WSZYSCY ZARZĄDZAMY PROJEKTAMI
WROCŁAW

27.01.2023 KUP BILET KUP BILET

Spotkania praktyków zarządzania, na każdym etapie wtajemniczenia!

Dołącz do wydarzenia, którego nie można nazywać konferencją, bliżej mu spotkania z przyjaciółmi, z którymi możesz porozmawiać na tematy zawodowe. Wymienisz się doświadczeniem i poznasz nowe osoby z podobnymi wyzwaniami.

Czego możesz się spodziewać?

  • warsztatowe Round Tables
  • uczestnicy bez kija w dupie
  • sprawdzone i konkretne narzędzia

Motyw przewodni?
Zarządzanie projektami, produktami i zwinnymi zespołami!

Hej, nie czekaj!
Dołącz teraz!
Hej, nie czekaj!
Dołącz teraz!

Kolejne spotkanie
we Wrocławiu!

Wrocław
27.01.2023

Gdzie?

DoubleTree by Hilton Hotel Wroclaw, Podwale 84

Goście specjalni:

  • Maciej Staniewski-Łobacz
    IT Project Manager and IT Team Lead w No Fluff Jobs
  • Adrianna Hajdas
    Consultant Michael Page
  • Justyna Szóstak
    HR Consultant | Recruiter

Agenda:

17:00 Oficjalne Otwarcie
17:15 – 18:00 Moderowany Networking
18:00 – 18:45 Panel: “Kapitanie, to-nie-my!!!” 🎤
18:45 – 19:15 Przerwa
19:15 – 20:15 Round Tables 🔥
20:15 – 20:30 Przerwa
20:30 – 21:30 cd. Round Tables 🔥
21:30 – ??:?? After Party
Title

Czym są warsztatowe sesje Round Tables?

To wymiana doświadczeń na określony temat pod okiem zaproszonego eksperta-praktyka.

Podczas wydarzenia dołączasz do jednego stolika:
• dyskusja na przygotowanych przykładach,
• wymiana wiedzy i najlepszych praktyk
• w grupie maksymalnie 8 osób,

Tematami sesji Round Tables jest zarządzanie 
projektami, produktami i zwinnymi zespołami!

Kup bilet

Bilet w PRZEDSPRZEDAŻY! To jedyna okazja na zakup biletu w najniżej możliwej cenie – kup bilet, a miejsce wybierzesz po ogłoszeniu tematów sesji Round Tables. To takie proste!

Bilet w cenie promocyjnej – pozwala na zakup biletu w cenie aż 30% niższej od ceny regularnej.

Uwaga:
Dołączając do wydarzenia wybierasz jeden stolik (temat) sesji Round Tables! Sesja warsztatowa #RT trwa 2h – a dyskusje pomiędzy stolikami trwają podczas afterparty. Dlatego wydarzenie odbywa się w piątek.

    Czym jest poziom zaawansowania stolików #RT? Który stolik wybrać?
  • Podstawowy – masz mniej niż rok doświadczenia zawodowego, przymierzasz się do nowej roli lub chcesz zagłębić zupełnie nowy dla Ciebie temat
  • Średniozaawansowany – masz już za sobą 2-3 lata doświadczenia na danym stanowisku lub w danym temacie,
  • Ekspert – na koncie masz już 5 lvl doświadczenia (patrz: 5 lat) w danej branży lub temacie.

Bilety – Cena Promocyjna! PMP#24

Już niedostępne.

Bilet w cenie promocyjnej -30%

Cena:
  • 100 PLN netto
  • 123 PLN brutto

Bilety – Cena Regularna. PMP#24

BILETY WYPRZEDANE

Bilet w cenie regularnej.

Cena:
  • 150 PLN netto
  • 184,50 PLN brutto

Lista stolików
Round Tables

Katarzyna Lewczuk

Katarzyna Lewczuk

People Partner & Scrum Master
Dobra robota! Oby tak dalej, czyli o budowaniu atmosfery i planowaniu rozwoju w zwinnych zespołach.
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Podstawowy*

W zespołach agilowych głównym punktem skupienia jest zespół. To na nim spoczywa odpowiedzialność za wyniki i na nim, my jako Scrum Masterzy czy Project Managerowie koncentrujemy się planując działania szkoleniowe i rozwojowe.

Zespół to jednak także jednostki, które różnią się poziomem kompetencji, talentami i preferowanymi stylami zachowania! Co więcej , wyniki zespołu nie zawsze odzwierciedlają motywację i zaangażowanie wszystkich jego członków, szczególnie w krótkim terminie.

Jak zatem zadbać o odpowiedni monitoring i feedback, który pozwoli reagować nam na czas w indywidualnych przypadkach? Jak zaplanować odpowiednie działania rozwojowe, które w efekcie przełożą się na lepszą atmosferę, współpracę i wyniki całej grupy? Jak rozpocząć pracę z rozwojem zespołu, oraz jego członków, gdy jesteśmy „nowi” lub niewiele wiemy o jego i ich potrzebach? Kto i w jakim zakresie jest odpowiedzialny za udzielanie rozwojowej informacji zwrotnej oraz planowanie rozwoju? Na te i  inne pytania spróbujemy sobie odpowiedzieć przy naszym stoliku. A ja dodatkowo podzielę się z Wami doświadczeniem, metodami i dobrymi praktykami, które ułatwiają wspieranie ludzi w rozwoju: od etapu identyfikacji potrzeb po wyznaczanie celów i ich realizację.

Katarzyna Lewczuk – Od ponad 15 lat wspiera w rozwoju ludzi i organizacje jako ekspert i manager HR. Od niedawna środowisko wielkich korporacji (produkcja i retail), z ekscytacją i radością zamieniła na świat start-upów IT, gdzie spełnia się w rolach People Partnera i Scrum Mastera.

W pracy najbardziej ceni sobie podejście oparte o wartości, zdrowy rozsądek i nieustający rozwój. Lubi zmiany i mieć wpływ na otaczającą rzeczywistość. Oprócz Scrum-a z powodzeniem praktykuje także m.in. Lean, Design Thinking i Visual Thinking. Uwielbia dzielić się wiedzą a jeszcze bardziej inspirować się doświadczeniami innych.

Prywatnie: zaczytana i zabiegana matka, podcasterka (CoolCórki Kulturki), wolontariuszka, fanka górskich wycieczek i musicali.

*masz mniej niż rok doświadczenia zawodowego, przymierzasz się do nowej roli lub chcesz zagłębić zupełnie nowy dla Ciebie temat.

Ewelina Wyspiańska-Trojniarz

Ewelina Wyspiańska-Trojniarz

Agile Coach
Facylitacja spotkań w zespole projektowym – sztuka czy umiejętność?
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Podstawowy*

Zdarzyło Ci się kiedyś zasnąć na spotkaniu? A może jego uczestnicy wyszli z poczuciem, że to „spotkanie powinno być załatwione mailem”? Na ratunek w takich sytuacjach przychodzi Facylitacja… aaale czy poza modnym hasłem kryje się w tym jakaś wartość?

W dużym skrócie to metoda prowadzenia spotkań, która umożliwia nam ich efektywne wykorzystanie. Dzieje się to pod przewodnictwem facylitatora/rki, którzy skupiają się na podtrzymywaniu uwagi grupy, budowaniu bezpieczeństwa psychologicznego, a dodatkowo jeszcze pilnują celu spotkania. Jaki więc w tym element sztuki? Dowiesz się na warsztacie.

Ewelina Wyspiańska-Trojniarz – Jestem żywym przykładem, że chcieć to móc. Dzięki wytrwałości i pracy przeszłam do świata IT, pełniąc wcześniej rolę rekruterki w dziale HR.

Obecnie doskonale czuję się w roli lidera służebnego. Miłością do Agile zaraziłam się kilka lata temu, kiedy to zaczęłam uczęszczać na lokalne meet-up’y i konferencje poświęcone tej tematyce. Teraz sama występuję na różnych wydarzeniach i chętnie dzielę się wiedzą oraz doświadczeniem. Nieustannie rozwijam się też jako coach.

Moją dewizą jest stwierdzenie, iż jacy jesteśmy dla świata, taki świat jest dla nas. Spełnienie daje mi pomaganie innym oraz działalność w Fundacji Gra o Sens.

Poza pracą pasjonuje mnie psychologia w zarządzaniu, taniec, rysowanie oraz cosplay.


*masz mniej niż rok doświadczenia zawodowego, przymierzasz się do nowej roli lub chcesz zagłębić zupełnie nowy dla Ciebie temat.

Klaudia Purchała-Przybyła

Klaudia Purchała-Przybyła

IT PM | Line Manager
Skup się na najważniejszym, czyli jak wyprowadzić zespół z działania w chaosie?
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Podstawowy*

Stolik inspiracyjny. Zapraszam na sławne PMPowe „dyskusje i dzielenie się doświadczeniem” . Osią tej stolikowej dyskusji będą założenia i sugestie z książki „Esencjalista” Grega McKeown’a. Książki, która staje się tym bardziej aktualna i przydatna, im dalej od jej premiery.

Jesteśmy wytrwałymi i wytrawnymi „ogarniaczami codzienności”, chaos nie jest nam obcy. Niemniej każde nowe narzędzie do radzenia sobie z nim jest mile widziane. Dzięki moderowanej dyskusji chcę pokazać Wam różne punkty widzenia i „strategie przetrwania”, chcę byście mogli czerpać od siebie nawzajem i zarażać się pomysłami. Przede wszystkim jednak chcę przekazać wiele ciekawych pomysłów, myśli i założeń, które zmuszą do myślenia. Także poznać Was i Wasze zdanie na temat chaosu w życiu (w różnym wymiarze). Mam nadzieję, że po zakończeniu spotkania będziecie mieli w głowie takie „wow, to było ciekawe”, „może się przydać”, „nie pomyślałem/łam wcześniej w ten sposób”. Zapraszam do rozgrzewania szarych komórek razem ze mną!

Klaudia Purchała-Przybyła – Jestem Project Managerem pochłoniętym przez IT. Bardzo lubię pracować ze specjalistami w tej branży. To świetna sprawa, bo w IT spotykam bardzo otwartych, mądrych (i cierpliwych 😉 ) ludzi, z niesamowicie otwartym podejściem do innych. Poza PM najbliżej mi chyba do UX/UI czy CX. To jeden z powodów, dla których zakochałam się w Design Thinking: empatyczne podejście do pracy nad problemami użytkowników.

Lubię sprawiać, że „rzeczy się dzieją”, gdy „piłka w grze”, projekt w trakcie, gdy trwa burza mózgów. Koordynowanie wydarzeń, łączenie wątków, praca nad kolejnym etapem, nad kolejną iteracją produktu: woda na mój młyn! Jestem miłośniczką wiedzy wszelakiej, pasjonatką nowych wyzwań, uwielbiam zdobywać nową wiedzę, poznawać ciekawostki.”


*masz mniej niż rok doświadczenia zawodowego, przymierzasz się do nowej roli lub chcesz zagłębić zupełnie nowy dla Ciebie temat.

Szymon Górnik

Szymon Górnik

Ekspert Indeed | Sztygar w Kopalnia Biznesu
Projekt „zmiana pracy” – czyli jak działać na rynku pracy,
by znaleźć dopasowanego pracodawcę.
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Podstawowy*

• Gdzie szukać pracodawcy?
• Czy poza ofertami pracy są inne sposoby?
• Jak się wyróżnić spośród innych kandydatów?

Moim skromnym zdaniem w pracy spędzamy na tyle dużo czasu, że warto zadbać o sytuację w której możesz powiedzieć „lubię swoją robotę i ludzi z pracy”.

To duży komfort realizować projekty/produkty w które się wierzy. Wraz z zespołem, z którym masz więcej wspólnego niż adres siedziby lub ostatnio częściej linka na cykliczne spotkania online.

Bez względu na to czy chcesz wejść do nowej branży, czy będziesz stawiać kolejny krok na swojej ścieżce zawodowej. Proces poszukiwania nowych wyzwań wygląda podobnie.

Dołącz do stolika, żeby stworzyć plan projektu „Zmiana pracy”. Przejdziemy przez najważniejsze czynniki przybliżające do znalezienia dopasowanego pracodawcy. Wymienimy się doświadczeniami oraz technikami, które pozwolą się wyróżnić spośród innych kandydatów.

Szymon Górnik – Założyciel firmy doradczo szkoleniowej z charakterem – Indeed. Praktyk w dziedzinie zarządzania organizacją oraz budowania zespołów. W tematach zwinnych projektów i przywództwa wychodzący poza obszar IT. Mentor managerów na różnym etapie kariery.

Szymon przygodę z biznesem rozpoczął dość wcześnie, ale tą decyzje poprzedzało już całkiem duże doświadczenie w obsłudze klienta zebrane w różnych branżach. Zaczęło się o sprzedaży B2C, następnie branża energetyki i duże projekty B2B, potem obszar HR i współpraca z klientem w projektach rekrutacyjnych.

Po tych doświadczeniach rozpoczął przygodę z branżą IT oraz zwinnym podejściem do zarządzania, które do dzisiaj pokazuje innym nie zapominając o klasycznych metodach. Zawsze stara się pracować na konkretnych przypadkach firmy, ponieważ wie, że z teoria nie zawsze sprawdza się w taki sam sposób w praktyce.

Od wielu lat współpracuje z managerami i jako mentor i pomaga im lepiej zrozumieć i usprawniać systemy pracy, które tworzą. Wierzy, że największą przewagą każdej organizacji mogą być ludzie i ich kompetencje. Dlatego jest ojcem społeczności praktyków pod nazwą Kopalnia Biznesu oraz cyklicznych wydarzeń Piwo Między Projektami.

*masz mniej niż rok doświadczenia zawodowego, przymierzasz się do nowej roli lub chcesz zagłębić zupełnie nowy dla Ciebie temat.

Bogna Pietkiewicz

Bogna Pietkiewicz

IT Project Manager | Scrum Master
Definition of done jako podstawa asynchronicznej kooperacji z zespołem – Do czego służy? W czym pomaga?
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Podstawowy*

Co właściwie rozumiemy poprzez “done” i jak wiele wykonanych zadań i kroków w procesie może się w tym jednym słowie zmieścić? Jakie mogą być skutki jeśli w teamie zabraknie wspólnego rozumienia tej definicji? Definition of done, w najgorszym wypadku – uchroni nas przed zbędnymi nieporozumieniami. W najlepszym – może okazać się super rozwiązaniem dla wielu innych z naszych PMowych wyzwań i znacząco wpłynąć na naszą jakość życia jako PMa 😁

    W czasie warsztatu porozmawiamy o tym:
  • czym powinna się charakteryzować skuteczna DoD – co powinna zawierać, jakie i czyje cele spełniać (czyli jak przekuć teorię w celowe i dopasowane do teamu i projektu działanie)
  • jak zbudować DoD i włączyć ją do codziennej pracy zespołu (bonusowo – jak wzbudzić entuzjazm teamu do tego narzędzia!)
  • do pracy z jakimi wyzwaniami/do realizacji jakich dodatkowych celów warto użyć DoD (myślę – budowanie poszukiwanych postaw u członków zespołu, i wiele innych aspektów wzmacniania pracy zespołowej czy, po prostu, usprawniających pracę PMa)
Postaramy się maksymalnie wykorzystać format warsztatów stolikowych – podzielimy się swoimi doświadczeniami, będziemy zderzać teorię z naszą codzienną rzeczywistością projektową i wspólnie poszukamy rozwiązań dla naszych wyzwań.

Do zobaczenia przy stoliku!

Bogna Pietkiewicz – Jestem Project Managerką i Scrum Masterką w IT dla projektów mobilnych, webowych i IoT. Mam bardzo produktowy styl pracy – uwielbiam i inspiruję się metodami pracy produktowej i przekładam je na realia software house’u. Wyznaję “zrobione jest lepsze od doskonałego” (trochę mi zajęło porzucenie perfekcjonizmu 😉 oraz “pracuj mądrze, a nie ciężko” (to natomiast od zawsze miałam w naturze ;).

Jestem fanką podejść w duchu Lean. Dla moich teamów jestem servant leaderką. Prywatnie – czytacz, foodie, joginka, psia mama, emerytowany zawodowy podróżnik, i wiele innych.

*masz mniej niż rok doświadczenia zawodowego, przymierzasz się do nowej roli lub chcesz zagłębić zupełnie nowy dla Ciebie temat.

Lena Shybaieva

Lena Shybaieva

International Marketing Expert w No Fluff Jobs
Jak skutecznie rekrutować w 2023,
czyli rekrutacja oparta na kompetencjach.
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Podstawowy*

Przez ostatnie półrocze coraz częściej słyszymy o dużych lay-off’ach, przeważnie zagranicą, ale możemy też zauważyć spowolnienie rynku pracy w Polsce. Jakie są tego konsekwencje? Naturalny wzrost ilości kandydatów na jedno stanowisko, a tym samym cięższy wybór spośród bardzo dobrych specjalistów.

Podczas warsztatu porozmawiamy o tym, jak przyspieszyć wypełnienie luki kadrowej, pozyskując najlepszych pracowników, dzięki rekrutacji opartej na kompetencjach.
    Na podstawie case studies omówimy wspólnie:
  • dlaczego model kompetencyjny to nie zachcianka HR-u, a realna potrzeba zespołu;
  • jak model kompetencyjny pomaga w rekrutacji;
  • jak na podstawie modelu kompetencyjnego stworzyć hiring brief, opis stanowiska i skuteczne ogłoszenie oraz jak to wszystko wpływa na candidate experience.

Na warsztat zapraszam przede wszystkim team leadów, biorących czynny udział w procesach rekrutacji jako hiring managerowie lub osoby przygotowujące się do tej roli. Chciałabym wam pokazać na ile ważna jest współpraca między Project Managerami i Scrum Masterami a działem rekrutacji, oraz jak rozumienie drugiej strony pomoga stworzyć skuteczniejsze procesy, które nie tylko przyspieszą rekrutacje, ale też pozwolą na nich zaoszczędzić.

Lena Shybaieva – International Marketing Expert w No Fluff Jobs. Ponad 10 lat doświadczenia w komunikacji w Polsce i w Ukrainie. Wcześniej pracowała jako HR Marketing Manager w DataArt, gdzie przez ponad 6 lat zajmowała się promocją marki pracodawcy i ofert pracy w krajach Europy Wschodniej. Specjalizacja: HR marketing, employer brading, event management, content marketing i SMM, analityka.

*masz mniej niż rok doświadczenia zawodowego, przymierzasz się do nowej roli lub chcesz zagłębić zupełnie nowy dla Ciebie temat.

Agnieszka Komorowska

Agnieszka Komorowska

Trener Komunikacji | Praktyk Terapii IFS
Członek zespołu w konflikcie wewnętrznym – dobre praktyki dla liderów zespołu.
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Średniozaawansowany*

Jak wspierać gdy członek zespołu:
– nie wie co zrobić, bo.. ma zbyt wiele opcji do wyboru
– niby chce, a niby nie chce
– mówi jedno, a robi drugie
Wreszcie… jak wspierać innych, gdy sam/a nie wiem co z nimi zrobić (!?), bo sam/a mam tak, jak opisano wyżej 😉

Polaryzacja / konflikt wewnętrzny towarzyszy nam od małego. „Zjeść ciastko i mieć ciastko” przybiera różne formy i różnie się kończy. Czasem wyborem.. i kropka.
A czasem poczuciem winy lub wstydem z racji dokonanego (lub nie…) wyboru.
A innym razem kończyć może się konfliktem z innymi, bo poczucie winy lub wstyd są tak duże, że by nie wyszły na jaw – przykrywa je złość i atak na innych.

Temat rzeka.. 🙂 Ale warto przyglądać się skąd płynie jej źródło.

Dlatego na warsztacie zanurzymy się w tematach:
– jak rozpoznawać wewnętrzną polaryzację
– jak się jej przyglądać
– jak wspierać innych którzy się mierzą z tym: tak czy tak…?
– jak wyprzedzić negatywne skutki i zatroszczyć się o to, co niezaspokojone…?
gdy taki konflikt pojawia się u nas samych lub u innych.

Agnieszka Komorowska – zanim zaczęła wspierać konflikty innych, sama rozwiązała wiele swoich wewnętrznych, a każdemu kolejnemu przygląda się z większą ciekawością. Mediatorka, trenerka mediacji i komunikacji opartej o empatię, inspirowanej Porozumieniem bez Przemocy (PbP / NVC) Marshalla B. Rosenberga.

Praktyk modelu IFS/SWR (Internal Family Systems / System Wewnętrznej Rodziny Richarda Schwartza), który wykorzystuje prowadząc indywidualne sesje terapii i zajęcia grupowe z koncentracją na traumie i jej wpływie na powstawanie uzależnień. Interesuje się Pozytywną Neuroplastyczność Mózgu Ricka Hansona oraz Logoterapią Victora Frankla.

Ma 15 lat doświadczenia w biznesie, w tym 10 lat na stanowiskach kierowniczych, co inspiruje ją do skupienia uwagi na wspieraniu osób, które same wspierają innych – zarówno w biznesie (liderów), w rodzinie (rodziców/opiekunów), jak i w edukacji (nauczycieli).

*masz już za sobą 2-3 lata doświadczenia na danym stanowisku lub w danym temacie.

Krzysztof Szyszkiewicz

Krzysztof Szyszkiewicz

Partner and Head of Delivery
Od KPI do insightu. Jak wykorzystywać dane, którymi dysponuje, do budowania wartości dla klienta.
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Średniozaawansowany*

Podczas sesji porozmawiamy o tym jak wyciągnąć to co najważniejsze dla klienta zarówno wewnętrznego jak i zewnętrznego, Rozróżnimy KPI od insightu – co musi zawierać w sobie insight i jak go się buduje a na końcu jak przekłuć insight w budowanie realnej wartości. Skupimy się na Waszych propozycjach i realnych problemach z którymi mierzyliście się w trakcie swojej pracy

Krzysztof Szyszkiewicz – Partner and Head of Delivery w Valueships. Partner and Head of Delivery w Valueships. Konsultant z wieloletnim doświadczeniem rozwijanym między innymi w McKinsey & Company gdzie pomagał klientom z Fortune 500 na całym świecie. W Valueships odpowiada za doradzanie klientom z SaaS, Software i e-Commerce w kwestiach związanych z monetyzacją, pricingem oraz stragegią rozwoju. Fan piłki nożnej oraz tematów związanych z rozwojem i marżowości biznesu.

*masz już za sobą 2-3 lata doświadczenia na danym stanowisku lub w danym temacie.

Sylwia Dąbrowska

Sylwia Dąbrowska

Ekspert Indeed
Lider inteligentny emocjonalnie, czyli jak wejść na drogę otwartego przywództwa.
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Średniozaawansowany*

    Podczas wspólnej pracy warsztatowej przejdziemy przez poniższe tematy:
  • Wprowadzenie narzędzi i sposobów pracy pozwalających osiągać sukcesy lidera EQ
  • Jak lider buduje zaangażowanie członków zespołu
  • Budowa modelu lidera EQ
  • Rozpoznawanie stylów zarządzania i ich skuteczny dobór w różnorodnych sytuacjach
  • Lider jako autorytet
  • Budowa autorytetu – kiedy ludzie zaufają liderowi i poddadzą się coachingowi
  • Zastosowanie metod coachingowych w pracy z innymi w celu wzmocnienia ich siły i motywowania do lepszej, bardziej satysfakcjonującej pracy

Sylwia Dąbrowska – Specjalista w treningu indywidualnych predyspozycji przekładających się na produktywność całych zespołów. Pracuje z przedstawicielami ze świata biznesu i sportu, rozwijając talenty managerów oraz zawodników i trenerów. Pokazuje wartość dobrej komunikacji oraz wpływ inteligencji emocjonalnej na osiągane wyniki.

Sylwia prowadząc konsultacje i szkolenia dla biznesu z nowoczesnych metod zarządzania, wykorzystuje wiedzę zdobytą również podczas zajęć ze sportowcami – zawodnikami oraz trenerami. Praca z przedstawicielami tych dwóch światów pozwala jej poszerzać doświadczenie o inny punkt widzenia. Specjalizuje się w obszarach inteligencji emocjonalnej oraz facylitacji, pokazuje managerom jak dzięki tym kompetencjom mogą lepiej zarządzać pracą innych.

Jest certyfikowanym moderatorem Design Thinking oraz Mind Sonar, które połączone ze sobą dają nie tylko lepszą wiedzę o produkcie, ale też jego użytkownikach oraz członkach zespołu projektowego. W szkoleniach i projektach doradczych wspiera budowanie atmosfery pracy, czyli kultury organizacji, którą uważa za jeden z najważniejszych czynników stojącym za sukcesami każdej firmy.

*masz już za sobą 2-3 lata doświadczenia na danym stanowisku lub w danym temacie.

Justyna Fortuna

Justyna Fortuna

Scrum Master
Czy w Scrum jest miejsce na managera? A może to od czegoś zależy?
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Średniozaawansowany*

„I co ja robię tu (…)” tak brzmiały słowa bardzo znanej piosenki. Piosenka bardzo wesoła, jednak sam temat niezwykle istotny i wcale nie łatwy do ugryzienia. Manager w Scrumie… Jak to w ogóle możliwe, że jest, skoro Scrum Guide nie wspomina o nim ani słowem?

Czy to oznacza, że dzisiejsi Managerowie mogą pakować walizki jeśli tylko ich firma deklaruje przejście na Agile? Czy powinni zacząć rozglądać się czym prędzej za kursem na Scrum Mastera czy Product Ownera…? Okazuje się, że nic z tych rzeczy. Manager w Scrumie jest niezwykle pożyteczną i potrzebną funkcją. Nadal jest potrzebny, jednak jego odpowiedzialność ewaluowała. Jak zatem być prawdziwym Liderem, który pomaga ludziom rosnąć i brać coraz większe odpowiedzialności za wykonaną pracę?

Przy tym stoliku opowiem o strukturze organizacji zwinnych na podstawie modelu Spotify. Zastanowimy się wspólnie jak Manager może wspierać zespoły zwinne i gdzie leży odpowiedzialność Managera względem zespołów zwinnych. Zastanowimy się jak ja jako Manager mogę motywować zespół, a o jakich rzeczach zespoły mogą i powinny decydować samodzielnie. Z narzędzi podpowiem jak na co dzień wykorzystać Delegation Poker i jakie obszary samodoskonalić, aby pełnić rolę Servant Lidera.

Justyna Fortuna – Z wykształcenia Dziennikarka i Manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy w dużych organizacjach finansowych. Jako Scrum Master wspiera zespoły zwinne w rozwoju oraz podnoszeniu satysfakcji oraz efektywności pracy. Na co dzień realizuję zadania zarówno Scrum Mastera, jak i wspiera organizację w procesie wprowadzania zmian, identyfikacji blokerów czy realizacji procesu szkoleń. Jako SM uczy, trenuje i facylituje zespoły Agile. Zachęca do stosowania frameworków Scrum, Kanban, LeSS.

Justynę ze względu na posiadane doświadczenie Managerskie przede wszystkim interesuje Zarządzanie 3.0 w tym motywacja wewnętrzna, zwinność organizacji i leadership. Brała udział w Transformacji Agile dużej organizacji finansowej w Polsce. W trakcie transformacji pełniła czynną rolę operacyjną jako Scrum Master, pracując z różną liczbą Zespołów Agile.

*masz już za sobą 2-3 lata doświadczenia na danym stanowisku lub w danym temacie.

Maciej Oleksy

Maciej Oleksy

Lead Product Manager
Czy “nadaję się” na Project Managera – poznaj pracę z talentami Gallupa
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Średniozaawansowany*

  • Czy masz wątpliwości czy PM to Twoja droga?
  • Stajesz czasem na krawędzi wytrzymałości w rzeczywistości projektowej?
  • Czujesz się w projekcie jak Syzyf czy jak Bob budowniczy?

Jeśli powyższe pytania są dla Ciebie znajome to zapraszam na mój warsztat. Naszym głównym celem będzie szukanie ścieżek do odpowiedzi na pytanie “kim być zawodowo”. Skorzystamy głównie z doświadczeń instytutu Gallupa.

Podczas sesji Round Tables dowiesz się:
• dlaczego warto robić testy osobowości,
• jak posiadanie talentu wpływa na nasz zawód,
• jak ustalić czy “nadaję się” na PM-a :),

Maciej Oleksy – W IT od ponad 20 lat. Najpierw jako programista, potem PM, aż wreszcie przedsiębiorca. Założyciel szkoły IT Kodilla. Fan edukacji oraz podejścia product-driven w prowadzeniu firmy. Po godzinach poszukiwacz przyjemności bezcelowych.

*masz już za sobą 2-3 lata doświadczenia na danym stanowisku lub w danym temacie.

Izabela Zoga

Izabela Zoga

Coach&Mentor
Liderze, gdzie jesteś? Dokąd zmierzasz? I dlaczego?
– słuchaj aktywnie, zadawaj celne pytania.
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Średniozaawansowany*

Czy będziemy budować swoje mapy celów? Tego nie planuję, ale.. nie zagwarantuję Ci, że oprócz zyskania narzędzia do pracy z zespołem, nie zbudujesz sobie osobistego planu działania.

Przy naszym stoliku wspólnie przegadamy z czym zaczynamy nowy lepszy rok 2023 jako liderzy swoich marek osobistych oraz jako liderzy naszych zespołów.
Na własnej skórze przepracujesz to:
Co Ci się sprawdza? Co warto by było zmodyfikować? Z czego już czas zrezygnować? A w czym odważysz się i zaplanujesz swoją przełomową zmianę?

Podczas spotkania będziesz aktywnie słuchać i zadawać otwarte pytania. A otwierając się na pytania innych, masz okazję dokopać się do swojego dlaczego, czyli do Twojej wewnętrznej motywacji. Pomożesz także wydobyć dlaczego osoby, z którą przeprowadzisz mini-sesję rozwojową. A ja będę Cię w tym wspierać 😊

Izabela Zoga – Pokazuję, w jaki sposób słuchać, by rozumieć innych oraz w jaki sposób mówić, by być właściwie zrozumianym. Pomagam rozwijać umiejętności w efektywnej komunikacji. Wspieram w budowaniu wewnętrznej gotowości do zmian poprzez coaching i mentoring.

Od kilku lat w projekcie „Poradnia Lidera” oraz „Szkoła Agile” fundacji Gra o Sens. Naturopatka ze specjalizacją w metodach intuicyjnych, w rozwoju osobisty. Pasjonatka Klubu Mówców i Liderów Toastmasters. Z przekonaniem: Wszystko się zmienia, kiedy Ty się zmieniasz 😊

*masz już za sobą 2-3 lata doświadczenia na danym stanowisku lub w danym temacie.

Maria Piecha

Maria Piecha

Senior Project Manager | Team Leader
Czy to naprawdę jest feedback?
O informacji zwrotnej jako elemencie dialogu w pracy zespołów.
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Średniozaawansowany*

Feedback to od lat bardzo modne słowo. Firmy chwalą się kulturą feedbacku, a informację zwrotną rozdajemy na prawo i lewo.

Ale czy na pewno? Czy przy wiecznym braku czasu nadal rozumiemy wartość i cel tego narzędzia?

Zbyt wiele zespołów porzuciło dobre nawyki, ponieważ zgłaszane problemy nigdy nie spotkały się z reakcją. Niektórym żal czasu na rozmowę, bo wszystko sami zrobią lepiej. Jeszcze inni zamknęli się na informację zwrotną po usłyszeniu kilku niejasnych uwag na temat ich pracy.

Jako liderzy projektów ale i członkowie zespołów mamy realny wpływ na niektóre elementy tego dialogu. Możemy nauczyć się lepiej rozumieć elementy informacji zwrotnej, ale też popracować nad tym jak sami feedback odbieramy – bo w tym wszystkim nie chodzi tylko o udzielanie!

    W czasie warsztatu odpowiemy wspólnie na następujące pytania:
  • czym dla nas jest feedback i czym być powinien?
  • jak przygotować się do udzielenia wartościowej informacji zwrotnej?
  • jak produktywnie korzystać z udzielonego nam feedbacku?
  • jak zwiększyć prawdopodobieństwo wartościowego dialogu?
Spotkanie przy stoliku będzie prowadzone w formie warsztatowo-dyskusyjnej. W czasie spotkania chciałabym przekazać grupie jak najwięcej praktycznych informacji i przećwiczyć część z nich na przykładach. Serdecznie zachęcam do udziału.

Maria PiechaJako Project Managerka czerpię satysfakcję z pracy w różnorodnych projektach – od narzędzi wspierających jakość w branży R&D, przez projekty transformacyjne w różnej wielkości organizacjach, aplikacje webowe, aż po wsparcie dla produktów IoT. Dodatkowo od lat z przyjemnością dzielę się swoją wiedzą samodzielnie lub przy współpracy w zespołach trenerskich.

Z przyjemnością pomagam wcielać w życie zmiany z zakresu kultury organizacyjnej. Uważam, że bez tego fundamentu nawet najciekawsze projekty technologiczne mogą zostać szybko pogrzebane.

Na co dzień poszukuję współpracy z ludźmi, którzy będąc ekspertami w swoich dziedzinach mogą mnie wiele nauczyć i pokazać mi swój punkt widzenia.

Jedną z najważniejszych wartości mojej pracy jest otwarta i precyzyjna komunikacja. Wartościowa informacja zwrotna, o której będziemy rozmawiać, jest jej niezbędnym elementem.


*masz już za sobą 2-3 lata doświadczenia na danym stanowisku lub w danym temacie.

Jacek Ratajczak

Jacek Ratajczak

Chief Executive Officer
Rola PMa w procesie sprzedaży – dobre praktyki, potrzebne umiejętności, zakres odpowiedzialności.
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Średniozaawansowany*

„Sprzedawcy nasprzedają a my to potem musimy dowozić”. Taki stereotyp wciąż pokutuje w wielu firmach, ale czy tak musi być?

Jeśli na dźwięk słowa „sprzedaż” nie dostajesz spazmów (a może własnie dlatego że dostajesz?), to zapraszam do dyskusji nt. roli PM w sprzedaży w firmach IT, zarówno produktowych jak i usługowych.

Porozmawiamy m.in. o tym
– jakie sa możliwe role PM w sprzedaży
– na jakim etapie PM powinien być włączany w projekt sprzedażowy
– jak zbalansować asertywność i dbałość o zespół, jakość czy realność projektu z podejściem prosprzedażowym i mówić jednym głosem ze sprzedażą
– czym jest podejście Customer Centric i dlaczego jest kluczem do wypracowania współpracy pomiedzy działem PM a sales
– jaki powinien być podział ról pomiędzy PMem a Key Accountem?
– co PM powinien wiedzieć o prezentacjach, ofertowaniu czy negocjacjach sprzedażowych
– jak podchodzić do RFPs

Do zobaczenia!

Jacek Ratajczak – obecnie jestem CEO Zonifero, byłem założycielem Fundacji PLUGin i Polish Tech Day przez większość kariery zajmowałem się międzynarodową sprzedażą dla firm IT m.in. Intive, Connectis czy YND. Zrobiłem podyplomówkę z zarządzania projektami i certyfikat Professional Agile Leadership, ale przez wrodzony chaos dużo lepiej wychodzi mi sprzedaż niż zarządzanie projektami.

*masz już za sobą 2-3 lata doświadczenia na danym stanowisku lub w danym temacie.

Barbara Gubsch

Barbara Gubsch

Ekspert Indeed
Zdrowa roadmapa – jak o nią dbać, jak ją uzdrawiać i naprawdę z niej korzystać?
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Ekspert*

Zaufanie i porozumienie to kluczowe składniki relacji między osobą odpowiedzialną za produkt, projekt i interesariuszami. Umiejętność korzystania z tych zasobów jest ponadczasowa i ważna dla każdego zespołu, każdej firmy i każdego opiekuna produktu.

    W czasie warsztatu:
  • zdefiniujemy jakości, które warto pielęgnować w czasie trwania projektu i produktu – wartość, aktualność, dostępność
  • zbudujemy listę dobrych praktyk i nawyków w dbaniu o roadmapę, żeby zawsze była dostępna, aktualna i wartościowa
  • sprawdzimy, jak korzystać z siły roadmapy w zarządzaniu interesariuszami
  • roadmapa a story points – jak to razem działa, na co zwrócić uwagę w planowaniu
  • każdy z uczestników będzie miał okazję ocenić, jakie umiejętności potrzebuje rozwinąć w kontekście pracy z roadmapą

Razem zbierzemy najlepsze techniki budowania relacji, które są adekwatne do profilu Twojego produktu.

Barbara Gubsch – Product Manager, Business Designer, Business i IT Coach, certyfikowana trenerka FRIS, mentorka Dare IT. W branży IT już ponad 10 lat. Zaczęło się od pracy w start-upach, które miały ambicje zdobyć świat. Potem poszło szybko – freelance, pierwsze duże projekty i duże firmy, aż wybrała Star.

Od 5 lat wspiera kobiety w IT oraz te, które chcą dopiero rozpocząć pracę w tej branży. Uwielbia dobre jedzenie, skuteczną komunikację i ludzi. Wolny czas poświęca jodze, książkom i ostatnio – swojej pierwszej kawiarni.

*na koncie masz już 5 lvl doświadczenia (patrz: 5 lat) w danej branży lub temacie.

Radosław Wyrzykowski

Radosław Wyrzykowski

Change Lead | Konsultant Rozwoju Organizacji
Czy Project Manager i Scrum Master tak samo mogą wspierać samoorganizację i samozarządzanie?
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Ekspert*

Zapraszam na warsztaty w formie moderowanej dyskusji, biznesowych case studies oraz praktycznej burzy mózgów z perspektywy wieloletniego HRowca ze zwinnym zacięciem.

W pierwszej części opowiem trzy historie o trzech firmach próbujących na trzy sposoby wdrożyć elementy nowoczesnego zarządzania w postaci: management 3.0, ewolucyjnego turkusu oraz samoorganizacji (samozarządzania?).

W części drugiej i trzeciej uwolnimy mądrość grupową. Najpierw podzielimy się swoimi – pozytywnymi i negatywnymi – doświadczeniami zawodowymi w tytułowym temacie.

Następnie przepracujemy jeden z case studies opowiedzianych na początku i spróbujemy zbudować szkielet, który będzie miał szansę doprowadzić ten eksperyment do końcowego sukcesu.

Na warsztaty zapraszam doświadczonych Project Managerów, Scrum Masterów, Agile Coachów, Delivery Managerów, Team Leaderów oraz innych specjalistów, którzy w codziennej pracy mają okazję zderzać się z wyzwaniami nowoczesnego zarządzania. Mam nadzieję kreatywnie pozderzać się wspólnie głowami.

Do zobaczenia 🙂

Radosław Wyrzykowski –  Pomagam zdefiniować „dlaczego” zespołom i organizacjom, skutecznie osiągać cele, wzmacniać komunikację i współpracę oraz zarządzać talentami na każdym poziomie organizacji. Wykorzystuję narzędzia coachingowe, facylitacyjne oraz mentoringowe do rozwiązywania problemów w pracy indywidualnej, zespołach projektowych, współpracując z liderami oraz kadrą zarządzającą. Pomagam podnosić jakość pracy zespołowej, zwiększam efektywność osobistą, rozwijam kompetencje liderskie realizując ogólnofirmowe projekty strategiczne, procesy wspierające rozwój organizacji, procesy zarządzania zespołem oraz projekty na styku biznesu i HR.

*na koncie masz już 5 lvl doświadczenia (patrz: 5 lat) w danej branży lub temacie.

Marek Bugiel

Marek Bugiel

Ekspert Indeed
Sprawdzone sposoby planowania pracy swojej oraz zespołu.
Sugerowany poziom zaawansowania uczestnika: Ekspert*

Zaczniemy od początku – od wizji.

Czym ona jest i jak ją dobrze przekazać innym. Następnie zajmiemy się wpływem wizji na zakres projektu. Będzie o „poskramianiu” pomysłów itinerariuszy.

Kiedy opanujemy zależności będzie można zacząć od tego co najważniejsze. To wszystko i jeszcze więcej aby zarówno planowanie jak i praca były zwinne.

    Podczas najbliższego spotkania dowiesz się:
  • W jaki sposób planować proces przekazania wizji. Cel, Problem, Grupa docelowa, Planowana zmiana
  • Z czego składa się proces planowania pracy?
  • Na czym polega zwinny mindset w planowaniu
  • Jakie zmienne wziąć pod uwagę w planowaniu pracy dla siebie oraz całego zespołu?
  • Na czym polega zwinne wykonanie?
  • Jak postępować z zależnościami w projekcie?

Marek Bugiel – Manager posiadający wieloletnie doświadczenie w międzynarodowych projektach, obecnie zarządzający technologicznym software house. Praktyk w dziedzinie zarządzania organizacją oraz budowania zespołów, w tematach zwinnych projektów i przywództwa wychodzący poza obszar IT. Mentor managerów na różnym etapie kariery.

Marek przeszedł bardzo ciekawą drogę od programisty, Scrum Mastera, poprzez project managera, managera liniowego, awansując również na delivery managera odpowiedzialnego za pracę wielu zespołów projektowych. Tak szerokie doświadczenie pomaga mu lepiej doradzać osobom na różnych stanowiskach w hierarchii oraz dokładniej tłumaczyć zagadnienia związane z zarządzaniem. Prowadzi szkolenia i doradza w zakresie zarządzania w tym również zarządzania projektami oraz wdrażania zwinnego podejścia i zarządzania zmianą.

*na koncie masz już 5 lvl doświadczenia (patrz: 5 lat) w danej branży lub temacie.

Gość Specjalny: Maciej Staniewski-Łobacz

Gość Specjalny: Maciej Staniewski-Łobacz

IT Project Manager and IT Team Lead w No Fluff Jobs
Maciej Staniewski-Łobacz – (IT Project Manager and IT Team Lead) No Fluff Jobs na codzień zajmuję się realizacją projektów, wsparciem rozwoju produktu oraz odpowiada za zespół deweloperski. W codziennej pracy mocno stawia na relacje oraz pragmatyczne podejście do realizowanych zadań. Prywatnie ojciec oraz pasjonat narciarstwa, motoryzacji i sportów wodnych.

Gość Specjalny: Adrianna Hajdas

Gość Specjalny: Adrianna Hajdas

Consultant Michael Page
Adrianna Hajdas – Posiada ponad 5-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w branży ubezpieczeniowej. Karierę w rekrutacji rozpoczęła w startupie wykorzystującym nowoczesne metody rekrutowania. Do dywizji Corporate Finance i HR w Michael Page dołączyła w sierpniu 2022r. Odpowiada za procesy rekrutacyjne w zakresie kontrolingu finansowego, księgowości i audytów oraz HR.

Gość Specjalny: Justyna Szóstak

Gość Specjalny: Justyna Szóstak

HR Consultant | Recruiter
Justyna Szóstak – Od ponad 14 lat zawodowo związana z branżą HR, specjalizuje się w kompleksowym realizowaniu projektów rekrutacyjnych na stanowiska inżynierskie, specjalistyczne, managerskie dla międzynarodowych korporacji, jak i na potrzeby lokalnego biznesu. Opracowywanie narzędzi rekrutacyjnych, dobieranie odpowiednich metod selekcji w oparciu o potrzeby klienta to jej codzienność.

Certyfikowany konsultant Extended DISC, realizuje szkolenia z planowania kariery zawodowej oraz warsztaty outplacementowe.

Od paru lat ma przyjemność prowadzić sesje coachingowe dla klientów indywidualnych, skoncentrowane na rozwoju kariery zawodowej oraz budowaniu profesjonalnego wizerunku na rynku pracy, obecnie współpracuje jako konsultant z jedną z firm doradczych w ramach programów outplacementowych.

Jej pasją jest szeroko rozumiana komunikacją.

Sprawdź poprzednie edycje #PMP

Zastanawiasz się jak w praktyce wyglądają spotkania Piwa Między Projektami? Sprawdź jak wyglądały ostatnie wydarzenia!

Partner Strategiczny

OVH Cloud

Partnerzy Wydarzenia

After Party nakręca