
Mocno merytorycznie i zawsze w luźnej atmosferze!
Piwo Między Projektami to cykliczne spotkania, na których poznasz osoby zainteresowane tym samym tematem zawodowym co Ty i wymienisz się obserwacjami. Prowadzącymi sesje Round Tables są zawsze praktycy w swoich dziedzinach.
Możesz też liczyć na to, że uczestnicy PMP to ludzie bez kija w… 😉
– co zdecydowanie sprzyja nawiązywaniu nowych znajomości.
To nie zmienia faktu, że bronimy się niezwykle merytorycznymi dyskusjami, których nie zobaczysz na żadnym innym wydarzeniu!
wydarzenie
wydarzenie
NIEstandardowe spotkanie praktyków
-
Na luzie i bez spiny
Networking wśród osób mających podobne wyzwania zawodowe i często też ich rozwiązanie. -
Round Tables
Warsztatowe dyskusje w mniejszych grupach pod okiem zaproszonych specjalistów z danej dziedziny. -
Merytoryczna atmosfera
Omówisz konkretne narzędzia ułatwiające Twoją pracę i wymienisz się doświadczeniem.
Pierwsze spotkanie #PMP w Toruniu!
Gdzie?
Centrum Kulturalno-Kongresowe Jordanki, Al. Solidarności 3Agenda spotkania:
🍺 17:30 – 17:45 Oficjalne otwarcie
🍺 17:45 – 18:15 Gra Networkingowa
🍺 18:15 – 18:45 Pizza, Piwo i Rozmowy 🍕
🍺 18:45 – 19:45 Round Tables
🍺 19:45 – 20:15 Networking
🍺 20:15 – 21:15 cd. Round Tables 🔥
🍺 21:30 – 23:00 Nieformalne After Party
🍺 23:00 – ??:?? Toruń Nocą 🌙




Czym są sesje Round Tables?
Kup bilet
Bilety – Cena Promocyjna! PMP#19
Już niedostępne.
- 100 PLN netto
- 123 PLN brutto
Cena regularna PMP#19
Bilet w cenie regularnej.
- 150 PLN netto
- 184,5 PLN brutto
Lista stolików
Round Tables

RT1 – Agata Kulikowska
RT1 – Agata Kulikowska
• Trzy złote zasady pracy z klientem
• Budowa mistrzowskiego zespołu
• Praca na konkretnych przykładach – mix propozycji uczestników i prowadzącej
Podczas sesji Round Tables:
• Dowiesz się, czym jest podejście produktowe
• Nauczysz się skutecznych sposobów na rozmowę z klientem
• Poznasz praktyczne sposoby na budowę mocnego zespołu projektowego
Jeśli szukasz konkretnych porad na temat budowania relacji z klientem i zespołem – ten warsztat jest dla Ciebie.
Agata Kulikowska – Project Managerka, praktyk, od kilku lat związana z branżą IT (fintech, web3). PM relacyjny – “umie w ludzi”. Zawodowe zainteresowania: podejście produktowe w biznesie, NVC, startups & scale-ups.

RT2 – Dominik Wrzosek
RT2 – Dominik Wrzosek
Wspólnie zdefiniować kluczowe czynniki oraz aktualny poziom prac projektowych?
W grupie łatwiej też będzie zaplanować dalsze kroki w kierunku usprawniania sposobu zarządzania projektami!
Podczas tej sesji Round Tables:
• Poznasz pięć poziomów dojrzałości projektowej według P3M3,
• Określisz na jakim etapie znajduje się Twój projekt, oraz jaką ścieżką rozwoju chcesz podążać,
• Wspólnie popracujemy nad perspektywami projektów uczestników,
• Określimy plusy i minusy każdego z poziomów rozwoju projektu, a także poszukamy kluczowych działań, które muszą zostać podjęte, aby Twoja organizacja weszła na wyższy poziom.
Podczas wspólnych dyskusji zastanowimy się również czy to się opłaca? Czy przejście organizacji na wyższy poziom kultury projektowej zawsze da nam wartość dodaną?
Podczas 2h warsztatu będziemy rozmawiać i dyskutować na podstawie prawdziwych case’ów, doświadczeń i problemów, z jakimi dotąd borykały się różne firmy.
Dominik Wrzosek – Manager Zarządzający w FlexiProject. Odpowiada za budowę roadmapy rozwoju systemu, nadzoruje zespół programistów oraz ściśle współpracuje z klientami przy wdrożeniach systemu. Dużo czasu poświęca na kontakty z użytkownikami systemu FlexiProject po to, aby rozwój oprogramowania był pragmatyczny i odzwierciedlał faktyczne zapotrzebowanie użytkowników.

RT3 – Alicja Nowicka
RT3 – Alicja Nowicka
Wiem, że czasami jest kojarzony ze zbiorem formalności i długimi rejestrami, ale co zrobić temat szans i zagrożeń stał się integralną częścią procesu planowania i realizacji projektu. Ale chyba się ze mną zgodzisz, że dobrze przemyślany proces, prosty i z konkretnymi informacjami – zdecydowanie ułatwia obowiązki PMa.
Dyskusje oprzemy o konkretne narzędzie jakim jest technika RAID. Na podstawie krótkiego case study omówimy dobre praktyki (i miejsca na usprawnienia) w zarządzaniu ryzykiem oraz sposoby na zwiększenie zaangażowania interesariuszy w tym procesie.
Chciałabym pokazać Wam, że rejestr ryzyk to nie tylko nudny spreadsheet, który musimy wypełnić na wczesnym etapie projektu, a potem odkładamy na przysłowiową półkę. Chciałabym wymienić się doświadczeniem i potwierdzić (lub zaprzeczyć) że dzięki efektywnemu zarządzaniu możemy:
• uzyskać kontrolę w projekcie,
• wpłynąć na zadowolenie i decyzje klienta,
• ograniczyć negatywny wpływ na projekt i wykorzystać szanse,
• zbierać informacje pomocne przy planowaniu następnych kroków.
Warsztat będzie interaktywny, oczywiście w luźnej atmosferze, mogą nam również towarzyszyć nieoczekiwane wybuchy śmiechu 🙂
Zapraszam do mojego stolika!
Alicja Nowicka – Project Manager z kilkuletnim doświadczeniem w dużych korporacjach IT, zarządzający wieloma strategicznymi projektami, miedzy innymi dla sektora finansowego oraz dla brytyjskiej służby zdrowia w dobie pandemii Covid-19, pracując zarówno w metodologii Agile, jak i Waterfall. Na swoim koncie ma kilka certyfikatów z Zarządzania Projektami takie jak: PMI PMP, PRINCE2 Practitioner, SAFe, Professional Scrum Master 1.Prywatnie lubi podróże oraz sport, a jej pasją jest szycie.

RT4 – Grzegorz Jajuga
RT4 – Grzegorz Jajuga
• poznasz perspektywę inwestora w wycenie startupu,
• dowiesz się jakie działania kreują wartość projektu, a jakie mogą poczekać,
Poszukamy odpowiedzi na pytania:
• Jak pokazać mocne strony i nie ukrywać słabych?
• Jak zidentyfikować źródła wartości projektu?
• Jak opanować trudną sztukę prognozowania?
• Jak wycenić ryzyko?
Podczas sesji Round Tables:
• dowiesz się jak inwestorzy wyceniają startupy,
• dostaniesz informację zwrotną dotyczącą Twojego startupu,
• poznasz znaczenie wyceny w procesie inwestycyjnym.
Grzegorz Jajuga – Ekspert ds. wyceny z 15-letnim doświadczeniem. Realizował kilkaset wycen spółek, technologii i startupów dla przedsiębiorstw z wielu branży, instytucji naukowo-badawczych oraz inwestorów.

RT5 – Mateusz Łapiński
RT5 – Mateusz Łapiński
nazywam się Mateusz Łapiński. Najpierw słucham.
Następnie zapraszam Cię do stolika RT5, czyli poprowadzonej przeze mnie sesji Round Tables.
Na naszym RT5 zajmiemy się projektowaniem wartości dla naszych odbiorców opierając się o… wchodzenie w ich buty.
• Czyli zaczniemy od słuchania ich potrzeb.
• Następnie sprawdzimy jak definiować realny problem, przed którym stoimy.
• W kolejnym etapie zaproponujemy kilka pomysłów rozwiązań, oraz przyjrzymy się ich prototypowaniu,
• Na koniec sprawdzimy czy dowiozły one oczekiwaną wartość.
Zasady RT5:
• pracujemy w parach
• deko teorii + kilkadziesiąt minut praktyki
• będziemy działać szybko
• zgadzamy się na zasady: „better done than perfect” oraz „it’s ok to fail”
Brzmi dla Ciebie „better than perfect”?
Zatem widzimy się 5 sierpnia przy stoliku RT5!
Kilka słów o mnie:
Mateusz Łapiński. Najpierw słucham.
Następnie pomagam projektować rozwiązania.
Od ponad 10 lat zbieram doświadczenie w PR, marketingu, obsłudze klienta, prowadzenia zespołów, szkoleniu z wystąpień publicznych i prowadzeniu warsztatów Design Thinking. I tego, co zebrałem, nie zawaham się użyć podczas naszego spotkania przy stoliku RT5.

RT6 – Marek Ciesla
RT6 – Marek Ciesla
W ramach warszatów zostanie przedstawiona teoria, case studies oraz rozpisane procesy do wykorzystania w każdym startupie. Zakres poruszanego tematu obejmować będzie zarówno firmy pracując z produktem typu SaaS jak i produktami fizycznymi z mocnym wyszczególnieniem branży IOT. Efektem warsztatów powinny być przepis na sprzedaż produktu zanim ten będzie gotowy do komercjalizacji.
Marek Ciesla – Przedsiębiorca z ponad 15-letnim doświadczeniem, ekspert finansowania społecznościowego, pozyskał ponad milion złotych na platformach crowdfundingowych na projekty własne oraz klientów zewnętrznych (m.in. Sher.ly, Crosslifter i Swimmo). Ukończył studia MBA Oxford Brooks, Westminster College of Computer, Kilburn College.
Założyciel agencji MIMIGroup, zajmującej się doradztwem dla startupów pod kątem product launchów. Mentor, trener, szkoleniowiec w ramach programów akceleracyjnych i szkoleniowych (m.in. ScaleUp Krakowskiego Parku Technologicznego, NLAB – Nevada-Lubelskie Acceleration Bridge).

RT7 – Marek Kaliński
RT7 – Marek Kaliński
• O co chodzi z tym design thinking`iem? Jak działa i czym jest nurt kreatywnego rozwiązywania problemu?
• Każdy produkt bądź nowy proces to tak naprawdę odpowiedź na potrzebę bądź problem. Często by znaleźć rozwiązanie należy zrozumieć co tak naprawdę jest potrzebą bądź problemem, dla którego szukamy rozwiązania.
• Co powoduje że tak często nasze plany działań są nieskuteczne? Jakie ograniczenia spotykamy, a jakie sami nakładamy na siebie w procesie poszukiwania optymalnego rozwiązania problemu?
Design thinking to poszukiwanie rozwiązania problemu w kreatywny sposób. Zamiast podążać za schematami planujemy działania metodologicznie acz kreatywnie. Dzięki temu produkty, procesy przynoszą nową wartość, o której często zwykło się mawiać „takie proste, a takie genialne”.
Podczas sesji Round Tables:
• dowiesz się, co to jest desig thinking w praktycznym zastosowaniu,
• zobaczysz czy jest on przydatny w Twoim biznesie,
• zaprojektujemy rozwiązania paru przykładowych problemów, które trapią nas na co dzień
Marek Kaliński – Założyciel i współwłaściciel marek Candellana, Concrette, LGHT i Dasforma. Od ponad 8 lat przenosi wcześniejsze doświadczenie pracy w silnej grupie przemysłowej na własny biznes. Dzięki opracowaniu innowacyjnej technologii i szalonym pomysłom jego marki sprzedają od USA po Singapur. Wraz z grupą przyjaciół stworzył jeden z najciekawszych start`upów w branży designu.

RT8 – Paweł Błasiak
RT8 – Paweł Błasiak
• Czym jest dobry refinement i co powinno się wydarzyć w jego trakcie?
• Jaką rolę odgrywa Product Owner i co powinien robić (a czego nie koniecznie)?
• Co się dzieje gdy „zapuścimy” nasz product backlog?
• Co zrobić gdy zespół nie widzi wartości w sesjach pielęgnacyjnych?
Czego się możesz spodziewać w trakcie sesji? Będzie odrobina teorii, będzie case study oraz zadanie warsztatowe oraz mnóstwo dyskusji i wymiany doświadczeń … czyli wszystkiego po trochu, tak aby zachować odpowiedni balans.
Paweł Błasiak – Ukończył prawo, zarządzanie oraz studia Executive MBA. Od kilku lat wspiera organizacje we wdrażaniu zwinnych metod pracy. Pomaga zespołom (nie tylko z obszaru IT) znaleźć ich własną drogę, rytm pracy i sposoby dostarczania wartości, które będą opierać się na empiryzmie, a nie na tylko założeniach. Bardzo często zadaje pytania „Dlaczego?” i „Jaka jest w tym wartość?”

After Party
Zostań z nami na dłużej! Po integracji w oficjalnej części spotkania nadszedł czas na odpięcie szelek i wspólną zabawę! 🎉
Czas na Afetrze spędzasz tak jak lubisz: dalsze rozmowy przy stoliku to częsta praktyka, ale możesz też poznać nowe osoby lub zagrać w Beer-Ponga 🎁
Sprawdź poprzednie edycje #PMP
Zdjęcia z ostatniego
wydarzenia
