WSZYSCY ZARZĄDZAMY PROJEKTAMI
TORUŃ

05.08.2022 KUP BILET KUP BILET

Mocno merytorycznie i zawsze w luźnej atmosferze!

Piwo Między Projektami to cykliczne spotkania, na których poznasz osoby zainteresowane tym samym tematem zawodowym co Ty i wymienisz się obserwacjami. Prowadzącymi sesje Round Tables są zawsze praktycy w swoich dziedzinach.

Możesz też liczyć na to, że uczestnicy PMP to ludzie bez kija w… 😉
– co zdecydowanie sprzyja nawiązywaniu nowych znajomości.
To nie zmienia faktu, że bronimy się niezwykle merytorycznymi dyskusjami, których nie zobaczysz na żadnym innym wydarzeniu!

 

Zaproszenie na
wydarzenie
Zaproszenie na
wydarzenie

NIEstandardowe spotkanie praktyków

  • Na luzie i bez spiny

    Networking wśród osób mających podobne wyzwania zawodowe i często też ich rozwiązanie.
  • Round Tables

    Warsztatowe dyskusje w mniejszych grupach pod okiem zaproszonych specjalistów z danej dziedziny.
  • Merytoryczna atmosfera

    Omówisz konkretne narzędzia ułatwiające Twoją pracę i wymienisz się doświadczeniem.
Toruń
05.08.2022
ZOBACZ WYDARZENIE
Gdańsk
[zmiana terminu]
ZOBACZ WYDARZENIE
Kraków
14.10.2022
ZOBACZ WYDARZENIE
Warszawa
18.11.2022
ZOBACZ WYDARZENIE
Wrocław
[WKRÓTCE]
ZOBACZ WYDARZENIE

Pierwsze spotkanie #PMP w Toruniu!

Toruń
05.08.2022

Gdzie?

Centrum Kulturalno-Kongresowe Jordanki, Al. Solidarności 3

Agenda spotkania:

🍺 17:00 – 17:30 Moderowany Networking
🍺 17:30 – 17:45 Oficjalne otwarcie
🍺 17:45 – 18:15 Gra Networkingowa
🍺 18:15 – 18:45 Pizza, Piwo i Rozmowy 🍕
🍺 18:45 – 19:45 Round Tables
🍺 19:45 – 20:15 Networking
🍺 20:15 – 21:15 cd. Round Tables 🔥
🍺 21:30 – 23:00 Nieformalne After Party
🍺 23:00 – ??:?? Toruń Nocą 🌙

Czym są sesje
Round Tables?

To dyskusje na wcześniej opublikowany temat pod okiem zaproszonego eksperta.

Odbędą się 2 rundy takich rozmów:
• każda po 60 min,
przy tym samym stoliku,
• w grupie maksymalnie 8 osób.

Łącznie będą to 2h warsztatowej wymiany doświadczeń z moderatorem na pokładzie!

Kup bilet

Bilet w Cenie Promocyjnej – pozwala na zakup biletu w cenie aż 30% niższej od ceny regularnej.

Uwaga:
Dołączając do wydarzenia możesz dołączyć tylko do JEDNEGO stolika (tematu) sesji Round Tables! Sesja warsztatowa #RT trwa 2h – z krótką przerwą po 1h.

Bilety – Cena Promocyjna! PMP#19

Dostępne do 22.07

Już niedostępne.

Cena:
  • 100 PLN netto
  • 123 PLN brutto

Cena regularna PMP#19

Dostępne od 23.07

Bilet w cenie regularnej.

Cena:
  • 150 PLN netto
  • 184,5 PLN brutto

Lista stolików
Round Tables

RT1 – Agata Kulikowska

RT1 – Agata Kulikowska

Project Manager
Satysfakcja klienta a satysfakcja zespołu – praktyczne porady dla początkujących Project Managerów.
• Typowe wpadki relacyjne na linii PM – zespół projektowy
• Trzy złote zasady pracy z klientem
• Budowa mistrzowskiego zespołu
• Praca na konkretnych przykładach – mix propozycji uczestników i prowadzącej

Podczas sesji Round Tables:
• Dowiesz się, czym jest podejście produktowe
• Nauczysz się skutecznych sposobów na rozmowę z klientem
• Poznasz praktyczne sposoby na budowę mocnego zespołu projektowego

Jeśli szukasz konkretnych porad na temat budowania relacji z klientem i zespołem – ten warsztat jest dla Ciebie.

Agata Kulikowska – Project Managerka, praktyk, od kilku lat związana z branżą IT (fintech, web3). PM relacyjny – “umie w ludzi”. Zawodowe zainteresowania: podejście produktowe w biznesie, NVC, startups & scale-ups.

RT2 – Dominik Wrzosek

RT2 – Dominik Wrzosek

Manager Zarządzający w FlexiProject
Dojrzałość projektowa organizacji na podstawie konkretnych danych i praktycznych przykładów.
Chcesz porozmawiać o dojrzałości projektowej?
Wspólnie zdefiniować kluczowe czynniki oraz aktualny poziom prac projektowych?

W grupie łatwiej też będzie zaplanować dalsze kroki w kierunku usprawniania sposobu zarządzania projektami!

Podczas tej sesji Round Tables:
• Poznasz pięć poziomów dojrzałości projektowej według P3M3,
• Określisz na jakim etapie znajduje się Twój projekt, oraz jaką ścieżką rozwoju chcesz podążać,
• Wspólnie popracujemy nad perspektywami projektów uczestników,
• Określimy plusy i minusy każdego z poziomów rozwoju projektu, a także poszukamy kluczowych działań, które muszą zostać podjęte, aby Twoja organizacja weszła na wyższy poziom.

Podczas wspólnych dyskusji zastanowimy się również czy to się opłaca? Czy przejście organizacji na wyższy poziom kultury projektowej zawsze da nam wartość dodaną?

Podczas 2h warsztatu będziemy rozmawiać i dyskutować na podstawie prawdziwych case’ów, doświadczeń i problemów, z jakimi dotąd borykały się różne firmy.

Dominik Wrzosek – Manager Zarządzający w FlexiProject. Odpowiada za budowę roadmapy rozwoju systemu, nadzoruje zespół programistów oraz ściśle współpracuje z klientami przy wdrożeniach systemu. Dużo czasu poświęca na kontakty z użytkownikami systemu FlexiProject po to, aby rozwój oprogramowania był pragmatyczny i odzwierciedlał faktyczne zapotrzebowanie użytkowników.

RT3 – Alicja Nowicka

RT3 – Alicja Nowicka

Project Manager
Skuteczne zarządzanie ryzykiem jako droga do efektywnego planowania i realizacji projektu.
Podczas naszych rozmów skupimy się na procesie zarządzania ryzykiem w projekcie.

Wiem, że czasami jest kojarzony ze zbiorem formalności i długimi rejestrami, ale co zrobić temat szans i zagrożeń stał się integralną częścią procesu planowania i realizacji projektu. Ale chyba się ze mną zgodzisz, że dobrze przemyślany proces, prosty i z konkretnymi informacjami – zdecydowanie ułatwia obowiązki PMa.

Dyskusje oprzemy o konkretne narzędzie jakim jest technika RAID. Na podstawie krótkiego case study omówimy dobre praktyki (i miejsca na usprawnienia) w zarządzaniu ryzykiem oraz sposoby na zwiększenie zaangażowania interesariuszy w tym procesie.

Chciałabym pokazać Wam, że rejestr ryzyk to nie tylko nudny spreadsheet, który musimy wypełnić na wczesnym etapie projektu, a potem odkładamy na przysłowiową półkę. Chciałabym wymienić się doświadczeniem i potwierdzić (lub zaprzeczyć) że dzięki efektywnemu zarządzaniu możemy:
• uzyskać kontrolę w projekcie,
• wpłynąć na zadowolenie i decyzje klienta,
• ograniczyć negatywny wpływ na projekt i wykorzystać szanse,
• zbierać informacje pomocne przy planowaniu następnych kroków.

Warsztat będzie interaktywny, oczywiście w luźnej atmosferze, mogą nam również towarzyszyć nieoczekiwane wybuchy śmiechu 🙂

Zapraszam do mojego stolika!

Alicja Nowicka – Project Manager z kilkuletnim doświadczeniem w dużych korporacjach IT, zarządzający wieloma strategicznymi projektami, miedzy innymi dla sektora finansowego oraz dla brytyjskiej służby zdrowia w dobie pandemii Covid-19, pracując zarówno w metodologii Agile, jak i Waterfall. Na swoim koncie ma kilka certyfikatów z Zarządzania Projektami takie jak: PMI PMP, PRINCE2 Practitioner, SAFe, Professional Scrum Master 1.Prywatnie lubi podróże oraz sport, a jej pasją jest szycie.

RT4 – Grzegorz Jajuga

RT4 – Grzegorz Jajuga

Manager Inwestycyjny
Wycena startupu – jak zarządzać jego wartością i na co patrzą inwestorzy?
Informacje o warsztacie:
• poznasz perspektywę inwestora w wycenie startupu,
• dowiesz się jakie działania kreują wartość projektu, a jakie mogą poczekać,

Poszukamy odpowiedzi na pytania:
• Jak pokazać mocne strony i nie ukrywać słabych?
• Jak zidentyfikować źródła wartości projektu?
• Jak opanować trudną sztukę prognozowania?
• Jak wycenić ryzyko?

Podczas sesji Round Tables:
• dowiesz się jak inwestorzy wyceniają startupy,
• dostaniesz informację zwrotną dotyczącą Twojego startupu,
• poznasz znaczenie wyceny w procesie inwestycyjnym.

Grzegorz Jajuga – Ekspert ds. wyceny z 15-letnim doświadczeniem. Realizował kilkaset wycen spółek, technologii i startupów dla przedsiębiorstw z wielu branży, instytucji naukowo-badawczych oraz inwestorów.

RT5 – Mateusz Łapiński

RT5 – Mateusz Łapiński

Od potrzeby do prototypu. Czyli w jaki sposób skutecznie dostarczyć wartość dla użytkownika.
Cześć,

nazywam się Mateusz Łapiński. Najpierw słucham.
Następnie zapraszam Cię do stolika RT5, czyli poprowadzonej przeze mnie sesji Round Tables.

Na naszym RT5 zajmiemy się projektowaniem wartości dla naszych odbiorców opierając się o… wchodzenie w ich buty.

• Czyli zaczniemy od słuchania ich potrzeb.
• Następnie sprawdzimy jak definiować realny problem, przed którym stoimy.
• W kolejnym etapie zaproponujemy kilka pomysłów rozwiązań, oraz przyjrzymy się ich prototypowaniu,
• Na koniec sprawdzimy czy dowiozły one oczekiwaną wartość.

Zasady RT5:
• pracujemy w parach
• deko teorii + kilkadziesiąt minut praktyki
• będziemy działać szybko
• zgadzamy się na zasady: „better done than perfect” oraz „it’s ok to fail”

Brzmi dla Ciebie „better than perfect”?
Zatem widzimy się 5 sierpnia przy stoliku RT5!

Kilka słów o mnie:

Mateusz Łapiński. Najpierw słucham.
Następnie pomagam projektować rozwiązania.

Od ponad 10 lat zbieram doświadczenie w PR, marketingu, obsłudze klienta, prowadzenia zespołów, szkoleniu z wystąpień publicznych i prowadzeniu warsztatów Design Thinking. I tego, co zebrałem, nie zawaham się użyć podczas naszego spotkania przy stoliku RT5.

RT6 – Marek Ciesla

RT6 – Marek Ciesla

Jak wykorzystać Minimum Viable Audience (MVA) do budowy atrybutów marki produktu który jeszcze nie jest gotowy do sprzedaży?
Podczas sesji Round Tables founderzy będą mieli okazję do zapoznania się z metodologią pozyskiwania społeczności do swoich projektów, produktów oraz usług. Zostaną wykorzystane autorskie metody CAF które udowodniły swoją efektywność przy projektach przedsprzedażowych jak i zbiórek społecznościowych.

W ramach warszatów zostanie przedstawiona teoria, case studies oraz rozpisane procesy do wykorzystania w każdym startupie. Zakres poruszanego tematu obejmować będzie zarówno firmy pracując z produktem typu SaaS jak i produktami fizycznymi z mocnym wyszczególnieniem branży IOT. Efektem warsztatów powinny być przepis na sprzedaż produktu zanim ten będzie gotowy do komercjalizacji.

Marek Ciesla – Przedsiębiorca z ponad 15-letnim doświadczeniem, ekspert finansowania społecznościowego, pozyskał ponad milion złotych na platformach crowdfundingowych na projekty własne oraz klientów zewnętrznych (m.in. Sher.ly, Crosslifter i Swimmo). Ukończył studia MBA Oxford Brooks, Westminster College of Computer, Kilburn College.

Założyciel agencji MIMIGroup, zajmującej się doradztwem dla startupów pod kątem product launchów. Mentor, trener, szkoleniowiec w ramach programów akceleracyjnych i szkoleniowych (m.in. ScaleUp Krakowskiego Parku Technologicznego, NLAB – Nevada-Lubelskie Acceleration Bridge).

RT7 – Marek Kaliński

RT7 – Marek Kaliński

Prezes Zarządu
Design-thinking w akcji. Czyli innowacje w projektowaniu produktu i procesu.
Informacje o warsztacie:
• O co chodzi z tym design thinking`iem? Jak działa i czym jest nurt kreatywnego rozwiązywania problemu?
• Każdy produkt bądź nowy proces to tak naprawdę odpowiedź na potrzebę bądź problem. Często by znaleźć rozwiązanie należy zrozumieć co tak naprawdę jest potrzebą bądź problemem, dla którego szukamy rozwiązania.
• Co powoduje że tak często nasze plany działań są nieskuteczne? Jakie ograniczenia spotykamy, a jakie sami nakładamy na siebie w procesie poszukiwania optymalnego rozwiązania problemu?

Design thinking to poszukiwanie rozwiązania problemu w kreatywny sposób. Zamiast podążać za schematami planujemy działania metodologicznie acz kreatywnie. Dzięki temu produkty, procesy przynoszą nową wartość, o której często zwykło się mawiać „takie proste, a takie genialne”.

Podczas sesji Round Tables:
• dowiesz się, co to jest desig thinking w praktycznym zastosowaniu,
• zobaczysz czy jest on przydatny w Twoim biznesie,
• zaprojektujemy rozwiązania paru przykładowych problemów, które trapią nas na co dzień

Marek Kaliński – Założyciel i współwłaściciel marek Candellana, Concrette, LGHT i Dasforma. Od ponad 8 lat przenosi wcześniejsze doświadczenie pracy w silnej grupie przemysłowej na własny biznes. Dzięki opracowaniu innowacyjnej technologii i szalonym pomysłom jego marki sprzedają od USA po Singapur. Wraz z grupą przyjaciół stworzył jeden z najciekawszych start`upów w branży designu.

RT8 – Paweł Błasiak

RT8 – Paweł Błasiak

Scrum Master | Agile Coach
Refinement czyli jak „niewydarzenie” wpływa na wydarzenia i współpracę zwinnego zespołu.
Zapraszam serdecznie do stolika RT8 gdzie będziemy rozmawiać o tym:

• Czym jest dobry refinement i co powinno się wydarzyć w jego trakcie?
• Jaką rolę odgrywa Product Owner i co powinien robić (a czego nie koniecznie)?
• Co się dzieje gdy „zapuścimy” nasz product backlog?
• Co zrobić gdy zespół nie widzi wartości w sesjach pielęgnacyjnych?

Czego się możesz spodziewać w trakcie sesji? Będzie odrobina teorii, będzie case study oraz zadanie warsztatowe oraz mnóstwo dyskusji i wymiany doświadczeń … czyli wszystkiego po trochu, tak aby zachować odpowiedni balans.

Paweł Błasiak – Ukończył prawo, zarządzanie oraz studia Executive MBA. Od kilku lat wspiera organizacje we wdrażaniu zwinnych metod pracy. Pomaga zespołom (nie tylko z obszaru IT) znaleźć ich własną drogę, rytm pracy i sposoby dostarczania wartości, które będą opierać się na empiryzmie, a nie na tylko założeniach. Bardzo często zadaje pytania „Dlaczego?” i „Jaka jest w tym wartość?”

Sprawdź poprzednie edycje #PMP

Zastanawiasz się jak w praktyce wyglądają spotkania Piwa Między Projektami? Sprawdź jak wyglądały ostatnie wydarzenia!

Partner Strategiczny

Społeczności Partnerskie