PMP#28 Wrocław 29.09.2023 – Martyna Tarnawska

Temat: Zaprojektuj swój proces (wydarzenie, spotkanie, szkolenie, warsztat, usługę) z Service Blueprint.

836,40 


2023/09/29 09:45 - 2023/09/29 23:59

Ostatnie sztuki: 2

Service Blueprint to tool z narzędziownika metodyki Service Design, która pomaga usprawniać i tworzyć od zera efektywne usługi. Klasycznie wykorzystuje się go jako alternatywa i/lub rozszerzenie Customer Journey, ale według mnie to kompletny game-changer – narzędzie-soczewka, które pozwoli Ci lepiej projektować, a w konsekwencji ulepszać i optymalizować każdy event, który tworzysz – spotkanie z klientem, warsztaty ze studentami, proces obsługi klienta, współpracę z zespołem. Pokażę Ci krok po kroku, jak praktycznie działać z Service Blueprint, a każdy z uczestników stolika własnoręcznie stworzy wanna-be Service Blueprint dla swojego przykładu i będzie mógł/mogła korzystać z niego od razu po spotkaniu!

Martyna Tarnawska – Entuzjastka świata digital i nowych technologii, trener, facylitator i project manager. Od 2015 roku projektuje procesy rozwojowe, produkty i usługi; facylituje warsztaty innowacji w metodyce Service Design i korzysta z narzędzi Design Thinking w codziennej pracy.

Przeprowadziła +1500 godzin szkoleniowych i warsztatowych z zakresu service design, design thinking, trendów w digitalu, content marketingu i marketingu internetowego … i wciąż ma ochotę na więcej 🙂