PMP#27 Warszawa 26.05.2023 – Artur Załuska

Temat: Budujemy przystanek autobusowy, czyli jak lepiej zrozumieć nasze potrzeby?

184,50 


2023/05/26 17:00 - 2023/05/26 23:59

Brak w magazynie

Design Thinking i KANO to potężne narzędzia dla firm i osób prywatnych, które chcą poprawić swoje umiejętności komunikacji, rozwiązywania problemów i ustalania priorytetów. Stosując narzędzie, które poznasz przy tym stoliku, możesz lepiej zrozumieć swoich użytkowników i klientów oraz tworzyć rozwiązania, które nie tylko spełniają ich potrzeby, ale i przekraczają ich oczekiwania.

Design Thinking to skoncentrowane na użytkowniku podejście do rozwiązywania problemów, które obejmuje empatię, tworzenie pomysłów, prototypowanie i testowanie. Dzięki zrozumieniu potrzeb i problemów użytkowników możesz tworzyć innowacyjne rozwiązania, które naprawdę rozwiążą ich problemy. Metodologia jest iteracyjna i oparta na współpracy, zachęcając do różnych perspektyw i kreatywności. Pomaga zespołom skupić się na użytkowniku i upewnić się, że produkt końcowy jest czymś, co pokochają.

Z drugiej strony KANO to technika stosowana do ustalania priorytetów rozwiązań w oparciu o ich wpływ i znaczenie dla użytkowników. Metoda pomaga zidentyfikować, które funkcje są niezbędne, które są wymaganiami dotyczącymi wydajności, a które zachwycają. Kategoryzując swoje rozwiązania w ten sposób, możesz lepiej zrozumieć, które z nich są najbardziej krytyczne dla doświadczenia użytkownika i odpowiednio nadać im priorytet.

Razem te narzędzia mogą pomóc Ci skuteczniej komunikować się, tworzyć innowacyjne rozwiązania spełniające potrzeby użytkowników i ustalać priorytety w celu uzyskania maksymalnego efektu. Niezależnie od tego, czy jesteś przedsiębiorcą, projektantem, trenerem, czy kimkolwiek innym, kto chce poprawić swoje umiejętności rozwiązywania problemów, Design Thinking i KANO to dobre praktyki, które możesz dodać do swojego zestawu narzędzi. Dołącz więc do mojego stolika i dowiedz się, jak zastosować te techniki w swojej pracy i osiągnąć wspaniałe rezultaty.

Artur Załuska – Hej, mam na imię Artur, wszyscy jednak mówią do mnie Archie. Od 4 lat wraz z Motomat Group pracujemy z Dealerami samochodowymi, pomagając im rozwijać swoje zespoły, rozumieć dane i odpowiadać skutecznie na zmieniające się wymagania klientów. Mam długie lata pracy w sprzedaży za sobą, rozumiem trudności związane z komunikacją różnych od siebie osób, ich potrzeb i odpowiedniego dopasowania się do rozmówcy. Jestem osobą, która chętnie się uczy nowych rzeczy, stąd Adaptuję Zwinność w warunkach zmiennych, takich jak działy Call Center.