WSZYSCY ZARZĄDZAMY PROJEKTAMI
WARSZAWA

18.11.2022 KUP BILET KUP BILET

Mocno merytorycznie i zawsze w luźnej atmosferze!

Piwo Między Projektami to cykliczne spotkania, na których poznasz osoby zainteresowane tym samym tematem zawodowym co Ty i wymienisz się obserwacjami. Prowadzącymi sesje Round Tables są zawsze praktycy w swoich dziedzinach.

Możesz też liczyć na to, że uczestnicy PMP to ludzie bez kija w… 😉
– co zdecydowanie sprzyja nawiązywaniu nowych znajomości.
To nie zmienia faktu, że bronimy się niezwykle merytorycznymi dyskusjami, których nie zobaczysz na żadnym innym wydarzeniu!

Zaproszenie na
wydarzenie
Zaproszenie na
wydarzenie

Pierwsze spotkanie #PMP w Warszawie!

Warszawa
18.11.2022

Gdzie?

CIC Warsaw, Chmielna 73

Goście specjalni:

  • Róża Szafranek
    CEO & Founder HR Hints
    Bootstrap
  • Piotr Nowosielski
    CEO & Founder Just Join IT
    Bootstrap
  • Radek Drzewiecki
    Founder Leanovatica
    Venture Capital
  • Adam Jerusalimcew
    Investment Manager
    Netrix Ventures
    Venture Capital

O wydarzeniu:

18:00 Oficjalne Otwarcie
18:00 – 18:20 Moderowany Networking
18:30 -19:15 Panel dyskusyjny: Bootstrap czy Venture Capital?
19:20 – 20:20 Round Tables 🔥
20:20 – 20:40 Przerwa
20:40 – 21:40 cd. Round Tables 🔥
21:40 – ??:?? After Party

Czym są sesje
Round Tables?

To dyskusje na wcześniej opublikowany temat pod okiem zaproszonego eksperta.

Odbędą się 2 rundy takich rozmów:
• każda po 60 min,
przy tym samym stoliku,
• w grupie maksymalnie 8 osób.

Łącznie będą to 2h warsztatowej wymiany doświadczeń z moderatorem na pokładzie!

Kup bilet

Bilet w Cenie Promocyjnej – pozwala na zakup biletu w cenie aż 30% niższej od ceny regularnej.

Uwaga:
Dołączając do wydarzenia możesz dołączyć tylko do JEDNEGO stolika (tematu) sesji Round Tables! Sesja warsztatowa #RT trwa 2h – z krótką przerwą po 1h.

Bilety – Cena Promocyjna! PMP#23

Dostępne tylko do 11.11!

Już niedostępne.

Cena:
  • 100 PLN netto
  • 123 PLN brutto

Cena regularna PMP#23

Dostępne od 12.11

Już dostępne.

Cena:
  • 150 PLN netto
  • 184,5 PLN brutto

Lista stolików Round Tables
i Zaproszeni Goście

Róża Szafranek

Róża Szafranek

CEO & Founder HR Hints
Team Bootstrap
Róża Szafranek – Founder & CEO HR Hints, pierwszego butiku HR w modelu subskrypcyjnym, dedykowanego startupom i rozwijającym się firmom. Autorka Culturivy, metody skalowania kultur organizacyjnych, opisanej w procesie uniwersalizacji wsparcia dla 50+ startupów z Europy i USA. Ekspertka HR z wieloletnim doświadczeniem psychologicznym i menedżerskim.

Róża buduje ponadprzeciętne organizacje, o których marzą founderzy i menadżerowie. Współpracowała i nadal współpracuje z takimi firmami, jak m.in. Ramp Network, Infermedica, Packhelp, JOKR, Omnipack, Telemedi, inSTREAMLY, Zowie, edrone, LiveKid, Aleph Zero, ShopRunner, Inovo Venture Partner, czy Innovation Nest.

Prowadzi podcast Ludzie z pracy. Stworzyła pierwszy polskojęzyczny kurs online poświęcony nauce rekrutacji – Skuteczny Rekruter..

Piotr Nowosielski

Piotr Nowosielski

CEO & Founder Just Join IT
Team Bootstrap
Piotr Nowosielski – Founder Just Join IT, najszybciej rozwijającego się bootstrap startupu w Polsce. Entuzjasta blitzscalingu, ale takiego bez zewnętrznego finansowania. W zaledwie 5 lat, wspólnie z teamem 200 osób tworzy portale pracy przyszłości www.justjoin.it, www.rocketjobs.pl, www.hellohr.pl.

Po godzinach gra w piłkę nożną, szachy i zanurza się w historii XX wieku. Prowadzi fundację Aula Polska, która od 15-lat edukuje, jak robić startupy.

Radek Drzewiecki

Radek Drzewiecki

Founder Leanovatica
Team Venture Capital
Radek Drzewiecki – CEO & Founder Leanpassion Group – założyciel Leanpassion – lidera transformacji LEAN STRATEGY w Polsce.

Zdobył doświadczenie współpracując z ponad 300 firmami z Polski i z zagranicy. Autor bestsellerowej książki „Strategia LEAN – Dlaczego w WIELKICH firmach ludzie nie mogą doczekać się PONIEDZIAŁKÓW”, w której odchodzi od stereotypowego postrzegania LEAN jako narzędzi i projektów wdrożeniowych, a kładzie nacisk na autorski proces transformacji strategicznej.

Współzałożyciel startupu Sherlock Waste – aplikacji do zgłaszania problemów w pracy i ich zmiany w innowacyjne rozwiązania. Pomysłodawca i założyciel streamingowego serwisu rozwojowego Leanovatica.com.

Adam Jerusalimcew

Adam Jerusalimcew

Investment Manager Netrix Ventures
Team Venture Capital
Adam Jerusalimcew – Manager Inwestycyjny, członek Komitetu Inwestycyjnego w Netrix Ventures gdzie jest odpowiedzialny za proces transakcyjny. Od 8 lat związany z branżą VC. Poprzednio związany był z branżą doradztwa transakcyjnego w warszawskich butikach inwestycyjnych.

RT1 – Barbara Gubsch

RT1 – Barbara Gubsch

Product Manager
Mistrzostwo delegowania i granulacji pracy
– złote zasady i najlepsze praktyki.
Ten warsztat zmieni Twoje spojrzenie na dzielenie, oddawanie i szacowanie pracy. Delegowanie to jedna z kluczowych umiejętności, której każdy potrzebuje. Każdy, w każdej branży, w każdym projekcie prędzej czy później potrzebuje wsparcia. Wsparcie to udział innych osób w Twoim sukcesie. To jest możliwe tylko wtedy, kiedy klarownie powiesz, jakie zadanie i komu powierzasz.

    Przy stoliku sprawdzimy:
  • co to znaczy naprawdę skutecznie delegować
  • omówimy narzędzia i sposoby delegowania w niesprzyjającym środowisku
  • sprawdzisz, jak dobrze Ci idzie określanie rozmiaru zadania
  • razem zbudujemy listę praktyk i narzędzi, które wspierają nas w skutecznym delegowaniu
Warsztat jest dla każdego, niezależnie od poziomu doświadczenia i branży. Umiejętność delegowania to droga do większej ilości czasu, energii, spokoju i rozwoju. To będzie dobry stolik.

Poziom trudności: Bez ograniczeń
Branża: Dla dowolnej branży
Dla kogo? Dla każdego

Barbara Gubsch – Product Manager, Business Designer, Business i IT Coach, certyfikowana trenerka FRIS, mentorka Dare IT. W branży IT już ponad 10 lat. Zaczęło się od pracy w start-upach, które miały ambicje zdobyć świat. Potem poszło szybko – freelance, pierwsze duże projekty i duże firmy, aż wybrała Star. Od 5 lat wspiera kobiety w IT oraz te, które chcą dopiero rozpocząć pracę w tej branży. Uwielbia dobre jedzenie, skuteczną komunikację i ludzi. Wolny czas poświęca jodze, książkom i ostatnio – swojej pierwszej kawiarni.

RT2 – Marta Januszek

RT2 – Marta Januszek

Project Manager
Pułapki w procesie komunikacji, a cykl życia projektu.
Co powinniśmy robić, żeby była dobra komunikacja? Jak uniknąć błędów poznawczych? Komunikacja łatwo ulega zakłóceniu. Aby była efektywna, konieczne jest przestrzeganie kilku ważnych reguł.

Na warsztatach przedstawię bariery w komunikowaniu się oraz sposoby ich omijania. Jako kluczowe podejście przedstawię Porozumienie Bez Przemocy Marshalla Rosenberga. Model NVC opisuje relacje międzyludzkie w kategorii uczuć i potrzeb, opisuje też proste reguły poprawy jakości komunikowania się.

Do stolika zapraszam każdego, kogo interesuje proces komunikacji. Efektywna komunikacja jest przecież jednym z najważniejszych czynników decydujących o powodzeniu realizacji projektów.

Marta Januszek – od 2012 w roli Project Managerki. Mój największy w zakresie projekt, to „ Nowa Siedziba”-> wybudowanie i przeniesienie firmy do nowego budynku. Obecnie wdrażam system do zarządzania magazynem w nowym centrum logistycznym i przygotowuję firmę do generalnej inwentaryzacji środków trwałych.

Moje ulubiony cytat to: „Moje szczęście nie zależy od tego, czy inni zaspokoją moje potrzeby”, Marshall B. Rosenberg, „Rozwiązywanie konfliktów poprzez porozumienie bez przemocy”.

RT3 – Adam Myszak

RT3 – Adam Myszak

TOC, Kanban, Agile Consultant & Trainer
Zarządzasz ograniczeniami czy one zarządzają Tobą?
Poznaj sposoby na osiąganie przełomowych wyników swojego zespołu dzięki zastosowaniu TOC i Metody Kanban.
Wiem z teorii i własnego doświadczenia, że istnieją tylko nieliczne czynniki, które ograniczają nasz zespół, nasz proces czy nasz dział przed osiąganiem lepszych wyników. Gdyby tak nie było, moglibyśmy się rozwijać w nieskończoność. Zatem wydaje się, że rozsądnie jest próbować znaleźć te kluczowe ograniczenia i je przełamać. W przeciwnym wypadku jesteśmy skazani na usprawnianie na ślepo. Szukanie i przełamywania ograniczeń nie jest łatwe. Osiąganie przełomowych wyników to trudna sztuka. Jednak mając takie narzędzia jak TOC i Metodę Kanban zwiększamy nasze szanse na sukces znacząco.

    Podczas sesji Round Tables:
  • poznasz wyjątkowe narzędzia myślowe
  • dowiesz się jak identyfikować ograniczenia
  • zrozumiesz czym jest prawdziwa produktywność
  • nauczysz się rozwiązywać konflikty w duchu win-win
  • dowiesz się na co należy zwrócić szczególną uwagę przy wdrażaniu zmiany

Adam Myszak – Obecny w branży IT od 15 lat. Pierwsza dekada to rozwój od Junior Developera do Architekta specjalizującego się w aplikacjach internetowych. Kolejne 5 lat to skręt w stronę zarządzania wytwarzaniem oprogramowania w zwinnym wydaniu. Początkowo jako Scrum Master. Obecnie pomaga organizacjom osiągać zwinną dojrzałość korzystając z Metody Kanban i Teorii Ograniczeń. Prywatnie szczęśliwy mąż i tata trójki dzieci, które mają gdzieś ograniczenia 😉

RT4 – Magdalena Kotowska

RT4 – Magdalena Kotowska

Certyfikowana Trenerka i Biznes Partner FRIS®
Lepsza współpraca w zespole, czyli czego dowiesz się o sobie grając w karty? Kluczem do lepszego rozumienia innych jest lepsze poznanie i zrozumienie siebie.
Czy wiesz, że istnieją zupełnie różne style myślenia i działania? Na dodatek przejawiają się one w codziennej pracy!

Dołącz do mojego stolika warsztatowego Round Tables, aby dowiedzieć się:
  • jak rozpoznać styl myślenia innych osób
  • jak szukać sposobu na współpracę z osobami o innym stylu myślenia i działania
  • jak efektywnie się komunikować z osobami o innym stylu myślenia i działania
  • jak odkryć z czego wynikają napięcia, konflikty i brak zrozumienia

Magdalena Kotowska – Certyfikowana Trenerka i Biznes Partner FRIS® Style Myślenia, Strengths Coach® (talenty Gallupa), Trenerka i Facylitatorka Everything DiSC®, Coach Psychologii Pozytywnej, Mentorka kariery i Konsultantka kryzysowa. Praktyczka biznesu:od 9 lat właścicielka firmy doradczo-szkoleniowej Sagitta Business Consulting Magdalena Kotowska. Doświadczenie: ponad 400 godzin konsultacji, szkoleń, warsztatów i coachingu dla polskich i zagranicznych klientów indywidualnych oraz zespołów.

TOP5 talentów Magdaleny wg Gallupa:
LEARNER (UCZENIE SIĘ) I RESPONSIBILITY (ODPOWIEDZIALNOŚĆ) I INPUT (ZBIERANIE) I FOCUS (UKIERUNKOWANIE) I RELATOR (BLISKOŚĆ)

RT5 – Mateusz Łapiński

RT5 – Mateusz Łapiński

Co ludzie powiedzą?
Czyli zaprojektuj onboarding oparty na potrzebach.
Cześć,

nazywam się Mateusz Łapiński. Najpierw słucham.

Następnie zapraszam Cię do stolika RT, czyli poprowadzonej przeze mnie sesji Round Tables. Na naszym RT zajmiemy się projektowaniem onboardingu w oparciu o potrzeby. Zadasz pewnie pytanie: czyje? I zgoda – od tego wyjdziemy! Wspólnie sprawdzimy jak można projektować wprowadzanie nowych osób do zespołu wykorzystując metodykę Design Thinking.

Kilka przydatnych informacji:
1. Będzie mało mojego gadania (10-15%). Reszta – to działanie.
2. Będzie spore tempo pracy.
3. To, co wypracujemy, należy do domeny publicznej
– każdy może efekty naszego spotkania wykorzystać w dowolny sposób.

Brzmi dobrze? Zatem widzimy się 18.11 w Warszawie!


Kilka słów o mnie:

Mateusz Łapiński. Najpierw słucham.
Następnie buduję mosty. Pomiędzy Twoją firmą a Twoimi klientami. Od ponad 10 lat zbieram doświadczenie w PR, marketingu, obsłudze klienta, prowadzenia zespołów, szkoleniu z wystąpień publicznych i prowadzeniu warsztatów Design Thinking. I tego, co zebrałem, nie zawaham się użyć podczas naszego spotkania przy stoliku sesji Round Tables.

RT6 – Magdalena Gałaj | Marcin Gałaj

RT6 – Magdalena Gałaj | Marcin Gałaj

Scrum Master | Scrum Master
Jak sobie radzić z ciągle rosnącą listą wymagań/zadań,
czyli techniki priorytetyzacji backlogu.
Listy wymagań, listy zadań, czy po prostu backlogi mają tę niewdzięczną cechę, że lubią się rozrastać w nieskończoność i zawsze zawierają dużo więcej elementów niż my, czy nasz zespół jest w stanie zrealizować. Jak zatem wybrać te najbardziej wartościowe zadania, wymagania czy historyjki użytkownika, skoro wszystko wydaje się tak samo ważne? Jak odsiać ziarno od plew? Od których elementów naszej listy zacząć?

Temat może być szczególnie istotny dla Project Managerów czy Product Ownerów oraz wspierających ich Scrum Masterów, ale również dla każdego, kto w swojej codzienności mierzy się z wyzwaniem zarządzania wieloma tematami na raz. Przy naszym stoliku: – poznacie 8 technik radzenia sobie z ciągle rosnącymi listami wymagań, – poznacie wady i zalety poszczególnych technik, – dowiecie się, którą technikę w jakiej sytuacji stosować, Spotkanie będzie miało formę warsztatową.

Magdalena Gałaj – Uwielbia pracę z ludźmi, w zgodzie z wartościami, którym jest wierna. Zafascynowana metodami zwinnymi, od 14 miesięcy spełnia się w roli Scrum Mastera. Za nią przebranżowienie – przejście od świata waterfalla i wielkiej, hierarchicznej korporacji do świata Agile, Zespołu Scrumowego i zwinnego wytwarzania produktu! Stale się uczy i chłonie wiedzę od innych, jednocześnie z powodzeniem wykorzystuje własne umiejętności i wcześniejsze doświadczenia. Radość i satysfakcję daje jej możliwość przekazywania wiedzy, wspierania potencjału, który tkwi w ludziach, obserwowania, jak stają się samodzielni i coraz lepsi w tym, co robią. Prywatnie miłośniczka podróży, kina, teatru i dobrej kuchni 🙂

Marcin Gałaj – mąż, ojciec, Scrum Master. Od ponad 3 lat praktykuje Scruma w branży finansowej. Wieloletni biznesowy background sprawia, że doskonale czuje biznesowy aspekt tego, nad czym pracują zespoły scrumowe, z którymi współpracuje. Głęboko wierzy w sens pracy zespołowej. Na co dzień tworzy ramy, w których zespoły mogą się samoorganizować i efektywnie pracować. W wolnym czasie podróżuje, żegluje i serwuje dobrą kuchnię swojej żonie 😉

RT7 – Łukasz Filut

RT7 – Łukasz Filut

Projekt, produkt, usługa – przyjaciele czy wrogowie,
a może kij w szprychy zwinności?
Znasz organizację, która nie ogłosiła wykorzystania zwinności?
Zwinne są organizacje technologiczne, farmaceutyczne, banki, a nawet przemysł budowlany (zaczął używać Scruma!) czy instytucje państwowe. Każda z nich z zwinnego podejścia czerpie i wykorzystuje różne aspekty zwinności często trafiając na mur.

Dlaczego?
Łączenie kontekstów projektowych z produktem i usługami (szczególnie wewnętrznymi) jest oczekiwaniem wielu organizacji, a stanowi wielkie wyzwanie. Bo kontekst ma znaczenie, szczególnie gdy Agile ma być Agile, a nie tylko ma być to adżajl poparty skrumem. Łatwo zrobić potwora, który nie dość, że sztywny, to jeszcze nieefektywny.

W ramach stolika zapraszam do dyskusji na temat znaczenia kontekstu we wdrażaniu zwinności. Porozmawiamy o zwinności w projektach, relacji produkt metodyka dostarczania oraz odnalezieniu miejsca na usługi w całym ekosystemie złożonych organizacji.

Podczas rozmowy porozmawiamy o konkretnych przykładach, problemach wynikających z zaburzonej relacji usługa <-> projekt <-> produkt i zastosowanych rozwiązaniach. Jak zwykle w zwinnym podejściu – klucz tkwi w prostocie, otwartości i odwadze!

Zachęcam do prezentacji swoich przykładów i kontekstów – pozytywnych, negatywnych czy nierozwiązanych. Poszukamy wspólnie propozycji rozwiązań w każdej sytuacji.

Łukasz Filut – Praktyk metodyk zwinnych transformujący organizacje w duchu zwinności. Z podejściem zwinnym, głównie w Scrumie, pracuje w różnych konfiguracjach od prawie 11 lat, a z projektami IT od ponad 20. Doświadczenie zdobywałem pracując w takich organizacjach jak Grupa TEB Akademia czy Grupa Allegro gdzie brałem czynny udział w transformacjach zwinnych i cyfrowych.

Byłem dyrektorem IT, projekt i program menedżerem, Scrum Masterem, Product Ownerem, a na początku swojej drogi zawodowej programistom i administratorem. Obecnie dokonuje transformacji zwinnej i cyfrowej w holdingu z branży automotiv jako CEO DAC Software. Tworzymy i utrzymujemy oprogramowanie m. innymi dla marki Qarson. Dodatkowo pracuje z różnymi firmami nad wykorzystaniem potencjału drzemiącego w organizacji wykorzystując zarządzanie strategiczne i zwinne metody pracy wspierając efektywną adaptację w świecie biznesu.

RT8 – Marta Ciak | Justyna Kosmalska

RT8 – Marta Ciak | Justyna Kosmalska

Scrum Master | Trener biznesu, Senior Scrum Master
“Umiesz w te klocki?” Jak LEGO pomaga w SCRUMie?
„Oni nas nie rozumieją, ciągle narzekają i wymagają, zamiast nas zrozumieć” . „Dlaczego ten zespół nie robi tego co chcemy, przecież wyraźnie im tłumaczymy, że to ma wysoki priorytet i powinni dorzucić te dwa zadania do sprintu, a nie szukają wymówki: pracuj w Scrumie. Co to w ogóle znaczy?”

Czy powyższe zdania brzmią znajomo? Wiele razy spotykamy się z niezrozumieniem pomiędzy zespołem Scrumowym a biznesem. PM wymaga, a PO się stawia, Scrum Master łapie się za głowę, a deweloperzy tracą motywację. Dlatego zapraszamy Cię na nasz warsztat, podczas którego doświadczysz, na własnej skórze – nie żartujemy, co oznacza praca w SCRUMIE. Dlaczego firmy decydują się na tę metodę i co najważniejsze, dlaczego to działa. Ale nie teoretycznie o podstawach i założeniach. To już było. Tego było dużo. I niewiele z tego wynika.

W trakcie intensywnego i treściwego treningu popracujemy na żywym przykładzie wykorzystania SCRUM, wyciągniemy na powierzchnię największe antypaterny, zmierzymy się z niezrozumieniem podstawowych założeń, podzielimy się tym co naszym zdaniem w scrumie jednak nie działa. Brzmi poważnie? Bo będzie. Przy klockach LEGO musi być 😉 Sprawdź sam! #legoforscrum

Marta Ciak – Posiadam ponad 12 letnie doświadczenie w występach scenicznych jako muzyk, aktor czy też prelegent. Dodatkowo moje 8 letnie doświadczenie w branży e-commerce na stanowiskach takich jak: manager, back office, uświadomiło mnie jak ważny jest dla mnie zespół – LUDZIE oraz optymalizacja procesów poprzez zwiększenie efektywności. Dlatego rozpoczęłam pracę jako #ScrumMaster.

Justyna Kosmalska – trener biznesu, Project Manager, doradca, certyfikowany Scrum Master (PSM II). Mentor w zakresie Scrum, Agile i zarządzania projektami. Entuzjastka project i product management, zwinnego podejścia, Evidence Based Management i Agile Leadership. Ukierunkowana na optymalizację procesów, rozwój zespołów i organizacji. Członek zespołu Disciplined Agile w Polsce, Społeczności Agile3M i PMI PC Gdańsk Branch. Pasjonatka rozwoju osobistego. Prywatnie pochłonięta pasją do tenisa ziemnego i zabawą w podcasting.

RT9 – Marzena Pawelec

RT9 – Marzena Pawelec

Automatyzacja z głową, nie na YOLO. Dyskusja o ciemnej stronie automatyzacji i o tym, jak jej uniknąć myśleniem strategicznym.
Bill Gates słusznie głosił 2 zasady korzystania z jakiejkolwiek technologii w biznesie:

#1 – Automatyzacja wdrożona do efektywnych operacji zwiększy efektywność.
#2 – Automatyzacja wdrożona do nieefektywnych operacji zwiększy nieefektywność.

Przy stoliku porozmawiamy o tym, jak mądrze wdrażać automatyzacje w firmie i jak unikać automatyzacji tylko pozornie zwiększających efektywność.

Kontekstem rozmów będą 2 rodzaje automatyzacji:
• automatyzacja procesów
• automatyzacje punktowe

    Dla kogo?
  • Founderów i C-levels, którzy chcieliby wdrożyć lub już zaczęli wdrażać automatyzacje do firmy.
  • PM i menedżerów, którzy na co dzień koordynują pracę zespołów.
  • Developerów i fanów automatyzacji, którzy chcą rozwijać się w tym kierunku.
    Z czym wyjdziesz?
  • Ze zniszczonym przekonaniem o tym, że “zawsze warto automatyzować”.
  • Z konkretną wiedzą, jak strategicznie podejść do automatyzacji procesów.
  • Z satysfakcją, że wiesz coś, czego nie wie większość firm robiących automatyzacje no-code.
Marzena Pawelec – Trenerka biznesowa, Mentorka C-levels i menedżerów. Ekspertka od zwiększania efektywności w firmach.

Na warsztatach dzieli się sprawdzonymi sposobami na to, jak efektywnie optymalizować procesy i jak wykorzystać rutyny do osiągania celów. Pokazuje narzędzia i autorskie canvasy, z których korzysta w swojej pracy.

Doświadczenie w zarządzaniu procesami budowała od 2013 roku, dzięki pracy w korporacjach, w tym w branży IT. Na swoim koncie ma zarządzanie interdyscyplinarnymi działami i zespołami z obszarów marketingu, IT czy sprzedaży. Koordynowała projekty strategiczne z udziałem zespołów deweloperskich. Przeprowadzała restrukturyzacje i wdrażała usprawnienia procesów, które pozwoliły jej zespołom osiągać rekordowe wyniki w ciągu kilku miesięcy – np. wzrost sprzedaży abonamentowej usług B2B o ponad 250%.

Założycielka Blask – firmy konsultingowej od układania skalowalnej i efektywnej operacji w firmach B2B. Turning chaos into order.

Prywatnie miłośniczka psychologii, astrofizyki i sztuki.

RT10 – Radosław Sacharuk

RT10 – Radosław Sacharuk

Specjalista ds. Automatyki przemysłowej, Programista PLC
Jak omijać oszołomów i o co zadbać budując zespół projektowy?
Realizacja projektu to naszym zdaniem swojego rodzaju Tetris. Porównać możemy to również do łączenia kropek lub labiryntu. Dobra droga zazwyczaj jest jedna i należy znaleźć ją szybko, sprawnie jak i precyzyjnie. Ślepe błądzenie po projekcie prowadzi zawsze w jedną stronę.

    Podczas sesji Round Tables:
  • poznasz z życia wzięte błędy i przykłady, które położyły nie jeden zespół i projekt.
  • nauczysz się praktycznych i prostych sposobów na kreatywną i sprawną organizację w projekcie.
  • poznasz nowe narzędzia dzięki, którym od kilku lat sprawnie prowadzimy firmy, projekty i prace w zespołach.

Radosław Sacharuk – Aktywny programista, Automatyk z ponad 10 letnim doświadczeniem. Specjalista prowadzący projekty z zakresu produkcji maszyn jak i budowy systemów automatyki przemysłowej, głównie w branży spożywczej, farmaceutycznej i stolarskiej. Prywatnie pasjonata motoryzacji i sportu. Obecnie praktyk realizujący się zawodowo w prowadzonych przedsiębiorstwach z zakresu inżynierii i e-commerce.

RT11 – Dawid Chudek

RT11 – Dawid Chudek

Scrum Master
Jak przełamać nudę retrospektywy i wykorzystać ją nie tylko w Scrumie?
Czy masz wrażenie, że Twoja retrospektywa przebiega ciągle w ten sam sposób i nie przynosi zamierzonych rezultatatów? Zastanawiasz się w jaki sposób możesz ją usprawnić, żeby zaangażowac cały zespół i przynosiła realną wartość? Chciałbyś poznać sposoby na tworzenie retrospektywy od zera i efektywne jej prowadzenie?

Jeśli na przynajmniej jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś “tak” to oznacza, że ten warsztat jest dla Ciebie.

    Podczas sesji Round Tables:
  • Zidentyfikujemy i przedyskutujemy najczęstsze problemy występujące podczas retrospektywy
  • Omówimy sposoby na prowadzenie tego spotkania, a także dobre praktyki z tym związane.
  • Zaprojektujemy od zera wzór retrospektywy, który potem będziesz mógł używać ze swoim zespołem.
  • …a na koniec przeprowadzimy retro z wykorzystaniem wcześniej przygotowanego wzoru wcielając się w różne role.

Dawid Chudek – Scrum Master, podcaster, autor bloga na temat rozwoju osobistego, organizator regularnych spotkań w Krakowie dla sympatyków podejścia zwinnego. Jego misją jest zdefiniowanie rozwoju osobistego na nowo, wspierania ludzi w ich rozwoju i udowadnianie ze zmiana jest możliwa, niezależnie od tego w jakiej sytuacji się znajdujesz. Popularyzuje także używanie Scruma w życiu codziennym i przekazywanie wiedzy na temat dobrych praktyk, które mogą pomóc w przebranżowieniu się do branży IT.

RT12 – Katarzyna Wanat-Lipowska

RT12 – Katarzyna Wanat-Lipowska

Project Manager | Product Owner
Roadmapa ESG – czyli jak programami i projektami wdrażać zmianę opartą o Strategię Odpowiedzialności organizacji.
„Efektywna strategia to decyzje o robieniu właściwych rzeczy, a skuteczne wdrażanie oznacza realizację tych rzeczy we właściwy sposób” – ten cytat niech będzie wstępem do dyskusji o tym, jak wdrażać strategię na przykładzie Strategii Odpowiedzialności. Porozmawiamy o tym czym są programy, projekty i jaką rolę odgrywają w kontekście całościowej Strategii – postaramy się odnaleźć synergię i wartość dodaną wynikającą z grupowania kontekstów.

    Podczas sesji Round Tables:
  • poznasz definicje programów, projektów, inicjatyw strategicznych,
  • dowiesz się dlaczego warto delegować zadania strategiczne,
  • poznasz sposoby nadzoru i kontroli strategicznej,
  • dowiesz się jakie wyzwania czekają Performance Team i dlaczego bycie członkiem takiego zespołu, to niekończąca się przygoda.
Do stolika zapraszam każdego, chętnie posłucham doświadczeń innych Portfolio, Product, Program i Project Managerów/Managerek, ekspertów i specjalistów odpowiedzialnych za wdrażanie strategii ESG. Chętnie też odpowiem na pytania tych, którzy dopiero myślą o karierze związanej z projektami lub zarządzaniem strategicznym.

Katarzyna Wanat-Lipowska – Project Managerka, Product Ownerka i obecnie Portfolio Menedżerka odpowiedzialna za wdrożenie Strategii Odpowiedzialności. Absolwentka WSB-NLU w Nowym Sączu, Collegium Civitas i Szkoły Głównej Handlowej. Przez blisko 10 lat zajmowała się projektami transformacyjnymi, głównie w obszarze systemów IT i porzuciła to na rzecz projektów ESG. Zakochana w swoich dzieciach, rowerze szosowym, dobrych książkach i morzu.

RT13 – Wojciech Kieszek

RT13 – Wojciech Kieszek

Lider Centrum Kompetencyjnego Managing Projects | Scrum Master
Facylitacja – praktyczna umiejętność, którą warto posiadać.
Spotkania, spotkania i spotkania… nieustający maraton od rana do wieczora, który zlewa się w jedną całość, nie zawsze wnoszącą coś dobrego do naszej pracy. Czy tak musi być? Zdecydowanie nie! Dlatego przy stoliku porozmawiamy o tym jak powinny wyglądać nasze spotkania? Co zrobić aby były efektywne i angażujące wszystkich uczestników? Jak wyjść z planem działania i poczuciem, że wszyscy są zwycięzcami?

Podczas sesji Round Tables:
– dowiesz się, jakie co charakteryzuje dobrą facylitację, a co złą,
– przećwiczymy techniki i narzędzia przydatne podczas spotkań,
– porozmawiamy o problemach z jakimi mamy do czynienia na spotkaniach i postaramy się dla nich znaleźć rozwiązania.

Dla kogo?
Dla wszystkich, którzy chcą poprawić swoje umiejętności facylitowania spotkań.

Wojciech Kieszek – Lider Centrum kompetencyjnego Managing Projects w Avenga. Rozwijanie produktów i wspieranie zespołów przy ich realizacji, to moja pasja, która udało mi się szczęśliwie połączyć z życiem zawodowym. Doświadczenie w projektowe zdobywałem głównie w sektorze finansowym pełniąc rolę Project Managera, a następnie Scrum Mastera i Product Ownera. Wolny czas spędzam na planowaniu kolejnych podróży z rodziną i szlifowaniu formy na kolejne biegi uliczne.

Sprawdź poprzednie edycje #PMP

Zastanawiasz się jak w praktyce wyglądają spotkania Piwa Między Projektami? Sprawdź jak wyglądały ostatnie wydarzenia!

Partnerzy Strategiczni

Partnerzy