsze w luźnej atmosferze!

Piwo Między Projektami to cykliczne spotkania, na których poznasz osoby zainteresowane tym samym tematem zawodowym co Ty i wymienisz się obserwacjami. Prowadzącymi sesje Round Tables są zawsze praktycy w swoich dziedzinach.

Możesz też liczyć na to, że uczestnicy PMP to ludzie bez kija w… 😉
– co zdecydowanie sprzyja nawiązywaniu nowych znajomości.
To nie zmienia faktu, że bronimy się niezwykle merytorycznymi dyskusjami, których nie zobaczysz na żadnym innym wydarzeniu!

 

Zaproszenie na
wydarzenie
Zaproszenie na
wydarzenie

NIEstandardowe spotkanie praktyków

  • Na luzie i bez spiny

    Networking wśród osób mających podobne wyzwania zawodowe i często też ich rozwiązanie.
  • Round Tables

    Warsztatowe dyskusje w mniejszych grupach pod okiem zaproszonych specjalistów z danej dziedziny.
  • Merytoryczna atmosfera

    Omówisz konkretne narzędzia ułatwiające Twoją pracę i wymienisz się doświadczeniem.
Toruń
05.08.2022
ZOBACZ WYDARZENIE
Gdańsk
[zmiana terminu]
ZOBACZ WYDARZENIE
Kraków
14.10.2022
ZOBACZ WYDARZENIE
Poznań
28.10.2022
ZOBACZ WYDARZENIE
Warszawa
18.11.2022
ZOBACZ WYDARZENIE
Wrocław
[WKRÓTCE]
ZOBACZ WYDARZENIE

Pierwsze spotkanie #PMP w Poznaniu!

Poznań
28.10.2022

Gdzie?

World Trade Center Poznań, ul. Bukowska 12

Agenda:

17:00 Oficjalne Otwarcie
17:00 – 17:30 Moderowany Networking
17:45 -18:30 Panel Dyskusyjny: Przyszłość e-commerce 🔮
18:30 – 19:30 Round Tables 🔥
19:30 – 20:00 Przerwa
20:00 – 21:00 cd. Round Tables 🔥
21:00 – ??:?? After Party

Czym są sesje
Round Tables?

To dyskusje na wcześniej opublikowany temat pod okiem zaproszonego eksperta.

Odbędą się 2 rundy takich rozmów:
• każda po 60 min,
przy tym samym stoliku,
• w grupie maksymalnie 8 osób.

Łącznie będą to 2h warsztatowej wymiany doświadczeń z moderatorem na pokładzie!

Kup bilet

Bilet w Cenie Promocyjnej – pozwala na zakup biletu w cenie aż 30% niższej od ceny regularnej.

Uwaga:
Dołączając do wydarzenia możesz dołączyć tylko do JEDNEGO stolika (tematu) sesji Round Tables! Sesja warsztatowa #RT trwa 2h – z krótką przerwą po 1h.

Bilety – Cena Promocyjna! PMP#22

Już niedostępne.
Cena:
  • 100 PLN netto
  • 123 PLN brutto

Cena regularna PMP#22

Już dostępne!!

Bilet w cenie regularnej.

Cena:
  • 150 PLN netto
  • 184,5 PLN brutto

Lista stolików
Round Tables

Konrad Karpiński

Konrad Karpiński

Dyrektor Operacyjny w Traficar
Jaka będzie przyszłość e-Commerce?
Konrad Karpiński – w spółce Traficar pełni funkcję Dyrektora Operacyjnego od kwietnia 2018 roku. Wcześniej, na stanowisku Kierownika Produktu, odpowiedzialny był za wdrożenie pierwszej usługi carsharingowej w Polsce opartej o model otwarty.

W swojej pracy stawia na rozwiązania innowacyjne i nowoczesne, poszukując możliwości wykorzystania najnowszych technologii wspierających procesy obsługi klientów firmy.  Wyznaje zasadę, że wszelkie trudności i problemy da się przekuć w sukces, czego dowodem jest wdrożenie usługi Traficar w 21 polskich miastach. Uważa, że klienci są inspiracją i często nadają kierunek rozwoju firmy stąd nie wolno zapominać o tym, aby słuchać ich pomysłów i uwag.

Jacek Kinecki

Jacek Kinecki

CEO w Przelewy24
Jaka będzie przyszłość e-Commerce?
Jacek Kinecki – CEO Przelewy24, Prezes Zarządu PayPro, odpowiedzialny za wyznaczanie strategicznego kierunku rozwoju spółki oraz kontynuowanie jej dynamicznego wzrostu. Z marką Przelewy24 związany jest od ponad 12 lat. W branży płatności zdobywał doświadczenie na zróżnicowanych stanowiskach menadżerskich – w tym od 2019 roku jako Chief Commercial Officer (CCO) oraz członek zarządu w P24Dotcard. Jego wieloletnie zaangażowanie w rozwój serwisu Przelewy24 przyczyniło się do sukcesu marki i zbudowaniu pozycji lidera na rynku operatorów płatności. W codziennej pracy wizję Klienta zamienia w pełnowartościowy produkt.

Prelegent podczas licznych imprez branżowych oraz szkoleń, ekspert Izby Gospodarki Elektronicznej. W trakcie swojej kariery współpracował z wieloma kluczowymi Partnerami i nadzorował wdrożenia rozbudowanych projektów w zakresie dedykowanych rozwiązań płatniczych.

RT1 – Agata Kabat

RT1 – Agata Kabat

Agile Coach
Coaching odczarowany, czyli jak po partnersku komunikować się z zespołem i zainspirować go do działania ?
  • Czy poszukujesz nowych technik współpracy z zespołem oraz organizacją w obszarze komunikacji, pracy ze zmianą lub rozwojem indywidualnym?
  • Czy chcesz poznać i lepiej zrozumieć definicję coachingu oraz podstawowe narzędzia pracy w tym procesie?
  • A może dodatkowe możliwości motywowania pracowników pozwolą Ci zbudować lepszą jakość relacji w aktualnej, nieprzewidywalnej rzeczywistości?
  • Lub jest tak, że zależy Ci na rozwoju własnych procesów decyzyjnych oraz zmianie zachowań, jednak nie wiesz jak zacząć?
Zapraszam do wspólnej dyskusji przy moim stoliku! Podczas sesji Round Tables:
  • dowiesz się czym NIE jest coaching i razem odkryjemy jego prawdziwy potencjał
  • lepiej poznamy nasz mózg, sprawdzimy jak działa najefektywniej w interakcjach z innymi i dlaczego
  • nauczysz się podstawowych coachingowych konwersacji do wykorzystania od zaraz
  • poprowadzisz case rozmowy (przykład uczestników lub scenka)

  • Poziom trudności: Podstawowy
    Branża: Dla dowolnej branży
    Dla kogo? Lider, Scrum Master, Project Manager, sektor HR

      Agata Kabat – Od 6 lat związana z zarządzaniem międzynarodowymi projektami w sektorach BPO/SSC, consulting, fintech oraz IT. Pracowała w roli Project Managera, Team Leadera, aktualnie pełni rolę Agile Coacha w dziale produktu firmy dostarczającej kompleksowe rozwiązania chmurowe. Posiada doświadczenie we współpracy z organizacjami zwinnymi jak również przechodzącymi transformację w tym kierunku. Specjalizuje się w pracy z liderami technicznymi oraz middle managementem używając m.in. techniki Brain-Based Coaching opracowanej przez NeuroLeadership Institute.

RT2 – Aleksander Kóska

RT2 – Aleksander Kóska

Agile Coach
Jak określić i rozwijać umiejętności pracowników?
– poznaj narzędzie: MATRYCA KOMPETENCJI.
  • Czy w Twoim zespole występują problemy z pewnego rodzaju zadaniami? Tylko jeden członek zespołu umiejętności wykonania ich we właściwy sposób?
  • Czy podczas urlopu doświadczonych pracowników, pozostali nie radzą sobie z realizacją zadań?
  • Czy pracownicy odchodzą z zespołu, czy firmy, bo nie dostali okazji do rozwoju?
  • Czy jako lider zespołu dałeś okazję swoim podopiecznym do skorzystania ze szkoleń, ale minie jakiś czas zanim ich kompetencje będą wystarczające? A Ty stajesz na głowie aby przy pomocy osób spoza zespołu dowozić, to co zostało zaplanowane do realizacji?

Jeżeli te problemy wydają Ci się znajome i szukasz sposobu, jak radzić sobie z rozwojem kompetencji członków zespołu, zapraszam Cię do wspólnej dyskusji.

W nowoczesnym zarządzaniu na co dzień pomagają nam techniki wizualizacji. Jedną z nich jest MATRYCA KOMPETENCJII (Competency Matrix).

Podczas sesji Round Tables:
  • poznasz rodzaje kompetencji;
  • nauczysz się jak budować ich listę;
  • nauczysz się definiować poziomy kompetencji;
  • dowiesz się co to znaczy, że ktoś posiada daną kompetencję na poziomie eksperta;
  • poznasz narzędzie do zarządzania kompetencjami w zespole;
  • zastanowimy się dlaczego warto stworzyć listę ekspertów dziedzinowych (SME – Subject Matter Expert);
  • skupimy się na efektach, które Twoja firma/zespół uzyska dzięki takim działaniom.

Poziom trudności: Średniozaawansowany
Branża: Dla dowolnej branży
Dla kogo? CEO, Project Managerm Scrum Masterm Agile Coach, Team Teader, HR Manager, HR Specialist

Aleksander Kóska – Wieloletni nauczyciel akademicki i praktyk biznesu, absolwent Politechniki Poznańskiej i studiów MBA na Nottingham Trent University.

Od wielu lat wspomaga różnej wielkości organizacje, od niewielkich film rodzinnych po międzynarodowe firmy produkcyjne i korporacje w branżach: reklama, poligrafia, IT, ubezpieczenia, finanse, doradztwo.

Pomaga radzić sobie z problemami dotyczącymi:
– budowania strategii rozwoju,
– zarządzania produkcją, produktem i zespołami,
– tworzenia oprogramowania i stron internetowych,
– przygotowywania imprez wystawienniczych oraz materiałów marketingowych.

Gdy to niezbędne, dołącza do zespołu i pomaga rozwiązać kluczowe problemy.Jego wiedzę potwierdza szereg certyfikatów: PSD, PSM I, PSM II, PSPO I, PSPO II, PSU, PAL I, PAL-EBM, PSK, SPS, KSD, KSI, KMP, Certified LeSS Basics, The Innovation Management Academy Certificate.

RT3 – Błażej Goraj

RT3 – Błażej Goraj

Lego Serious Play Facilitator, Doradca Zespołów Projektowych
Jak rozwijać zwycięski zespół projektowy?
Prowadzisz zespół i zastanawiasz się jak go dalej rozwijać? A może zespół rozwija się sam i wystarczy mu nie przeszkadzać? 🙂

Czasami odpowiedzi na te pytania leżą gdzieś na skraju naszej podświadomości
i potrzeba się do nich dokopać własnymi rękami. A gdyby te pomysły wydobyć konstruując modele z klocków i dzieląc się doświadczeniami ze swoich zespołów projektowych?

    Podczas tej sesji Round Tables:
  • podzielimy się doświadczeniami w rozwijaniu zwycięskich zespołów projektowych
  • poszukamy czego unikać w planowaniu ścieżki rozwojowej
  • wyrazimy swoje pomysły konstruując modele z klocków
  • doświadczymy pracy grupowej z metodą Lego Serious Play
Zapraszam liderów i liderki zespołów projektowych do wzajemnego inspirowania się.

Do zobaczenia przy stoliku !

Poziom trudności: Średniozaawansowany
Branża: Dla dowolnej branży
Dla kogo? Liderzy zespołów projektowych, Scrum Masterzy, Dyrektorzy i kierownicy działów

Błażej Goraj – Lego Serious Play Facilitator, Doradca Zespołów Projektowych Praktyk edukacji empirycznej opartej o gry szkoleniowe i symulacje. Odkrył, że najlepsze zespoły projektowe znają tajny wzór czterech mocy: Wizja + Ludzie + Narzędzia = Rezultaty. Pomaga zespołom rozwijać te moce prowadząc autorskie szkolenia oraz konsultacje projektowe. Ostatnio można go spotkać z walizką pełną klocków Lego.

RT4 – Bogumiła Kwiatkowska-Koterba

RT4 – Bogumiła Kwiatkowska-Koterba

Product Owner
Współpraca popłaca – o efektywnej kooperacji Scrum Mastera i Product Ownera – czyli jak to osiągnąć i jakie przynosi korzyści
Scrum Master z założenia działa na 3 poziomach/grupach odbiorców:
• zespół
• Product Owner
• organizacja

W ramach warsztatu skupimy się na obszarze działania SM z PO. Podzielimy sobie naszą sesję Round Table na część warsztatową i dyskusyjną.

Podczas pierwszej części odpowiemy sobie m.in. na pytania:
  • Jakie mogą być wzajemne oczekiwania między SM i PO?
  • W czym SM realnie może pomóc PO i w jakim zakresie?
  • W czym zazwyczaj PO widzi największą korzyść ze współpracy z SM?
  • Jakie narzędzia w kontekście efektywności pracy może zaproponować SM – Product Ownerowi?
  • Jak pracować z POs w zależności od ich poziomu zaawansowania w roli?
  • Czego jako PO mogę oczekiwać od SM?
  • Czego jako SM potrzebuje, aby osiągnąć satysfakcjonującą współpracę?
W drugiej części skupimy się na dobrych praktykach we współpracy SM i PO, porozmawiamy o różnych podejściach oraz podzielę się z uczestnikami refleksjami związanymi ze zmianą roli z SM na PO.
    Round Table idealny dla:

  • PO, którzy zastanawiają się w czym SM może ich na co dzień lepiej wspierać
  • SM, którzy zastanawiają się jak realnie wspierać PO
  • Managerów, którzy chcą pomagać zarówno SM jak i PO w efektywnej kooperacji

Bogumiła Kwiatkowska-Koterba – Od 2 lat eksperymentuje w roli Product Ownera, a konkretnie od ponad roku zajmuje się kluczowym procesem w firmie tj. zamawianie towaru do sklepu. Na co dzień współpracuje z Franczyzobiorcami, biznesem i zespołem deweloperskim, konfrontując zbierane wymagania od różnych interesariuszy z danymi.

Jako były Scrum Master/ Agile Coach z ponad 5 letnim stażem w dalszym ciągu ma smykałkę do procesów, a poza tym uwielbia dzielić się wiedzą i polepszać efektywność w zespołach oraz organizacji. W międzyczasie działająca w społeczności PMI Poland oraz Agile Poznań. Certified Professional Scrum Master I i II, Professional Scrum PO I, Kanban Systems Improvement (KMP II). Swój umysł odrywa od codzienności w tańcu towarzyskim ze swoim mężem. A w wolnych chwilach uchwyca ludzkie emocje na fotografiach.

RT5 – Magdalena Far

RT5 – Magdalena Far

Scrum Master
Zwinność jako narzędzie budujące zaangażowanie czyli jak sprawić by ludzie byli zespołem, a nie tylko grupą?
Przy naszym stoliku postaramy się zgłębić sztukę tego w jaki sposób można przyczyniać się by grupa indywidualnych osób stała się sprawnie działającym zespołem. Serdecznie zapraszam wszystkich, których fascynuję temat wpływu szeroko rozumianego systemu na zachowania jednostki.

Magdalena Far – Jestem Scrum Masterem od urodzenia, choć nie wiadomo, dlaczego rodzina zwraca się do mnie Magda. Fascynują mnie sposoby kształtowania nawyków, odwieczny dylemat co ma większy wpływ na nasze życie – tak zwana siła woli czy środowisko zewnętrzne. W życiu zawodowym szybko zdałam sobie sprawę, że bycie liderem, który służy, to prawdopodobnie jedyna słuszna opcja. W pracy z zespołem zawsze pamiętam, że teamwork to kompetencja indywidualna i często od jednostki trzeba zacząć, aby zyskać w tym obszarze.

RT6 – Marcin Romańczuk

RT6 – Marcin Romańczuk

Product Owner
Użytkownik jest jak Yeti, co zrobić jak już jakiegoś spotkasz? Jak dobrze rozmawiać z użytkownikami.
Użytkownicy powinni być głównym źródłem inspiracji dla zespołów produktowych. Zarówno dla instniejących produktów, jak i podczas weryfikacji naszych hipotez w fazie odkrywania produktu, najwięcej wartości wyniesiemy rozmawiając zarówno z obecnymi jak i potencjalnymi użytkownikami

Podczas sesji Round Tables:
  • dowiesz się jak przygotować się do wywiadów
  • dlaczego ego musisz zostawić w domu, czyli jak nie zadawać pytań
  • jak rozmawiać kiedy jeszcze nie mamy produktu
  • jak rozmawiać o produkcie, który rozwijamy od dłuższego czasu
  • co zrobić z tymi wszystkimi odpowiedziami
  • będziemy oczywiście ROZMAWIAĆ
Poziom trudności: Podstawowy
Branża: Dla dowolnej branży
Dla kogo? Dla każdego, kto pracuje w zespole produktowym

Marcin Romańczuk – Product Owner w STX Next, na codzień pracuję z bardzo różnymi klientami, którzy przychodzą do software housów, jak i w ramach wewnętrznych inicjatyw. Jestem fanem procesu discovery i analityki produktowej. Prywatnie pożeram książki rożnych niepraktycznych obszarów wiedzy, jak religioznastwo czy filozofia.

RT7 – Marta Jodłowska

RT7 – Marta Jodłowska

Jak prowadzić sprzedaż ekspercką. Jak zostać doradcą i nie być odebranym jako naciągacz?
Jeśli jesteś odpowiedzialny za sprzedaż, za utrzymanie klienta lub wyniki finansowe… Jeśli szukasz odpowiedzi, co robisz nie tak, albo jak sprawić, „żeby samo się sprzedawało” … Jeśli chciałbyś stać się ekspertem i nie wiesz jak to zrobić…

Zapraszam do mojego stolika!

Przy naszym stoliku nacisk położymy na miękką część zarządzania sprzedażą. Bez wszystkim dobrze znanych metod rodem z książek.

Dowiesz się:
  • Jak skutecznie prowadzić sprzedaż ekspercką?
  • Czym jest sprzedaż ekspercka,
  • Co robić, aby klient kupił właśnie u Ciebie,
  • Jak pozyskać klientów,
  • Jak sprawić by do Ciebie wracali,
  • Jak budować dobre relacje z klientem,
  • Przy naszym stoliku nie będziemy mówić o lejkach sprzedażowych,
  • – nie będziemy mówić o marketingu online.
Na warsztacie: • Poznamy swoje biznesy – CASE STUDY na przykładach waszych firm
• USP (Unique Selling Proposition) – określimy w czym Twoja oferta jest wyjątkowa, i jak prezentować ją w ciągu 3 minut.

A jak starczy czasu i będziecie zainteresowani chętnie zdradzę kulisty przetargów publicznych ☺

Marta Jadłowska – Przeszła drogę przez wszystkie szczeble kariery zaczynając jako Recepcjonistka kończąc jako Prezes. Posiada niemal 10 lat doświadczenia w sprzedaży, a od 6 prowadzi sprzedaż bezpośrednią dla jednostek samorządowych. Od 2 lat Prezes Zarządu spółki programistycznej. Zarządza projektami biznesowymi i programistycznymi.

RT8 – Łukasz Filut

RT8 – Łukasz Filut

“Ta organizacja nie chce się zmienić.” I co teraz?
Uczestniczę w wielu procesach zmiany i często słyszę “szukam organizacji, która chce się zmienić”, “frustruje mnie, że wszystko idzie tak opornie”, “przecież oni robią zawsze tak samo”.

Pierwsze prawo Larmana: “Organizacje są całkowicie zoptymalizowane do unikania zmiany status quo menadżerów średniego i wyższego szczebla pozycji „specjalistów” i struktur władzy.”

W ramach dyskusji poruszymy temat – dlaczego organizacje nie chcą się zmieniać i co zrobić by w tej sytuacji nie być bezsilnym.

Będziemy rozmawiać o:
1/ Po co to robimy
2/ Co z tą polityką
3/ Co stoi za oporem
4/ Strach przed konfrontacją
5/ Czy warto się poddać i powiedzieć sobie dość
6/ Czy statek kosmiczny pasuje do średniowiecznego zamku


Łukasz Filut – Praktyk metodyk zwinnych transformujący organizacje w duchu zwinności. Z podejściem zwinnym, głównie w Scrumie, pracuje w różnych konfiguracjach od prawie 11 lat, a z projektami IT od ponad 20. Doświadczenie zdobywałem pracując w takich organizacjach jak Grupa TEB Akademia czy Grupa Allegro gdzie brałem czynny udział w transformacjach zwinnych i cyfrowych.

Byłem dyrektorem IT, projekt i program menedżerem, Scrum Masterem, Product Ownerem, a na początku swojej drogi zawodowej programistom i administratorem. Obecnie dokonuje transformacji zwinnej i cyfrowej w holdingu z branży automotiv jako CEO DAC Software. Tworzymy i utrzymujemy oprogramowanie m. innymi dla marki Qarson. Dodatkowo pracuje z różnymi firmami nad wykorzystaniem potencjału drzemiącego w organizacji wykorzystując zarządzanie strategiczne i zwinne metody pracy wspierając efektywną adaptację w świecie biznesu.

RT9 – Albert Smektalski

RT9 – Albert Smektalski

Vice President & Venture Partner w Brave VC
Rentowne projekty – w jaki sposób znaleźć wspólny język pomiędzy project managerem a właścicielem firmy lub inwestorem.
Gdyby firma mogła prowadzić tylko rentowne projekty, to świat byłby piękniejszy, a na pewno mniej skomplikowany. Niestety rzeczywistość jest czasami brutalna. Z jednej strony duża odpowiedzialność spływa na barki project managera lub produktowca, bo to przecież on lub ona są na pierwszej linii frontu, a wręcz jest to duża część zakresu ich obowiązków.

ale…

bo zawsze jest jakieś ale…

Często osoby pracujące z zespołami mają ograniczoną perspektywę. Nie znają kierunku, w którym idzie organizacja, a często wręcz prowadzą tylko pewien wycinek większej i bardziej złożonej całości. Wtedy nawet jeśli ich część „świeci się na zielono”, to wcale nie oznacza, że cała firma jest rentowna.

W jaki sposób znaleźć połączenie pomiędzy finansami projektów a całą firmą? Czym jest zwrot z inwestycji i co brać pod uwagę na różnych poziomach firmy? Jakie dane powinniśmy obserwować, by sprawdzać rentowność? O co będzie pytał potencjalny inwestor?

Współpraca projektów z całą organizacją w obszarze finansów, zawsze wychodzi na dobre wszystkim zainteresowanym. Jak się za to zabrać? o tym więcej podczas spotkania przy stoliku na PMP w Poznaniu.

Albert Smektalski – manager z ponad 15 letnim doświadczeniem w zarządzaniu zarówno międzynarodowymi koncernami, jak i firmami startupowymi. Od prawie 10 lat związany z rynkiem private equity i venture Capital w Polsce i Europie. Podczas swojej przygody w świecie startupów zdobywał bezcenne doświadczenia, które zaowocowały zamknięciem kilku firm. Zarządzając funduszem inwestycyjnym dowiadywał się jak wygląda perspektywa pomysłodawcy, analizował dlaczego niektóre projekty są skazane za sukces, a inne na porażkę.

Dołączając do RT9 z jednej strony będziecie mieli możliwość poznać perspektywę osoby zarządzającej funduszem inwestycyjnym, wspierającej firmy na wczesnym etapie rozwoju, zarządzającej projektami oraz ludźmi w humanitarny sposób. Z drugiej strony poznacie oblicze krwawego kapitalisty nastawionego na zarabianie pieniędzy dla inwestorów, dla którego cele stoją ponad ludźmi, ich emocjami i oczekiwaniami.

Tych, którzy lubią czytać siwiki odsyłamy bezpośrednio na profil
– na pewno dowiedzą się czegoś ciekawego o karierze naszego eksperta.

Pamiętajcie!
Grapes must be crushed to make wine
Diamonds form under pressure
Olives are pressed to release oil
Seed grow in darkness

Whenever you feel crushed, under pressure or in darkness,
you are in powerful form of transformation,
Trust the proces

RT10 – Kacper Łobos

RT10 – Kacper Łobos

Dyrektor ds. Rozwoju | Specjalista TOC, Certyfikowany Jonasz.
Jak zidentyfikować zagrożenia w firmie
i wykorzystać je do wzmocnienia organizacji?
Nie wiecie czy wasze decyzje pozytywnie wpłyną na dalszą działalność waszej firmy czy może odwrotnie przysparzają jej problemów.

Przy moim stole opowiem jak za pomocą Gałęzi Zastrzeżeń (narzędzia TOC) zauważać zagrożenia w firmie oraz jak systemowo wykorzystywać je jako wzmocnienie organizacji. Ciężkie czasy potrzebują dobrych i przemyślanych decyzji, które wyniosą twoją organizacje na wyżyny.

Jeżeli czujesz obawę czy na pewno twoja firma idzie dobrą drogą, nie czekaj przyjdź do mnie twoja droga nie przyniesie ci żadnych nieoczekiwanych niespodzianek.

Kacper Łobos – Specjalista TOC, Certyfikowany Jonasz. W ramach warsztatów uczy Narzędzi Logicznego Myślenia TOC+

RT11 – Marcin Grobelny

RT11 – Marcin Grobelny

Scrum Master
Walka z silosami w organizacji. Jak wyglądała zmiana sposobu pracy w zespołach komponentowych na feature teams.
Podczas sesji Round Tables: poznasz jaką drogę przeszliśmy podczas zmiany sposobu pracy w dziale it jednej z firm e-commerce. Podzielę się doświadczeniem i obserwacjami w przejściu z wytwarzania i rozwoju oprogramowania w zespołach komponentowych na pracę w zespołach ficzerowych. Zobaczysz jaki był stan przed zmianą, jak wyglądała droga do przejścia na nwoy sposób pracy, czego się nauczyliśmy.

  • Dowiesz się czym różnią się zespoły komponentowe od ficzerowych
  • Jak wyglądała droga podczas tej zmiany i czego się nauczyłem
  • Zobaczysz jakie szanse i zagrożenia niesie ze sobą zmiana sposobu pracy
  • Wspólnie podyskutujemy o możliwościach
  • wykorzystania podejścia o zespołów ficzerowych w Twojej branży/sytuacji/firmie.

Poziom trudności: Średniozaawansowany
Branża: Dla dowolnej branży
Dla kogo? Scrum Master, Agile Coach, Manager, Deweloper

Marcin Grobelny – Scrum master | agile coach. Od 5 lat pomagam Scrum Masterom, Product Ownerom i Liderom z branży finansowej i e-commerce. Agile to dla mnie poszukiwanie sposobów na robienie rzeczy inaczej. To tworzenie przestrzeni otwartej na eksperymenty i uczenie się na dzięki nim. Obecnie pracuję jako scrum master w jednym ze znanych polskich banków. Członek społeczności Agile Poznań i Agile/Scrum Community Poznań onsite. Prywatnie lubię trekking górski, dobrą kuchnię, piwa kraftowe, fantastykę i gry planszowe.

RT12 – Wojciech Chmaj

RT12 – Wojciech Chmaj

Manager – techniczny czy nietechniczny – oto jest pytanie?
Odwieczne pytanie, otwierające wiele dyskusji na portalach, m.in na Linkedin ;-).

Przy stoliku porozmawiamy o szansach i zagrożeniach związanych z poziomem wiedzy technicznej managerów, Scrum Masterów czy kierowników projektów.

Spróbujemy znaleźć odpowiedzi na pytania, jak sobie radzić w pracy w momencie gdy jako manager wchodzę w tematy w których mój poziom wiedzy technicznej jest niewystarczający, a co w sytuacjach, gdy moja wiedza jest na poziomie eksperckim.

Wojciech Chmaj – Prywatnie maniak czytania (ponad 3257 książek) , zawodowo inżynier, certyfikowany kierownik projektu (IPMA B), od ponad dwudziestu lat pełniący z sukcesami funkcje menedżerskie w projektach związanych z wdrożeniami w różnych branżach, m.in IT, farmaceutycznej, pacjenckiej, telekomunikacyjnej, bezpieczeństwa elektronicznego czy budowlanej, o wartościach budżetów liczonych w milionach :-).

Aktywny Asesor konkursu na najlepiej zarządzane projekty w Polsce, oceniane według standardu IPMA Project Excellence Baseline.

Zwolennik dobierania najlepszych narzędzi z różnych metodyk, zarówno zwinnych jak i tradycyjnych, tak by osiągać zamierzone cele.

RT13 – Tomasz Kopczyński

RT13 – Tomasz Kopczyński

Jak obecnie wprowadzić podejście projektowe do firmy?
Szaleństwo projektowe zatacza coraz szersze kręgi. Coraz większa liczba firm musi lub przynajmniej chce działać projektowo. Cóż jednak z tego skoro wejście na odpowiednie tory projektowe okazuje się w praktyce tak trudne. Firmy miotają się między różnymi rozwiązaniami. Realizują szkolenia dla określonej grupy osób, wysyłają PM-ów na studia podyplomowe, certyfikują swoich ludzi z jakiejś metodyki, etc. No i co? Kończy się to zazwyczaj chwilowym zrywem i merytorycznym uniesieniem. W konsekwencji wąska grupa osób podnosi swoje kompetencje projektowe i sama próbuje działać w organizacji projektowo. Czy jednak o to chodzi? Czy wystarczy, że kompetencje projektowe będą mieli nieliczni i wybrani? Może jednak nie o to chodzi w obecnych uwarunkowaniach biznesowych i myśleć projektowo powinna cała firma?

    W trakcie mojej sesji Round Tables na konkretnych przykładach wspólnie dowiemy się:
  • Dlaczego cała firma powinna przyjąć podejście projektowe – dyskusja
  • Dlaczego nie jest tak pięknie, a miało być pięknie – najczęstsze błędy we prowadzaniu podejścia projektowego – w zespołach, bazując na case studies firm śledzić będziemy najczęstsze błędy
  • Co trzeba uwzględnić we wprowadzaniu podejścia projektowego w firmie – w zespołach w trakcie moderowanej burzy mózgów zbudujemy fundamenty dobrego wdrożenia
  • Kto powinien brać udział we prowadzaniu podejścia projektowego – w trakcie wspólnej dyskusji określimy kluczowe role. Kto i kiedy powinien uczestniczyć we wprowadzaniu podejścia projektowego
  • Jak step by step wprowadzić podejście projektowe – zbudujemy wspólnie optymalny proces!

    Dlaczego warto zajrzeć do mojego stolika?
  • Ponieważ zajmiemy się tym co boli prawie każdą firmę działającą lub chcącą działać projektowo.
  • Ponieważ odniesiemy się do najlepszych praktyk i odejdziemy od utartych schematów.
  • Ponieważ odejdziemy od stolika z konkretnym rozwiązaniem, które działa! Czego można chcieć więcej?

Ja to robię na co dzień i chętnie z Wami się spotkam i popracuję 😊

dr Tomasz Kopczyński – ekspert w zakresie zarządzania projektami i zarządzania zmianami. Wdraża podejście projektowe w firmach różnych sektorów i branż oraz szkoli jak efektywnie realizować projekty od ponad 20 lat. Przez kilka lat związany był z międzynarodową firmą, gdzie kierował dużymi projektami biznesowymi w całej Polsce. Zrealizował setki szkoleń oraz dziesiątki projektów. Jest właścicielem firmy doradczej Synergia specjalizującej się w obszarze zarządzania projektami i zarządzania zespołami ludzkimi. Jest prezesem zarządu Instytutu Projekt Przedsiębiorczość wspierającego mikro i małe przedsiębiorstwa w Polsce. W 2016 roku został wybrany Prelegentem Roku 2016 wg PMI (Project Management Institute).
Od 1997 blisko związany z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu. Wykładowca wielu studiów podyplomowych, programów MBA oraz kursów menedżerskich. Założyciel Studiów Podyplomowych Zarządzania Projektami na Uniwersytecie Ekonomicznych w Poznaniu. Autor i współautor kilkudziesięciu artykułów i książek dotyczących zarządzania projektami.

Sprawdź poprzednie edycje #PMP

Zastanawiasz się jak w praktyce wyglądają spotkania Piwa Między Projektami? Sprawdź jak wyglądały ostatnie wydarzenia!

Partnerzy Strategiczni

Partnerzy Wydarzenia