
PROJEKTY | PRODUKTY | ZWINNE ZESPOŁY
Spotkanie praktyków zarządzania
na każdym etapie wtajemniczenia
Czego możesz się spodziewać?
- warsztatowe Round Tables
- uczestnicy bez kija w dupie
- sprawdzone i konkretne narzędzia
Motyw przewodni?
Zarządzanie projektami, produktami i zwinnymi zespołami!
Dowiedz się
więcej!

Kolejne spotkanie
w Warszawie!
Warszawa
26.05.2023


Gdzie?
ADN Centrum Konferencyjne
ul. Grzybowska 56
Agenda
17:00 Oficjalne Otwarcie
17:15 – 18:00 Moderowany Networking
18:00 – 18:45 Merytoryka w naszym stylu
18:45 – 19:15 Przerwa
19:15 – 20:15 Round Tables 🔥
20:15 – 20:45 Przerwa
20:45 – 21:45 cd. Round Tables 🔥
21:45 – ??:?? After Party
Czym są warsztatowe
sesje Round Tables?
To wymiana doświadczeń na określony temat pod okiem zaproszonego eksperta-praktyka.
Podczas wydarzenia dołączasz do jednego stolika:
• dyskusja na przygotowanych przykładach,
• wymiana wiedzy i najlepszych praktyk
• w grupie maksymalnie 8 osób,
Tematami sesji Round Tables jest zarządzanie
projektami, produktami i zwinnymi zespołami!
Kup bilet
Bilet w PRZEDSPRZEDAŻY! To jedyna okazja na zakup biletu w najniżej możliwej cenie – kup bilet, a miejsce wybierzesz po ogłoszeniu tematów sesji Round Tables. To takie proste!
Bilet w Cenie Promocyjnej – pozwala na zakup biletu w cenie aż 30% niższej od ceny regularnej.
Uwaga:
Dołączając do wydarzenia wybierasz jeden stolik (temat) sesji Round Tables! Sesja warsztatowa #RT trwa 2h – a dyskusje pomiędzy stolikami trwają podczas afterparty. Dlatego wydarzenie odbywa się w piątek.
Czym jest poziom zaawansowania stolików #RT? Który stolik wybrać?
- Podstawowy – masz mniej niż rok doświadczenia zawodowego, przymierzasz się do nowej roli lub chcesz zagłębić zupełnie nowy dla Ciebie temat
- Średniozaawansowany – masz już za sobą 2-3 lata doświadczenia na danym stanowisku lub w danym temacie,
- Ekspert – na koncie masz już 5 lvl doświadczenia (patrz: 5 lat) w danej branży lub temacie.
Bilety – Cena Promocyjna!
PMP#27
Już dostępne!
Bilet w cenie promocyjnej -30%
Cena:
100 PLN
netto
123 PLN
brutto
Bilety – Cena Regularna
PMP#27
Dostępne od 20.05
Bilet w cenie regularnej.
Cena:
150 PLN
netto
184.5 PLN
brutto
Lista stolików
Round Tables
Wybierz poziom zaawansowania: Podstawowy | Średniozaawansowany | Expert | Goście Specjalni
Czym są? Jaki stolik wybrać?
- Maksymalna ilość uczestników: 8
- Czas trwania sesji Round Tables: 2h
- Czy podczas warsztatów będzie przerwa?: Tak
- Czy mogę dołączyć do więcej niż jednego stolika?:
Nie, kupując bilet wybierasz jeden stolik sesji Round Tables - Do kiedy pojawią się wszystkie tematy RT: 05.05.2023
Jaki stolik mam wybrać? Co oznaczają poziomy zaawansowania?
- Podstawowy – masz mniej niż rok doświadczenia zawodowego, przymierzasz się do nowej roli lub chcesz zagłębić zupełnie nowy dla Ciebie temat,
- Średniozaawansowany – masz już za sobą 2-3 lata doświadczenia na danym stanowisku lub w danym temacie,
- Ekspert – na koncie masz już 5 lvl doświadczenia (patrz: 5 lat) w danej branży lub temacie.
Poziom Podstawowy
Wojciech Grzybowski
Twórca gier edukacyjnych | Trener Biznesu w AleGra Twórczy Rozwój
Gra Gonitwa Gi-Gantta - czyli jak wygrać realizację harmonogramu projektu vs. pasmo nieprzewidywalnych wydarzeń.
Chciałbym serdecznie zaprosić Cię na niezwykły warsztat szkoleniowy w formie gry – Gonitwa Gi-Gantta. Przygotuj się na emocjonującą walkę o realizację harmonogramów projektów w obliczu nieprzewidywalnych wydarzeń! Zapraszam Cię do wszechogarniającego świata gry, gdzie wcielisz się w jedną z trzech ról: kierownika zespołu projektowego – stratega, HRowca zarządzającego zasobami ludzkimi lub reprezentanta zespołu – negocjatora. Będziesz współpracować i rywalizować z innymi zespołami, dążąc do jak najlepszego rozwiązania problemów i realizacji projektów.
Im lepiej poradzisz sobie z reagowaniem na różne okoliczności i wyzwania, tym większe szanse na pomyślne zakończenie zaplanowanych projektów w ciągu roku. Po zakończeniu symulacji przeprowadzimy analizę doświadczeń, podczas której omówimy:
– Jaką rolę odgrywają umiejętności współpracy z innymi działami w firmie?
– Jak skutecznie negocjować, aby współpraca przynosiła korzyści dla realizacji celów biznesowych?
– Co warto przewidzieć, aby sprawnie realizować projekty?
Jestem przekonany, że ten warsztat dostarczy Ci cennych doświadczeń i wiedzy, które z powodzeniem zastosujesz w swojej codziennej pracy. Nie możemy się doczekać, abyś dołączył do nas i wspólnie odkryliśmy tajniki efektywnej realizacji projektów!
Wojciech Grzybowski – Twórca gier edukacyjnych, Trener Biznesu, Coach, Lider projektów rozwojowych, ekspert w zakresie rozwoju kompetencji biznesowych, budowania dojrzałości i synergii we współpracy oraz zarządzania zespołami. Autor programów szkoleniowych dla kadry menadżerskiej wysokiego i średniego szczebla. Jest autorem wielu artykułów na łamach prasy dla menadżerów. Wykładowca na studiach MBA. Twórca takich gier jak: Wschód Dzikiego Zachodu, Starożytna Świątynia, Gonitwa Gi-Gantta, Labirynt Ryzyk, Rewolwerowiec, GPS na Cel, Nie chce Misie, Make Good Grade, Grand Prix i wiele innych. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu. Absolwent austriackiej szkoły trenerów WIFI w Wiedniu oraz w Instytucie Mukoid. Mąż i ojciec 3 dzieci, pasjonat gotowania, czasu z rodziną, dobrej książki, tenisa, biegania i wycieczek górskich.
Konflikty w zespole i jak większa wiedza o sobie może im skutecznie przeciwdziałać.
Kluczem do lepszego radzenia sobie z konfliktami w zespole jest lepsze poznanie i zrozumienie siebie, a dzięki temu także innych.
Podczas tej sesji Round Tables dowiesz się, dlaczego ludzie w zupełnie inny sposób odbierają rzeczywistość, dlaczego inaczej myślą i działają oraz jak wykorzystać wiedzę o sobie do skutecznego radzenia sobie z konfliktami w zespole, a także, że:
✔ istnieją różne style myślenia i działania ludzi
✔ większa wiedza o sobie pomoże odkryć z czego wynikają napięcia, konflikty i brak zrozumienia oraz poszukać sposobu na efektywną współpracę z osobami o innym stylu myślenia i działania
✔ można lepiej komunikować się z osobami o innym stylu myślenia i działania
✔ można doceniać osoby, które osiągają cele inaczej od nas
✔ różnorodność w zespole przekłada się na efektywność pracy
Magdalena Kotowska – Praktyczka Biznesu, Certyfikowana: Trenerka FRIS® Style Myślenia, Strengths Coach® (talenty Gallupa), Trenerka i Facylitatorka Everything DiSC®, Coach Psychologii Pozytywnej, Coach kariery, Mentorka zmiany zawodowej i Konsultantka kryzysowa, Pasjonatka Mindfulness i podejścia agile w biznesie.
Praktyczka biznesu: od 10 lat właścicielka firmy doradczo-szkoleniowej Sagitta Business Consulting Magdalena Kotowska.
Doświadczenie: ponad 400 godzin konsultacji, szkoleń, warsztatów i coachingu dla polskich i zagranicznych klientów indywidualnych oraz zespołów.
Pasja: skutecznie wspieram ludzi w osiąganiu tego, czego pragną. Pomagam lepiej poznać i zrozumieć siebie oraz innych, odkrywając naturalny potencjał umysły klientów.
Asertywność – umiejętność stawiania granic nie tylko w pracy projektowej.
Asertywność to kluczowa umiejętność w dzisiejszym świecie biznesu i relacji międzyludzkich. Czy zdarza Ci się przekraczać swoje granice, aby spełnić wymagania innych? Czy czujesz się niekomfortowo, gdy masz powiedzieć „”nie”” lub wyrazić swoje niezadowolenie? Jeśli tak, to ten warsztat jest dla Ciebie!
Podczas naszego warsztatu nauczymy Cię, jak wykorzystać asertywność w swojej pracy projektowej i życiu osobistym. Dowiesz się, jak jasno wyrażać swoje potrzeby i stawiać granice w sposób skuteczny i szanujący zarówno siebie, jak i innych.
W trakcie warsztatu nauczysz się technik asertywności, które pomogą Ci:
– Skutecznie wyrażać swoje potrzeby i oczekiwania
– Stawiać granice w sposób, który nie krzywdzi innych
– Budować pozytywne relacje z innymi ludźmi
Nie czekaj i zapisz się już teraz, aby nauczyć się, jak stać się bardziej pewnym siebie i skutecznym w pracy i życiu osobistym!
Magdalena Gałaj – Uwielbia pracę z ludźmi, w zgodzie z wartościami, którym jest wierna. Zafascynowana metodami zwinnymi, od 2 lat spełnia się w roli Scrum Mastera. Radość i satysfakcję daje jej możliwość przekazywania wiedzy, wspierania potencjału, który tkwi w ludziach, obserwowania, jak stają się samodzielni i coraz lepsi w tym, co robią. Prywatnie miłośniczka podróży, kina, teatru i dobrej kuchni 🙂
Marcin Gałaj – mąż, ojciec, Scrum Master. Od 4 lat praktykuje Scruma w branży finansowej. Wieloletni biznesowy background sprawia, że doskonale czuje biznesowy aspekt tego, nad czym pracują zespoły scrumowe, z którymi współpracuje. Głęboko wierzy w sens pracy zespołowej. Na co dzień tworzy ramy, w których zespoły mogą się samoorganizować i efektywnie pracować. W wolnym czasie podróżuje, żegluje i serwuje dobrą kuchnię swojej żonie ;)”
Jak zorganizować wydarzenie branżowe dla klientów czyli hardkorowe spotkania firmowe.
Wiele przedsiębiorstw rezygnuje z wyjazdów na targi lub konferencje. Jednak spotkania stacjonarne to ważny element relacji biznesowych. Podczas tej sesji Round Tables popracujemy wspólnie nad stworzeniem ciekawej formuły wydarzenia, które pozwoli na docenienie dotychczasowych klientów, ale i pozyskania nowych.
Twoim zadaniem będzie zaplanowanie wyjątkowego wydarzenia w swojej firmie – branżowego spotkania dla klientów. Wspólnie odpowiemy na pytanie jak stworzyć formułę doskonałego eventu, który zaskoczy, zbuduje zaufanie, umocni relacje gospodarzy i gości. Zaczniemy od spraw podstawowych – agendy, atrakcji i gadżetów. Poruszone zostaną kwestie budżetu, możliwości współpracy z partnerami wydarzenia, dostępnych opcji i poziomów ryzyka działań. Zastanowimy się jak połączyć podczas wydarzenia merytorykę, element zaskoczenia i dobrą zabawę
Magdalena Kamińska – biznessa marketingu przemysłowego, copywriterka, orędowniczka networkingu i organizatorka wydarzeń z branży Automatyzacja&Robotyzacja. Realizuje i zarządza konferencjami branżowymi – między innymi w Elblągu, w Olsztynie. Współpracuje z Klastrem Obróbki Metali i w styczniu 2023 zorganizowała konferencję M! Marketing Przemysłowy. Promuje ideę Przemysłu 4.0 oraz zrównoważonego rozwoju ze szczególnym uwzględnieniem nowoczesnych kierunków edukacji. Prywatnie pasjonatka podróży i strzelectwa sportowego.
Budujemy przystanek autobusowy, czyli jak lepiej zrozumieć nasze potrzeby?
Design Thinking i KANO to potężne narzędzia dla firm i osób prywatnych, które chcą poprawić swoje umiejętności komunikacji, rozwiązywania problemów i ustalania priorytetów. Stosując narzędzie, które poznasz przy tym stoliku, możesz lepiej zrozumieć swoich użytkowników i klientów oraz tworzyć rozwiązania, które nie tylko spełniają ich potrzeby, ale i przekraczają ich oczekiwania.
Design Thinking to skoncentrowane na użytkowniku podejście do rozwiązywania problemów, które obejmuje empatię, tworzenie pomysłów, prototypowanie i testowanie. Dzięki zrozumieniu potrzeb i problemów użytkowników możesz tworzyć innowacyjne rozwiązania, które naprawdę rozwiążą ich problemy. Metodologia jest iteracyjna i oparta na współpracy, zachęcając do różnych perspektyw i kreatywności. Pomaga zespołom skupić się na użytkowniku i upewnić się, że produkt końcowy jest czymś, co pokochają.
Z drugiej strony KANO to technika stosowana do ustalania priorytetów rozwiązań w oparciu o ich wpływ i znaczenie dla użytkowników. Metoda pomaga zidentyfikować, które funkcje są niezbędne, które są wymaganiami dotyczącymi wydajności, a które zachwycają. Kategoryzując swoje rozwiązania w ten sposób, możesz lepiej zrozumieć, które z nich są najbardziej krytyczne dla doświadczenia użytkownika i odpowiednio nadać im priorytet.
Razem te narzędzia mogą pomóc Ci skuteczniej komunikować się, tworzyć innowacyjne rozwiązania spełniające potrzeby użytkowników i ustalać priorytety w celu uzyskania maksymalnego efektu. Niezależnie od tego, czy jesteś przedsiębiorcą, projektantem, trenerem, czy kimkolwiek innym, kto chce poprawić swoje umiejętności rozwiązywania problemów, Design Thinking i KANO to dobre praktyki, które możesz dodać do swojego zestawu narzędzi. Dołącz więc do mojego stolika i dowiedz się, jak zastosować te techniki w swojej pracy i osiągnąć wspaniałe rezultaty.
Artur Załuska – Hej, mam na imię Artur, wszyscy jednak mówią do mnie Archie. Od 4 lat wraz z Motomat Group pracujemy z Dealerami samochodowymi, pomagając im rozwijać swoje zespoły, rozumieć dane i odpowiadać skutecznie na zmieniające się wymagania klientów. Mam długie lata pracy w sprzedaży za sobą, rozumiem trudności związane z komunikacją różnych od siebie osób, ich potrzeb i odpowiedniego dopasowania się do rozmówcy. Jestem osobą, która chętnie się uczy nowych rzeczy, stąd Adaptuję Zwinność w warunkach zmiennych, takich jak działy Call Center.
Poziom Średniozaawansowany
Program Manager w Softserve
Z banku do software house? Zmiana ścieżki kariery wcale nie jest taka prosta.
Czy zmieniać branżę i ścieżkę kariery? Jakie są pułapki i jak się do nich przygotować? Czym się w praktyce różni zarządzanie projektami w banku od firmy technologicznej? Speed mentoring dla osób szukających pomocy w zmianie.
Marcin Szatkowski – Od ponad dwóch dekad pracuję z globalnymi, wielokulturowymi firmami i szybko rozwijającymi się firmami technologicznymi, co pozwala określić mnie jako doświadczonego, wykwalifikowanego i zaangażowanego profesjonalistę.
Przez te lata zdobyłem kompetencje przywódcze oraz wiedzę techniczną. Ta ostatnia obejmuje głównie finanse, wdrożenia IT, rozwój oprogramowania i cyberbezpieczeństwo. Biegłość tych umiejętności się waha, od doskonałej do średniej 😉
Jak przejść od zarządzania projektami finansowymi do program managera? Przeczytaj więcej w wywiadzie, którego udzieliłem dla No Fluff Jobs!
Spodziewaj się niespodziewanego – czyli o efektywnym zarządzaniu ryzykami w projekcie.
Na czas dyskusji wejdziemy w świat identyfikowania tego, co w naszych projektach może pójść nie tak i co z tym zrobić. Jak pracować z zespołem i interesariuszami. W jaki sposób przewidzieć ryzyka i jak proaktywnie nimi zarządzić. A przede wszystkim, wymienimy się naszymi doświadczeniami i dotkniemy kilku przydatnych w tej kwestii narzędzi.
Leszek Piątek – Konsultant transformacji cyfrowych, doświadczony menedżer, PM i Agile Coach. Jego sposobem na naukę jest ciągła praca na krawędzi swoich umiejętności, więc na pewno popełnia więcej błędów niż średnia krajowa. Lubi wino i Tolkiena.
Coach | Trenerka w Hentoku
Jak dobrze przeprowadzić rozmowę feedbackową?
Każdy z Was ma zapewne za sobą doświadczenie udzielania lub przyjmowania informacji zwrotnej, niektórzy z Was mają również wiedzę na ten temat z różnego rodzaju szkoleń, fachowej literatury. Ale wiedzieć nie znaczy stosować, a doświadczenie może nas wspierać lub budzić opór.
Kiedy pytam moich klientów coachingowych o stosowanie informacji zwrotnej, spotykam się często z takimi odpowiedziami:
– “Tak, tak, udzielam feedbacku, ale to nie działa”
– “Prowadzę rozmowę feedbackową przy ocenie rocznej.”
– “Wiem, wiem, że powinienem stosować, ale nie lubię.”
– “Nie prowadzę takich rozmów, bo moi pracownicy nie potrzebują.
Przy pogłębianiu tematu bardzo często okazuje się, że źródłem takiej postawy są ograniczające przekonania, obawy wynikające z wcześniejszych doświadczeń tzw. „feedbacku”, ale też brak wiedzy – jak dobrze przeprowadzić taką rozmowę. Bo feedback czyli rozwojowa informacja zwrotna jest rozmową, której intencją jest nakarmienie (ang. feed) drugiej osoby, pożywną informacją na temat jej zachowania, wykonywanej pracy, tak żeby to wpłynęło na pozytywną zmianę tej osoby w przyszłości (ang. feedforward).
No dobrze, ale jak to zrobić żeby informacja zwrotna była właśnie taką rozmową? Moje praktyczne wskazówki to: warto zweryfikować swoją postawę oraz przygotować się stosując sprawdzony model. Dobre modele powstają z praktyki, często z doświadczeń popełnionych błędów i pytania: czego zabrakło? Możliwe że spotkaliście się z modelami: FUKO, IFUKO, a ja chcę Wam zaproponować model RIFUKOK! Jakie ważne elementy rozmowy feedbackowej kryją się pod dodanymi przeze mnie literami R i K? Ujawnię podczas spotkania przy moim stoliku, jak również opowiem o pozostałych elementach tego modelu.
Kogo zapraszam na warsztat:
– Managerów, liderów którym zależy na zdrowym rozwoju pracowników, zespołu, projektów
– Wszystkich dla których udzielanie informacji zwrotnej jest wyzwaniem, budzi opór
– Osoby, które doświadczają jakiejś trudności w relacji, komunikacji, współpracy z drugą osobą i potrzebują przeprowadzić taką rozmowę
– Wszystkich, którzy chcą skuteczniej się komunikować, bo ten model jest uniwersalny
Podczas 2h warsztatów:
– Opowiem czym są „szmatławe brudnopisy” i co mają wspólnego z feedbackiem
– Zapoznam Was z modelem RIFUKOK, wyjaśnię znaczenie i cel każdego z elementów
– Zaproszę Was do indywidualnej pracy z modelem na Waszych przykładach
– Sprawdzicie jak przejście przez ten model, wpływa na zmianę postawy i ułatwia przeprowadzenie rozmowy
Agata Gebhardt – Jest akredytowanym coachem (ICF na poziomie PCC) oraz certyfikowanym trenerem badania FRIS® diagnozującego Styl Myślenia i Styl Działania. Ma ponad 10 letnie doświadczenie w pracy rozwojowej z ludźmi. Wspiera managerów i zespoły w odkrywaniu potencjału różnorodności, wykorzystaniu naturalnych talentów, pokonywaniu mentalnych ograniczeń w realizacji celów. Pomaga w budowaniu dobrych relacji oraz skutecznej komunikacji w oparciu o rozwojową informację zwrotną i pracę z konfliktem.
Pracowała m.in. dla firm: Leadership Center, Colliers International, Ericpol, Orange, Carrier Polska, Eurocash, Motul Polska, Extradom.pl, Danone, Generali.
Scrumban? „Polski Agile”? – czyli jak odnaleźć się w metodologiach projektowych, odpowiednio je stosować i mierzyć.
Doświadczeni specjaliści wiedzą, że nie liczy się tylko wybór narzędzia, ale również umiejętność jego stosowania, a efektywność jest ważniejsza od trzymania się ram i zasad. Znają też żart z brodą o 3 programistach wykonujących projekt w 3 miesiące, zamiast jednym w 9 🙂
Przy stoliku porozmawiamy o:
– metodologiach projektowych
– jakie czynniki należy brać pod uwagę przy wyborze metodologii
– jakie są zalety i wady danych metodologii
– jak skutecznie je stosować, mierzyć i kontrolować
– czy warto zawsze słuchać orędowników jednej słusznej drogi : )
Dla kogo? PM, PO i mid-level management pracujących zarówno w firmach usługowych jak i produktowych – wewnętrznych i zewnętrznych.
Z czym wyjdziesz?
Z otwartą głową, że istnieje coś więcej niż Kanban i Scrum
Z wiedzą na co zwrócić uwagę rozpoczynając lub prowadząc problematyczny projekt
Z dodatkowymi umiejętnościami jako PM czy PO
Eryk Gąszczyk – CEO w Spinbits z ponad 10 letnim doświadczeniem. Pracował z markami i firmami takimi jak HP Enterprise, Huawei, Garmin, Media Markt, Pizza Hut, Tinder czy NBA. Prowadził projekty dla klientów w Europie, USA, Kanadzie oraz w Azji.
Obecnie CEO i Founder Software House spinbits oraz CTO startupu med-tech Palsyvue. Business Mentor w akceleratorze foodtech.ac. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami oraz digitalizacją i automatyzacją sprzedaży oraz marketingu w ŚMB
Praktyczne podejscie do komunikacji i zarzadzania zespolami w projektach. Sztuka komunikacji jako klucz do sukcesu.
Praktyczne podejscie do komunikacji i zarzadzania zespolami w projektach. Sztuka komunikacji jako klucz do sukcesu. Zapraszamy na fascynujące spotkanie z naszym ekspertem, które odbędzie się 26.05.2023 w Warszawie!
Oto pięć kluczowych powodów, dla których warto dołączyć do naszego wyjątkowego wydarzenia:
Zrozumienie procesu komunikacji:
Nauczysz się, czym jest komunikacja, oraz zrozumiesz graficzne przedstawienie procesu komunikacji.
Opanowanie komunikacji niewerbalnej:
Dowiesz się, jak wykorzystać komunikację niewerbalną, by zwiększyć efektywność swojego przekazu.
Zdobycie umiejętności aktywnego słuchania:
Odkryjesz, jak być aktywnym słuchaczem, jak unikać zniekształceń przekazu oraz jak efektywnie słuchać i mówić.
Wprowadzenie do komunikacji międzykulturowej:
Przez The Culture Map poznasz, jak porozumiewać się z osobami z różnych kultur, zwiększając swoją kompetencję komunikacyjną.
Zrozumienie procesu zmiany i różnorodności charakterów w zespołach:
Poznasz, jak radzić sobie w sytuacjach zmieniających się warunków oraz jak rozpoznawać różne typy charakterów przedstawione za pomocą kolorów.
Na koniec wydarzenia odbędzie się gra interaktywna, która pozwoli Ci praktycznie przetestować zdobytą wiedzę i umiejętności komunikacyjne. Nie przegap tej niezwykłej okazji do pogłębienia swojej wiedzy z zakresu komunikacji i nawiązania nowych znajomości! Zarezerwuj swoje miejsce już dziś!
Krystian Poltrok – jest profesjonalistą z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży IT, którego kariera obejmuje różnorodne stanowiska, od helpdesk/administratora po szefa IT w międzynarodowej firmie. W swojej karierze uczestniczył w wielu projektach, odgrywając różne role i współpracując w różnych konfiguracjach.
Jego kluczowe umiejętności obejmują wizjonerstwo, otwartość, komunikację, rozwiązywanie problemów oraz myślenie krytyczne. Te umiejętności pozwoliły mu na osiągnięcie sukcesu na różnych stanowiskach, takich jak programista, project manager, team leader czy architekt rozwiązań.
W życiu prywatnym, Krystian ceni sobie czas spędzony z rodziną, podróże oraz czytanie dobrej książki. Jest również miłośnikiem gier wideo i aktywnego spędzania czasu, co pozwala mu na utrzymanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym.
Krystian to osoba, która dzięki swojemu bogatemu doświadczeniu i szerokiemu spektrum umiejętności może być cennym członkiem każdego projektu. Jego kompetencje i pasje świadczą o tym, że jest osobą, która nie boi się wyzwań i stale dąży do rozwoju.
Współpraca dla wyników czyli projektowanie systemu franczyzowego.
W znacznej większości kupujesz usługi i produkty w punktach za którymi stoi mikro lub globalny system franczyzowy. Przy stoliku dowiesz się dlaczego taka forma biznesu może konkurować z modelem własnościowym, poznasz podstawowe elementy prawne i operacyjne każdej franczyzy, ale przede wszystkim razem, na podstawie zdobytych informacji zaprojektujemy mapę drogową do skalowania udanego biznesu i wymyślimy franczyzę jakiej dotąd nie było!
Piotr Stróżyk – Aabsolwent UAM i CDV w Poznaniu. Manager pracujący 15 lat w Żabka Polska Odpowiadał operacyjnie za obszary: rozliczeń franczyzowych, promocji oferty współpracy, wsparcia sprzedaży, HR, szkoleń i rozwoju franczyzobiorców, specjalistów, kadry managerskiej. Doświadczony trener biznesu i konsultant. Ambasador marki Businesswell – Centrum usług dla biznesu. Wykładowca akademicki.
Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Finalista konkursu „Top HR Manager in Action 2019” Prywatnie pasjonat regionalizmów poznańskich: gwary, kuchni, historii Specjalizacje szkoleniowe: komunikacja, obsługa klienta, leadership, skalowanie franczyzy, wystąpienia publiczne, projektowanie programów rozwojowych.
Kanban sposobem na zwinność w skali.
Podczas tej sesji Round Tables dowiesz się:
– Jak wizualizować cały proces E2E?
– Jak skoordynować pracę wielu zespołów?
– Jak zarządzać roadmapą całego działu?
– Jak monitorować wykonanie strategii?
Adam Myszak – Obecny w branży IT od ponad 15 lat. Pierwsza dekada to rozwój od Junior Developera do Architekta specjalizującego się w aplikacjach internetowych. Kolejne 5 lat to skręt w stronę zarządzania wytwarzaniem oprogramowania w zwinnym wydaniu. Początkowo jako Scrum Master. Obecnie pomaga organizacjom osiągać zwinną dojrzałość korzystając z Metody Kanban i Teorii Ograniczeń. Prywatnie szczęśliwy mąż i tata trójki dzieci, które mają gdzieś ograniczenia 😉
Goście specjalni
Anita Michalska
Coach | CEO w Hentoku
Grzeczny czy autentyczny? Jak w dobie przesadnej poprawności politycznej być skutecznym liderem dla swojego zespołu?
Jest certyfikowanym coachem (EMCC) oraz certyfikowaną trenerką biznesu i umiejętności psychospołecznych.
Specjalizuje się w pracy ze stresem, rozwiązaniu konfliktów wewnątrz zespołów oraz rozwijaniu kompetencji managerskich. Jako superwizor również sama regularnie uczestniczy w superwizjach, tzn. poddaje weryfikacji swój sposób pracy i słucha informacji zwrotnych od swoich nauczycieli. Posiada 15-letnie doświadczenie w pracy z ludźmi. Wiele lat była związana ze sprzedażą i obsługą klienta w różnych firmach i branżach.
Przeprowadziła łącznie ponad 13.000 godzin sesji coachingowo – mentoringowych i warsztatów grupowych.
Pracowała m.in. dla firm: PZU, Generali, BZ WBK, Interia, Pelion, DOZ, CEZ sp. z o.o., 1000ideas, Magenta Group, BPH, Skanska, Aegon, BiZ Bank, Coca- Cola, Baltic Wood, Skandia, MGK, Dylczy Art, Eurocash, Grupa Żywiec, Danone, Nutricia, Conet, DHL, Sii, Totalizatory Sportowe, Saint-Gobain, Andea, Barbell Club, GS Auditors, Auto ID, Afriso, Pelion, Galderma.
Od 2010 roku prowadzi warsztaty grupowe i sesje indywidualne. Pracuje z klientami w obszarach:
- Ulepszanie komunikacji w zespole oraz z klientami
- Rozwiązywanie konfliktów i kryzysów w zespołach i organizacjach
- Radzenie sobie ze stresem
- Lepsza organizacja czasu pracy i zwiększanie swojej efektywności – zarządzanie swoją energią
- Praca z ograniczającymi przekonaniami
- i tworzenie nowych wzorców zachowań
- Rozwijanie kompetencji managerskich
- i trenerskich w organizacjach
- Budowanie strategii rozwojowych
- i sprzedażowych w zespołach i organizacjach
Lubi ludzi. Czerpie dużą satysfakcję z prowadzonych działań. Uważa, że każdy człowiek ma w sobie potencjał do wykorzystania, ale nie każdy o tym wie. W pracy stawia na szacunek, autentyczność i prawdziwe relacje, ponieważ według niej tylko to obecnie gwarantuje sukces.
Sebastian Drzewiecki
Dyrektor Zarządzający w SoftServe
Grzeczny czy autentyczny? Jak w dobie przesadnej poprawności politycznej być skutecznym liderem dla swojego zespołu?
Nazywam się Sebastian Drzewiecki i zawodowo definiuję się jako strateg zarządzania. Od 20 lat kieruję zespołami i rozwojem dużych organizacji w obszarze nowych technologii. Rozwijałem firmy od 240 do 700 pracowników, a obecnie jestem dyrektorem zarządzającym w Softserve, gdzie kieruję 1000 osobową organizacją.
Chętnie angażuję się w projekty non-profit związane z budowaniem kapitału społecznego. Działam w organizacjach wspierających rozwój młodych ludzi i przyszłych liderów, takich jak Technologia w spódnicy, Mentoring Walk, LeadersIN i ABSL.
Po godzinach realizuję autorski projekt „Nowoczesny Lider” – podcast skierowany do managerów, którzy chcą być skutecznymi i inspirującymi liderami. Wspólnie z gośćmi rozmawiam o sprawdzonych, konkretnych rozwiązaniach oraz metodach stosowanych przez praktyków zarządzania. A gdy w końcu znajdę wolną chwilę, z przyjemnością spędzam ją na grze w golfa.
Autor książki „Lider Wystarczająco Dobry”, która znalazła się na szczycie popularności w EMPIK w kategorii Biznes.
Luźna atmosfera, która broni się konkretną wiedzą!
After Party
Zostań na nieformalne rozmowy!
Po dyskusjach w oficjalnej części spotkania nadszedł czas na odpięcie szelek i wspólną zabawę! Czas na afterze spędzisz w gronie uczestników i ekspertów.
Możesz również dołączyć do rywalizacji podczas nieoficjalnych mistrzostw PMP w beerpongu lub po prostu kontynuować rozmowy z innymi uczestnikami 🍻
Sprawdź poprzednie edycje #PMP
Zastanawiasz się jak w praktyce wyglądają spotkania Piwa Między Projektami? Sprawdź jak wyglądały ostatnie wydarzenia!